Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klagomålstråden

28/05 -12 22:45 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Hampe skrev:
Kan ni inte göra så att man kan välja själv vilken bild man ska ha bakom loggan?

Vilken hade du valt? :]

Coucou

29/05 -12 07:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Hampe

Forsa skrev:
Det kan du med hjälp av The_new_Cakes tillägg till Google Chrome (<- nedladdningslänk).

Tack, det visste jag inte.

Fix_d skrev:
Vilken hade du valt? :]

Link eller Batman tror jag. Kommer nog att byta lite då och då. :)

29/05 -12 08:01 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Hampe skrev:
Fix_d skrev:
Vilken hade du valt? :]

Link eller Batman tror jag. Kommer nog att byta lite då och då. :)

Nice, om du kommer på någon du skulle vilja se däruppe så är det bara att skicka ett meddelande. Så ska jag se vad jag kan göra. :]

Coucou

13/06 -12 17:22 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Stör mig som fan på att inloggningsrutan dampar loss när man surfar i mobilen....liksom, trycker fram den men varje gång jag ska zooma in för att skriva in användarnamn och lösenord FLYTTAR den jäveln på sig så fort man kommer nära. Orkar inte.

27/06 -12 21:05 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

säg åt fl-net att ta bort alternativt flytta å den där äckliga videoreklamen :(:((:(:8

27/06 -12 23:37 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

wtfwjd skrev:
säg åt fl-net att ta bort alternativt flytta å den där äckliga videoreklamen :(:((:(:8

^det

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

26/08 -12 21:49 Jonarin

Jonarin

28957 XP 62 inlägg

tjenare har ett litet klago mål när jag skall radera olika huvudforum i mina klubbar så funkar det inte under forumen är ingaproblem men att kunna ta bort huvudforumen skulle vara bra med

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

27/08 -12 08:25 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Jonarin skrev:
tjenare har ett litet klago mål när jag skall radera olika huvudforum i mina klubbar så funkar det inte under forumen är ingaproblem men att kunna ta bort huvudforumen skulle vara bra med

Var tvungen att prova och upptäcker att jag har samma problem. Hoppas att FIQ fixar problemet senare under dagen...

(:=           
):=
|:=

27/08 -12 10:49 Jonarin

Jonarin

28957 XP 62 inlägg

Ja det får vi hoppas annars är ju risken att man bara har en massa forum som inte fyller något funktion

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

27/08 -12 15:18 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Fixat.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

28/08 -12 17:40 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Vet inte om detta är rätt tråd för detta, men jag fick avdrag i XP (bara -1, så det är inget jätteallvarligt) och jag har ingen aning om vad jag har gjort. Så vitt jag vet så är jag en hyfsat regelrätt person, jag gör inga personangrepp och gör mitt bästa för att vara så trevlig som möjligt.

Även om detta bara handlar om ett avdrag av ett ynka XP så känner jag mig ändå väldigt skyldig för något, som jag inte ens vet vad det är. D:
Tror att det skulle vara en bra idé att implementera ett lite mer begripligt meddelande när man tilldelas XP-avdragning.

Vad det nu är jag har gjort ber jag om ursäkt för, jag struntar fullständigt i XP, vill bara ha ett rent samvete.

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

28/08 -12 18:14 Goten_ssj3

Goten_ssj3 Forummoderator Spelansvarig

29410 XP 8142 inlägg

Jag tror nog att det är för att du postade i Morning Club vid fel tidpunkt.

Watch Symphogear

28/08 -12 18:54 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Shiner skrev:
Vet inte om detta är rätt tråd för detta, men jag fick avdrag i XP (bara -1, så det är inget jätteallvarligt) och jag har ingen aning om vad jag har gjort. Så vitt jag vet så är jag en hyfsat regelrätt person, jag gör inga personangrepp och gör mitt bästa för att vara så trevlig som möjligt.

Även om detta bara handlar om ett avdrag av ett ynka XP så känner jag mig ändå väldigt skyldig för något, som jag inte ens vet vad det är. D:
Tror att det skulle vara en bra idé att implementera ett lite mer begripligt meddelande när man tilldelas XP-avdragning.

Vad det nu är jag har gjort ber jag om ursäkt för, jag struntar fullständigt i XP, vill bara ha ett rent samvete.

Själv har jag ingen aning om vad det kan bero på, men om det kan vara så som Goten_ssj3 säger skulle jag gärna ifrågasätta den som gjorde det. I och för sig är det inget farligt straff, men det är ändå ett tecken på att man gjort fel. Att posta i fel tråd endast en gång (troligen av misstag) är inte ett regelbrott, endast ett misstag.
Mitt förslag är att du kontaktar GoldenMew så att han kan spåra upp den skyldiga.

Forummoderatorer borde (om inte måste) skriva när och varför man för -XP: http://fuska.nu/forum/trad.php?id=217...

(:=           
):=
|:=

04/09 -12 19:26 Jonarin

Jonarin

28957 XP 62 inlägg

Har ett litet klagomål till jag skulle vilja kunna ta bort inlägg som jag själv ha skrivigt och inte behöva be huvudansvarige att göra det hela tiden.

Tack tack

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

04/09 -12 21:06 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Jonarin skrev:
Har ett litet klagomål till jag skulle vilja kunna ta bort inlägg som jag själv ha skrivigt och inte behöva be huvudansvarige att göra det hela tiden.

Tack tack

Jag antar att du syftar på att ta bort inlägg i klubbar, vilket jag faktiskt inte har någon koll på. Min åsikt är att det är bra som det är kring saken då jag tycker att funktionen "Ta bort inlägg" endast är onödig. Detta ska enligt mig bara finnas tillgänglig för forummoderatorer som kan använda sig av saken vid regelbrott i forumet. Varför vill man ens ta bort inlägg?

(:=           
):=
|:=


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar