Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄmsta läraren

28/06 -09 11:34 Sw3den

Sw3den

3736 XP 188 inlägg

Vår träslöjds lärare är helt dum i huvudet nu ska ni få höra..

Vi skulle göra en fågel i trä och då frågade jag honom om hur jag skulle rita den, han ba "rita den underifrån" och jag ba va hur gör jag de, och han ba "Som en kortlek" jag ba WTf hur gör man de? "Rita den underifrån" och jag ba men seriöst hur är de då, han ba "Underifrån!!!"

Och sen när jag skulle göra hål så tänkte jag inte på att jag kunde använda borren så jag gick fram till honom och ba: Hur ska jag göra hål?
Och han ba, "jo du gör så här, stoppa fingrarna över huvudet och så går du ut i skogen och så PANG PANG , och så har du två hål"
Han menade de som att jag skulle föreställa en älg och gå ut i skogen för att bli skjuten och få två hål i mig med ett gevär -.-

Han e så jävla störd och det är så att om man skrattar åt hans skämt så får man MVG! :)

My opinions may have changed, but not the fact
that I'm right.

28/06 -09 12:45 hage77

hage77

630 XP 29 inlägg

vi har en pedofil som skolsyster

love Typhlosion
lås din forum om det är längst back

28/06 -09 12:52 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

min lärare blir arg ått minsta lilla

15/07 -09 13:44 RealityGamer

RealityGamer

111 XP 28 inlägg

Vi har en pedofil som musik/matte lärare, jag är ärlig. Skojar inte. Tur att vi inte kommer ha honom i åttan och nian.

Livet är livsfarligt, ingen har någonsin överlevt.

15/07 -09 17:22 Threeforce

Threeforce

198 XP 1124 inlägg

RealityGamer skrev:
Vi har en pedofil som musik/matte lärare, jag är ärlig. Skojar inte. Tur att vi inte kommer ha honom i åttan och nian.

jo visst.

tjockis

16/07 -09 15:47 Fraytus

Fraytus

3024 XP 1419 inlägg

En av mina lärare har allvarliga problem

Läraren: Nu får du ringa hem till dina föräldrar och be en av dom att komma hit.

Jag: Jag har inga pengar på mobilen, och så är ingen hemma.

Läraren: Ring ändå!

AKTA! HAJ
Och så är det bara Zlatan som simmar på rygg. ;PpP

19/07 -09 01:08 RealityGamer

RealityGamer

111 XP 28 inlägg

Spiner_ skrev:
RealityGamer skrev:
Vi har en pedofil som musik/matte lärare, jag är ärlig. Skojar inte. Tur att vi inte kommer ha honom i åttan och nian.

Jäkla fjortis som tror du är så snygg så att läraren tänder på dig.

Är du helt dum i huvudet? Jag är inte ens i närheten av att vara fjortis, (hatar ego pics o allt dem gör) Om dem flesta i min klass hatar honom, betyder det att dem är fjortisar? Sök hjälp, -.- Han ÄR en pedofil.

Livet är livsfarligt, ingen har någonsin överlevt.

19/07 -09 10:20 Samus94

Samus94

5271 XP 89 inlägg

min gympa lärare e helt phsykad och min NO lärare kan inte förklara alls. (om man inte fattar eller så..) så det e ingen i min klass som har högt betyg i NO. tur att vi ska byta NO lärare...

Everybody deals with grief differently, right?
Some people f**k at funerals.
I cut off heads - Travis Touchdown

19/07 -09 12:42 Spiner_

Spiner_

3832 XP 820 inlägg

RealityGamer skrev:
Spiner_ skrev:
RealityGamer skrev:
Vi har en pedofil som musik/matte lärare, jag är ärlig. Skojar inte. Tur att vi inte kommer ha honom i åttan och nian.

Jäkla fjortis som tror du är så snygg så att läraren tänder på dig.

Är du helt dum i huvudet? Jag är inte ens i närheten av att vara fjortis, (hatar ego pics o allt dem gör) Om dem flesta i min klass hatar honom, betyder det att dem är fjortisar? Sök hjälp, -.- Han ÄR en pedofil.

Men anmäl honom då?  :|

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

20/07 -09 11:50 RealityGamer

RealityGamer

111 XP 28 inlägg

Spiner_ skrev:
RealityGamer skrev:
Spiner_ skrev:
RealityGamer skrev:
Vi har en pedofil som musik/matte lärare, jag är ärlig. Skojar inte. Tur att vi inte kommer ha honom i åttan och nian.

Jäkla fjortis som tror du är så snygg så att läraren tänder på dig.

Är du helt dum i huvudet? Jag är inte ens i närheten av att vara fjortis, (hatar ego pics o allt dem gör) Om dem flesta i min klass hatar honom, betyder det att dem är fjortisar? Sök hjälp, -.- Han ÄR en pedofil.

Men anmäl honom då?  :|

Nope, kommer inte ha honom längre.

Livet är livsfarligt, ingen har någonsin överlevt.

20/07 -09 12:36 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

hehe ni får nog leta LÄNGE om ni vill ha en lika störd lärare som min kompis lärare xD. Hon är matte lärare tror jag och när min kompis klass har henne så brukar det oftast vara prat och sånt. Sen så bara för att det är för mycket prat så går hon ut ur klass rummet och tar en mellan rast och dricker kaffe mitt i lektionen. som tar kanshe 10 min för henne att dricka upp. Medan det är folk som är tysta och behöver hjälp med matten. Hon borde bli sparkad från sitt jobb.

jag själv är snart dömd också. Har fått en mentor som har en LITEN smula dåligt rykte. När jag berräta det för min kompis fick han gapskratt och sa att jag är ganska död om jag gör något fel xD. Min syrra sa också att jag är död om jag gör nåt fel ._.

What can i say i´m a bad man.

27/07 -09 20:06 Just_A_Kid_

Just_A_Kid_

486 XP 17 inlägg

emmh jag har  2 , en som tyå slår oss med pennor och en som säger att man inte få sitta på golvet elr krama ngn -.-

HAHA!
BAH FÖR JAG E BÄST
MOHAHAHA

28/07 -09 10:53 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

min lärare jag hade i 3-4:an

Medlem sedan version 4.

28/07 -09 10:55 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Rena mardörmen SUCK :(

Medlem sedan version 4.

28/07 -09 22:02 molle_man972

molle_man972

1592 XP 243 inlägg

Jag hatar vår f.d historia lärare på ett sätt. Har man gjort nåt dumt och fått sin skit och allt är klart. Man försöker ju skärpa sig sen, räcka upp handen och svara bra. Men när man försöker det ignorer hon en helt och hållet, jag blir så himla irriterad. En lektion så sa hon att man skulle skriva frågar och svar till en film vi såg men jag sket i det. Jag bara sat och glodde på filmen med händerna uppe för att visa att jag sket i henne. Hände inget ändå.

Anti Antimoderatorerna!
blink-182 äger.
Tom DeLonge, Mark Hoppus, Travis Barker.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar