Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klagomålstråden

04/09 -12 21:15 Jonarin

Jonarin

28957 XP 62 inlägg

kan vara bra bara det är allt jag säger att man får ha den val möjligheten

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

04/09 -12 22:25 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Silver_ skrev:
Jag antar att du syftar på att ta bort inlägg i klubbar, vilket jag faktiskt inte har någon koll på. Min åsikt är att det är bra som det är kring saken då jag tycker att funktionen "Ta bort inlägg" endast är onödig. Detta ska enligt mig bara finnas tillgänglig för forummoderatorer som kan använda sig av saken vid regelbrott i forumet. Varför vill man ens ta bort inlägg?

Personligen hatar jag när man inte kan ta bort sina inlägg i forum. Man kan posta fel eller helt enkelt ångra sitt val att lägga sig i någonting strax efteråt.

Jag ser gärna att man kan ta bort sina inlägg, däremot kanske det ska vara tid på det. Säg att man har fem minuter på sig att radera sitt inlägg innan det blir permanent.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

05/09 -12 04:18 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Forsa skrev:


Eller så kan man ju bara göra en edit på "nvm.."

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

05/09 -12 17:02 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Forsa skrev:
Silver_ skrev:
Jag antar att du syftar på att ta bort inlägg i klubbar, vilket jag faktiskt inte har någon koll på. Min åsikt är att det är bra som det är kring saken då jag tycker att funktionen "Ta bort inlägg" endast är onödig. Detta ska enligt mig bara finnas tillgänglig för forummoderatorer som kan använda sig av saken vid regelbrott i forumet. Varför vill man ens ta bort inlägg?

Personligen hatar jag när man inte kan ta bort sina inlägg i forum. Man kan posta fel eller helt enkelt ångra sitt val att lägga sig i någonting strax efteråt.

Jag ser gärna att man kan ta bort sina inlägg, däremot kanske det ska vara tid på det. Säg att man har fem minuter på sig att radera sitt inlägg innan det blir permanent.

Hur stor chans är det att du (eller någon annan för den delen) postar ett inlägg i fel tråd, och vad jag vet borde du som forummoderator ha koll på sådant. Skriver man "fel" går det alltid att redigera sitt inlägg och om man möjligtvis postar i fel tråd kan man anmäla sitt inlägg så att en forummoderator kan ta bort inlägget.

(:=           
):=
|:=

06/09 -12 18:57 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Vad som än är det bästa beror det här faktiskt på en bugg...

Fixar nu, men vill folk verkligen inte ha denna möjlighet...? Personligen hatar jag nämnligen ställen där man inte kan ta bort sina egna inlägg.

EDIT: ...man får visst ta bort sina egna klubbforuminlägg?

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

06/09 -12 19:03 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

FIQ skrev:
Personligen hatar jag nämnligen ställen där man inte kan ta bort sina egna inlägg.

Vill du vara så snäll att nämna dessa?

(:=           
):=
|:=

06/09 -12 19:06 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Eh, man får visst ta bort sina klubbforuminlägg? Vad pratar ni om?

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

06/09 -12 19:09 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

FIQ skrev:
Eh, man får visst ta bort sina klubbforuminlägg? Vad pratar ni om?

Jag tror att Jonarin möjligtvis syftar på att ta bort inlägg i klubbar. Själv har kan jag inte testa vad som är rätt och fel då jag endast är medlem i en klubb där jag är huvudansvarig och har tillgång till de flesta funktionerna.

(:=           
):=
|:=

19/10 -12 02:53 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Är det så svårt att kunna få tag i en "förhandsgranska" knapp som kan visa hur ett inlägg kan se ut? Blir less på att editera inlägg fyra gånger för att det inte blev som jag tänkt.

Hungrig och trött, därför jag blir sur..

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

19/10 -12 15:31 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Mal_ganis skrev:
Är det så svårt att kunna få tag i en "förhandsgranska" knapp som kan visa hur ett inlägg kan se ut? Blir less på att editera inlägg fyra gånger för att det inte blev som jag tänkt.

Hungrig och trött, därför jag blir sur..

Fixat.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

19/10 -12 23:09 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

FIQ skrev:

Fixat.

Tackar och bockar för initiativet, dock så fungerar inte linebreak ordentligt utan skriver in rnrn istället.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

20/10 -12 01:25 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Bör vara fixat nu.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

20/10 -12 08:52 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Kan inte skriva i klubbforum nu. När jag försöker posta ett meddelande så säger den att texten måste vara minst 3 tecken lång och när jag förhandsgranskar visar den ett tomt inlägg.

20/10 -12 17:18 Jonarin

Jonarin

28957 XP 62 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Kan inte skriva i klubbforum nu. När jag försöker posta ett meddelande så säger den att texten måste vara minst 3 tecken lång och när jag förhandsgranskar visar den ett tomt inlägg.

Det händer för mig med vad är detta för något????

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

20/10 -12 18:22 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Jonarin skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:
Kan inte skriva i klubbforum nu. När jag försöker posta ett meddelande så säger den att texten måste vara minst 3 tecken lång och när jag förhandsgranskar visar den ett tomt inlägg.

Det händer för mig med vad är detta för något????


Om du hade tagit dig tolv sekunder att kolla så hade du kunnat se att det har med implementeringen av "förhandsgranskning" att göra...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar