Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄmsta läraren

28/08 -08 08:07 wfps_105

wfps_105

9571 XP 656 inlägg

En av mina lärare som jag hade i Engelska, Matte och Tyska var riktigt bra. (Har honom fortfarande i Tyska och Engelska). Tycker att det är synd att vi fick byta till en annan lärare på matten :/
Dock så har vi en del tjuriga lärare, men ingen som jag riktigt hatar (av våra ordinarie lärare, 90% av alla vikarier är dåliga)...

28/08 -08 13:53 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Min So lärare är sämst.Han har tråkiga lektion så som man somnar nästan.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

28/08 -08 20:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen pom

plaugerat skrev:
våran gamla trähitler. varenda jävla lektion pratade han en vart om att vi var tvugna att jobba snabbare.



Min förra är mer jobbig.

Såhär kunde en konversation gå till;

Lärare: Du kan inte hålla sågen sådär, gör såhär istället. *visar*

Jag: Visst, *gör hanns sett tills han går iväg*

Lärare: Kommer in med kaffe efter att ha varit borta en stund. *ser mig såga på mitt sett*

Då ställer han ner koppen hårt i ett bord, srpinger rytandes till mig och säger; Du kan ju för guds skull inte såga så där, din lille rackare.

Jag: Men det gör ont i min axel att göra på ditt sett.

Lärare: Nu är det jag som bestämmer här, du kan skada nån om du inte gör på mitt sett.

Jag:fuck off, han hör inte.

Sen går jag iväg, o har skitont. Får sedan ta mer skit för att jag t.ex inte kan skriva.
Sen kmr jag tillbaks igen, nästa vecka, har fortfarande ont.

Lärare:*säger god morgon till alla elever*

Jag skiter i att skaka, för jag har ont. Läraren blir totalt pissed, och jag får en prick i mitt s.k "skolregister".
Kommentar: Otrevligt uppförande

Sen kan jag inte jobba på den lektion, och han blir pissed igen och det slutar med att jag får sitta utanför och göra ingenting.

FrEEEeeeEEeeEeedoooom tänker man då.

28/08 -08 20:31 davva123

davva123

471 XP 9 inlägg

nitrous skrev:
little_man skrev:
Min f.d träslöjds lärare August. Också kallad "Trä-hitler" av många. Han har gått i pension men innan var han riktigt dålig.

Han hjälpte bara tjejer, han blev förbannad om man gjorde fel. En gång när min polare gjorde fel så sa han "Jag kan se igenom ditt huve, men inte jävlar kan jag se en hjärna i den. Skaffa en idiot" till honom. Lolz.



det är bara att gå till rektorn då. och säga som det är.



Du en i min klass gick till rektorn när en hjälp lärare för ett cp barn(det är sriöst)var ur dumm hon fick köra data hela dagarna!!  så han gick upp till rwektorn.

´LOLOLOLOLOLOLOLOL
GTA IV TO PC!

28/08 -08 22:12 Gamrdude

Gamrdude

486 XP 13 inlägg

vet inte om det precis är sämsta lärarn men kemiläraren blev skitsur på min kompis o mig idag. men vi hade inte gjort ett skit!

..................................................
Jag kom på en sak! Men jag vet inte vad...
..................................................

29/08 -08 14:58 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

LOL okej Det finns både Bra och Dåliga/sämsta lärare.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

29/08 -08 17:46 reddragon

reddragon

1084 XP 27 inlägg

Min förra klassföreståndare hjälpte bara tjejerna eller hon hjälpte ju killarna också men inte lika mycket. Också skyller hon alltid på oss killar hela tiden. Men när det tjejerna men nej då även om dom typ går till nån tjejs hem på rasterna och kommer försent :x Men som tur är så är jag fri från henne skolan har bara till klass 5 fju! Också det var en döv tjej som hon alltid står på hennes sida. För att vara rätt ärlig så var alla lärare där sån.
PS. En gång kallade hon me slö :x  :

The strategist of Wu is here :D
Beware of the red dragon!
Liverpool FC will win it 19t time and CL the 6th

29/08 -08 18:13 zxq

zxq

4170 XP 240 inlägg

Vår syslöjds lärare suger,hon går till alla tjejer först och killarna sist.OMG jag menar allvar stökiga killa och dom som slåss helatiden fick byta till träslöjd fan vad orättvist.

08/05 -09 20:06 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Vi har världens sämsta lärare. Jag kallar henne barnmobbaren för hon mobbar mig och mina vänner. Min ena vän, Melker, lämnade in ett engelska prov med namnet skrivet på. Barnmobbaren (läraren) skrek då högt ut i klassen:
"VAD STÅR DET HÄR?!! MUALKER?!! OM INTE JAG VISSTE ATT DET VAR DU SOM LÄMNADE IN PROVET SKULLE JAG ALDRIG HA EN ANING OM ATT DET VAR DU!!! KOM OCH TITTA HUR HAN HAR SKRIVIT!!!!!"
Melker blev röd i ansiktet och gick i väg.

Fy fasen, vilken barnmobbare säger jag bara!!!!

HATAR HENNE!!!!!!!!!!!!!!!!        

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

08/05 -09 22:22 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Hon kanske inte är sämst men hon är väldigt dålig.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

09/05 -09 01:14 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

Värderar inte mina lärare. De förtjänar faktiskt respekt.

~ A winner is you!

09/05 -09 04:51 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Gör inte våra, t.ex musikläraren skickade ut en för att han var vänsterhänt, hemkunskapsläraren skickade ut mig för att hon tyckte min soppa var för stark, matteläraren ger oss 5-min rsater var tjugonde minut för att hon ska röka, you get the point.

09/05 -09 13:34 Lollerskates

Lollerskates

206 XP 20 inlägg

Min syslöjds lärare är kass! Hon har skrivit i mina betyg att jag håller på med henne och att jag annars är aldrig på lektionerna. Det är tvärtom! Jag e alltid där och arbetar.

14/05 -09 21:22 adam_kalmar

adam_kalmar

2469 XP 51 inlägg

Våran syslöjdslärare är sämst. Om man ber om hjälp säger hon "Räck upp handen", men när man räcker upp handen blir hon lack och säger "Sluta stressa mig! Jag kommer när jag kommer!"

26/06 -09 17:11 Psycho95

Psycho95

1499 XP 459 inlägg

Våran Tyska lärare. Hon är inte sträng, men hon lär ut på ett så dåligt sätt >.<

VVV is SWEAT <: \/
http://vvv.smackjeeves.com/comics/325169/page-35/
R.I.P Onkel Kånkel :[


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar