Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klagomålstråden

11/03 -12 18:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Vet ni vad som är JÄVLIGT??? Typ när sidan fastnar så man måste klicka på backa och då hakar datorn upp sig och backar fan mer än man tänkt sig så man hamnar i samma forum igen! Heltr jävla sjukt ju.

11/03 -12 19:15 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Tomboy skrev:
Vet ni vad som är JÄVLIGT??? Typ när sidan fastnar så man måste klicka på backa och då hakar datorn upp sig och backar fan mer än man tänkt sig så man hamnar i samma forum igen! Heltr jävla sjukt ju.

Det har inte med Fuska.nu att göra, det har med din dator. Fuska.nu kan inte göra så att din dator inte hakar upp sig och dylikt.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/03 -12 19:18 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

De kan fan visst hjälpa att datorn är seg. För mina polare har samma problems

11/03 -12 19:28 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Tomboy skrev:
De kan fan visst hjälpa att datorn är seg. För mina polare har samma problems

Va?
Om Fuska.nu laddar segt = dålig dator/dålig uppkoppling.
Om Fuska.nu "laggar" = dålig dator/dålig uppkoppling.

Jag har en hyfsad dator och bra uppkoppling och Fuska.nu laggar inte alls.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/03 -12 20:20 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Måste väl hålla med Tomboy till viss del, plötsligt slutar bara sidan att ladda. Jag har inte detta problemet med någon annan sida, det är bara Fuska.nu. Det som krävs då är att man antingen trycker på F5 eller backar, det är alltid när man går till en annan sida och det hinner aldrig ladda någonting.

Det vill säga, man får en vit skärm. Det ser ut som att webbläsaren försöker ladda (ikonen snurrar runt och så vidare) men ingenting dyker upp. Testade vid något tillfälle och väntade cirka fem minuter innan jag gav upp, det hjälper inte.

11/03 -12 21:10 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

The_new_cake skrev:
Måste väl hålla med Tomboy till viss del, plötsligt slutar bara sidan att ladda. Jag har inte detta problemet med någon annan sida, det är bara Fuska.nu. Det som krävs då är att man antingen trycker på F5 eller backar, det är alltid när man går till en annan sida och det hinner aldrig ladda någonting.

Det vill säga, man får en vit skärm. Det ser ut som att webbläsaren försöker ladda (ikonen snurrar runt och så vidare) men ingenting dyker upp. Testade vid något tillfälle och väntade cirka fem minuter innan jag gav upp, det hjälper inte.

Hm, detta händer mig också. Dock på ALLA webbsidor. Chrome har många designbuggar så det kan ju bero på Chrome (är ganska säker på att du använder det men om inte så är det bara att ignorera det jag nyss skrev)

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

11/03 -12 21:16 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Har samma problem i Mozilla Firefox, som jag också använder. Det gäller fortfarande bara för Fuska.nu (och har varit så i ett par månader - har aldrig sett det som något större problem).

11/03 -12 22:47 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Fuska.nu har slutat ladda flera gånger för mig med. När man försöker gå in på en ny del av fnu så händer det helt enkelt inget. Men om man sedan försöker gå in på en annan sida så är det inga problem. Jag använder Aurora (Firefox).

Coucou

11/03 -12 23:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Tomboy

Helvete. Jag kan få mitt namn på alla forum för ingen verkar skriva något efter mig. Fan varför har sidan dött.

11/04 -12 21:18 Jonarin

Jonarin

29053 XP 62 inlägg

Tjenare fuska.nu jag har ett litet klagåmål gällande att redigera sina inlägg jag är med i ett par klubban men jag kan inte redigera mina egna inlägg som jag kunde innan men jag kan redigera inläggen i min egna klubb o jag har en del kompisar som undrar samma sak varför kan man inte redigera sitt egna inlägg????

Kolla in min Youtube kanal för att se mig spela Minecraft m.m.
www.youtube.com/channel/UCSIaUneK487Y...

13/04 -12 15:24 Spailpin

Spailpin

5317 XP 1 inlägg

klubbforumen har blivit helt konstiga. Det är ju bara dumt att inte kunna redigera sina egna inlägg eller ta bort dem om man kommer på att de inte behövs. Då det i nuläget krävs att man kontaktar modde för att få bort kommentaren eller få den redigerad till de man ska skriva innebär det stora problem. Och om man som jag rollspelar i några klubbar så kan man inte skriva flera inlägg efter varandra med samma information utan det ska hållas till ett medelande medans man väntar på att den andra ska svara. Därav blir något fel så måste motparten avvakta med sitt svar medans man kontaktar modden i klubben så han kan redigera innan man kan fortsätta.

Spelar bäver på bordet
som vi kablar med en diplomat
Chaos. Panic & Disorder. My work here is done

14/04 -12 17:52 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Spailpin skrev:
klubbforumen har blivit helt konstiga. Det är ju bara dumt att inte kunna redigera sina egna inlägg eller ta bort dem om man kommer på att de inte behövs. Då det i nuläget krävs att man kontaktar modde för att få bort kommentaren eller få den redigerad till de man ska skriva innebär det stora problem. Och om man som jag rollspelar i några klubbar så kan man inte skriva flera inlägg efter varandra med samma information utan det ska hållas till ett medelande medans man väntar på att den andra ska svara. Därav blir något fel så måste motparten avvakta med sitt svar medans man kontaktar modden i klubben så han kan redigera innan man kan fortsätta.

Fixat

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

17/04 -12 21:55 DroneXoX

DroneXoX

380 XP 31 inlägg

Kan ni fixa att när man ska redigera sen presentation så finns det inga färg rutor längre, man måste typ skriva in massa siffror o skit i stället o de e ju lite bajs..

17/04 -12 23:15 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

DroneXoX skrev:
Kan ni fixa att när man ska redigera sen presentation så finns det inga färg rutor längre, man måste typ skriva in massa siffror o skit i stället o de e ju lite bajs..

Dessa siffror kallas för HEX-koder. Många webbsidor använder sig utav detta system och det är alldeles för onödigt att koda om så man kan skriva det i text istället.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

18/04 -12 08:09 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

DroneXoX skrev:
Kan ni fixa att när man ska redigera sen presentation så finns det inga färg rutor längre, man måste typ skriva in massa siffror o skit i stället o de e ju lite bajs..

För det är så färgkoder fungerar i html och css. Men det går att skriva in namn på färgerna också.

http://www.w3schools.com/cssref/css_colornam...

Går inte att använda färger på mer än 7 tecken dock, eftersom det inte tillåts längre färgnamn här på Fuska.nu. Kanske kan ändras.

EDIT: Konstigt att inte färgrutorna finns kvar. Vet inte vad det beror på. Ska inte vara så i alla fall...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar