Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Klagomålstråden

20/04 -12 21:36 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Skulle vara trevligt om man kunde copypasta koder igen när man gör foruminlägg.

09/05 -12 21:02 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

I inlägg med citationsboxar blir samtlig text mindre än i de inlägg utan. Ser fult ut.

7 år på fuska.nu

10/05 -12 08:45 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Jag förstår inte meningen men hur ni har flyttat vissa forumsektioner. Alla förra ämnen inom Blizzard blev tydligen flyttade till "MMO". I nuläget ligger Blizzard delforumet helt tomt av just denna anledningen, så vitt jag förstår så bytte ni Blizzardforumet till MMO, dock är ju inte alla Blizzard spel MMOgames. Så jag förstår inte varför ni har gjort detta? Det var illa med aktivitet i Blizzardforumen som det var, jag kan knappast säga att det var smidigt gjort.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

10/05 -12 10:09 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Mal_ganis skrev:
Jag förstår inte meningen men hur ni har flyttat vissa forumsektioner. Alla förra ämnen inom Blizzard blev tydligen flyttade till "MMO". I nuläget ligger Blizzard delforumet helt tomt av just denna anledningen, så vitt jag förstår så bytte ni Blizzardforumet till MMO, dock är ju inte alla Blizzard spel MMOgames. Så jag förstår inte varför ni har gjort detta? Det var illa med aktivitet i Blizzardforumen som det var, jag kan knappast säga att det var smidigt gjort.

Med tanke på den dåliga aktiviteten i Blizzard-forumet så flyttade vi WoW-trådarna till MMO, Diablo > RPG och Warcraft, Starcraft > Strategi. Här kan du läsa mer.

Meningen är att Blizzard ska försvinna, vet inte varför det dröjer.

Coucou

10/05 -12 10:12 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Fix_d skrev:
Mal_ganis skrev:
Jag förstår inte meningen men hur ni har flyttat vissa forumsektioner. Alla förra ämnen inom Blizzard blev tydligen flyttade till "MMO". I nuläget ligger Blizzard delforumet helt tomt av just denna anledningen, så vitt jag förstår så bytte ni Blizzardforumet till MMO, dock är ju inte alla Blizzard spel MMOgames. Så jag förstår inte varför ni har gjort detta? Det var illa med aktivitet i Blizzardforumen som det var, jag kan knappast säga att det var smidigt gjort.

Med tanke på den dåliga aktiviteten i Blizzard-forumet så flyttade vi WoW-trådarna till MMO, Diablo > RPG och Warcraft, Starcraft > Strategi. Här kan du läsa mer.


Men i så fall verkar det ju väldigt konstigt att Blizzard forumet fortfarande är kvar. Var inte meningen med flyttningen att undvika tomma underforum?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

10/05 -12 14:13 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Mal_ganis skrev:
Fix_d skrev:
Mal_ganis skrev:
Jag förstår inte meningen men hur ni har flyttat vissa forumsektioner. Alla förra ämnen inom Blizzard blev tydligen flyttade till "MMO". I nuläget ligger Blizzard delforumet helt tomt av just denna anledningen, så vitt jag förstår så bytte ni Blizzardforumet till MMO, dock är ju inte alla Blizzard spel MMOgames. Så jag förstår inte varför ni har gjort detta? Det var illa med aktivitet i Blizzardforumen som det var, jag kan knappast säga att det var smidigt gjort.

Med tanke på den dåliga aktiviteten i Blizzard-forumet så flyttade vi WoW-trådarna till MMO, Diablo > RPG och Warcraft, Starcraft > Strategi. Här kan du läsa mer.


Men i så fall verkar det ju väldigt konstigt att Blizzard forumet fortfarande är kvar. Var inte meningen med flyttningen att undvika tomma underforum?

Forumet ska bort, har som sagt ingen aning varför det dröjer. Men det lär försvinna snarast.

Coucou

23/05 -12 16:23 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

jag tycker det skulle vara bra med notifikationer om någon kommenterar på ett av dina fusk. när folk frågar i kommentarerna ser jag det kanske 3 månader efter dem kommenterade och då blir det lite svårt att svara också eftersom dem inte får någon notifkation om att jag svarade.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

23/05 -12 18:08 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Skapar man en tråd i en klubb så blir "Senaste inlägg" felaktigt. Det verkar som det i "Senaste inlägg" (för klubben) då visar senaste inlägget i samma underforum som tråden skapades i.

24/05 -12 09:41 Aelgfan

Aelgfan

6 XP 3 inlägg

Hej kära fuskisar! Long time no see! Dags att unbanna er gamla kära vän AelgeN, va? 6 år är en lång tid att vara utfryst!
Och what's up med fuska.nu wikin? Stämpla mig, Naddi och Nabla som 'regelförbrytare'? Pffffft.
xxxx Aelg, ert ljus i mörkret, ert päron i fruktskålen.


P.S. AelgeN_ fake-nickar :(

24/05 -12 17:29 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

DarkMasters skrev:
jag tycker det skulle vara bra med notifikationer om någon kommenterar på ett av dina fusk. när folk frågar i kommentarerna ser jag det kanske 3 månader efter dem kommenterade och då blir det lite svårt att svara också eftersom dem inte får någon notifkation om att jag svarade.

Känner samma behov.

7 år på fuska.nu

24/05 -12 23:48 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Aelgfan skrev:
Hej kära fuskisar! Long time no see! Dags att unbanna er gamla kära vän AelgeN, va? 6 år är en lång tid att vara utfryst!
Och what's up med fuska.nu wikin? Stämpla mig, Naddi och Nabla som 'regelförbrytare'? Pffffft.
xxxx Aelg, ert ljus i mörkret, ert päron i fruktskålen.


P.S. AelgeN_ fake-nickar :(



Du är unbannad.

Wikis kan, av helt naturliga skäl för en wiki, redigeras av vemsomhelst. Därför bör man ta info där med en nypa salt.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

25/05 -12 10:09 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Sluta radera trådaaaar.
Seriöst. Fnu behöver dem.

25/05 -12 14:21 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Sluta radera trådaaaar.
Seriöst. Fnu behöver dem.

Det är redan fixat, vi märkte det förra veckan :]

Coucou

28/05 -12 16:47 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Hampe

Kan ni inte göra så att man kan välja själv vilken bild man ska ha bakom loggan?

28/05 -12 17:00 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Hampe skrev:
Kan ni inte göra så att man kan välja själv vilken bild man ska ha bakom loggan?

Det kan du med hjälp av The_new_Cakes tillägg till Google Chrome (<- nedladdningslänk).

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar