Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄmsta läraren

Svara
25/06 -08 20:01 LordZe

LordZe

395 XP 15 inlägg

Min musik lärare behandlar en som en skit typ 6 stycken får ha music medans alla andra får sitta där utanför o läsa!!! SÄMSTA LÄRAREN! berätta vad din lärare gör!!        



Säljer Lv100 Shinys Säg vilken du vill
Skaffar ja den till dig 1Dollar each^^
måste ha Wi-Fi

25/06 -08 20:03 volvo66

volvo66

4925 XP 77 inlägg

Vi har också en rätt dålig engelskalärare, han driver med oss....

26/06 -08 01:48 kanina

kanina

3241 XP 556 inlägg

en av våra lärare är en "kung"
men NÄ heller att jag krälar i damm och plockar upp alla inneskor som ligger och dräller, HON KAN VÄL GÖRA DET SJÄLV?? jag trivs med oreda och röra...
och ibland så blir jag så arg att jag inte svarar på tilltal eller frågor på lektionstid, fast svaret skulle ha varit för uppenbart även för en i lekis! dessutom har hon mustach... hon är bara för krävande. och en gång hade vi en lärare som sa till min kompis som frågade efter en bättre förklaring på något:
-INT SKA DU FÖRSTÅ HELLER!!!!! BARA SKRIV!!!!!
en annan lärare tog priset, nämligen  så att jag har en loftsäng, och jag hade skadat ärmen så jag sov nedanför sängen. en av mina böcker hadde försvunnit men då armen var läkt hittade jag den, och då jag glad visade den för min lärare så skrek hon:
-VAR VA DEN???
-i-i-i mi-mi-min sä-sä-säng stammade jag
-VARFÖR TOG DU DEN INTE TIDIGARE?????
-ja kunde inte klättra dit med gipset.
-MEN DU KUNDE HA HAFT NÅGON ANNAN ATT HÄMTA DEN!!!!!!!!!!!!
- men...
-nu över till lektionen igen, bla,bla,bla
:( jag visste inte ens att den var där...

Kvack!

26/06 -08 11:26 LordZe

LordZe

395 XP 15 inlägg

kanske ska berätta vrf?

Säljer Lv100 Shinys Säg vilken du vill
Skaffar ja den till dig 1Dollar each^^
måste ha Wi-Fi

02/07 -08 08:19 0pPerAxz0r

0pPerAxz0r

3387 XP 375 inlägg

Vår förra musiklärare, vi skulle stå i ett 2 raders led och sjunga när jag har en av klassen västa bråkstakar bakom mig och vi sjunger den där HonkyTonky. Han börjar ta fram armarna på mig i halsen och kittlar mig. Jag börjar skratta och läraren säger att jag måste gå sitta när han tillochmed erkände!

Och så hamnade jag ut för att en annan i min klass fes...

Att vara Anti-någon är ett sätt att visa att du
gillar personen, egentligen.

04/07 -08 10:50 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

Min f.d träslöjds lärare August. Också kallad "Trä-hitler" av många. Han har gått i pension men innan var han riktigt dålig.

Han hjälpte bara tjejer, han blev förbannad om man gjorde fel. En gång när min polare gjorde fel så sa han "Jag kan se igenom ditt huve, men inte jävlar kan jag se en hjärna i den. Skaffa en idiot" till honom. Lolz.

Detta är en liten hälsning

04/07 -08 12:51 nonstop

nonstop

1528 XP 47 inlägg

har haft för många dåliga lärare så jag orkar inte rabbla upp dom. 8)

Status:död............................

04/07 -08 18:04 LordZe

LordZe

395 XP 15 inlägg

shiit känner mig* innte änsam

Säljer Lv100 Shinys Säg vilken du vill
Skaffar ja den till dig 1Dollar each^^
måste ha Wi-Fi

24/07 -08 21:09 TheCheater04

TheCheater04

2741 XP 706 inlägg

Våran vaktmästare är den sämsta som finns...

n gång när min kompis RÅKADE nudda honom med sitt cykeldäck gjorde han punka på däcket!!

och man får inte ens stå upp och gunga!!

och n gång visade han hur man skulle göra när man ska ta tvål efter man har varit på toa.. Men det var kul   

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

19/08 -08 16:18 Twiggi

Twiggi

723 XP 26 inlägg

hehe, min engelskalärare går trippelt så segt som normala mäniskor ... hon är inte bra på att löra heller.

<3      <3
  ( )  () <3    <3
( o .o)    <3

19/08 -08 16:27 storken_123

storken_123

4076 XP 141 inlägg

Har (haft) en tyska lärare som gav oss prov å sånt på saker vi inte ens hade hört och blir sura på oss när vi gör fel -.-

Atra esterní ono thelduin
Mor'ranr lifa unin hjarta onr
Un du evarínya ono varda

19/08 -08 17:14 Malia

Malia

10258 XP 970 inlägg

Vår förra musiklärare( vet ej om jag ska ha honom iår) hade en egen studio på vår skola där hade trummor, bas och el-gitarr som "vissa" skulle få spela på. Men problemet var att han favoriserade 3 stycken och tog med dom dit alla lektioner medans vi andra fick sitta och rita noter på ett papper. Och så sa han till alla att nästa gång kommer ni få spela men det hände aldrig...

Kabala
Kabala                     
                                                  

19/08 -08 21:58 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

little_man skrev:
Min f.d träslöjds lärare August. Också kallad "Trä-hitler" av många. Han har gått i pension men innan var han riktigt dålig.

Han hjälpte bara tjejer, han blev förbannad om man gjorde fel. En gång när min polare gjorde fel så sa han "Jag kan se igenom ditt huve, men inte jävlar kan jag se en hjärna i den. Skaffa en idiot" till honom. Lolz.



det är bara att gå till rektorn då. och säga som det är.

SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

19/08 -08 22:10 plaugerat

plaugerat

92 XP 12 inlägg

våran gamla trähitler. varenda jävla lektion pratade han en vart om att vi var tvugna att jobba snabbare.

och självklart vår jävla 'förstående' idrottslärare, åt helvete med honom. hela klassen hatar honom, gissar på en stor del av skolan också. beror till stor del på honom att jag skolkar varenda lektion.

it's lucky i hate to be taken seriously

27/08 -08 20:59 Spyroul

Spyroul

50 XP 2 inlägg

Tyskaläraren ppå min skola suger.. fick fan 7 läxor i tyskan första veckan. Kev96: uuhh? retard? :-?  :-?

AAAAAHH!!

28/08 -08 07:17 King_F_R_C

King_F_R_C

2851 XP 208 inlägg

min slöjdlärare har börjat jobba på en annan skola(Thank god for that)men nu är min nya engelka lärare ret och tål inte äns ett skämt.

höhö!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar