Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



varför får jag inte spela gta iv

02/09 -12 17:59 niron

niron

162 XP 43 inlägg

ninen2001 skrev:
Men du kan köpa Swat 4. Det är sjukt kul och det tillåter nog dina föräldrar dig att spela. Swat 4 Gold Edition kostar typ 79kr eller 99kr eller något. Köp det spelet

tack ska fråga om jag får

hej

02/09 -12 18:01 niron

niron

162 XP 43 inlägg

men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.

hej

02/09 -12 18:38 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.


Fråga dom varför för du inte får. Spela hos kompisar. Lovar att spelet kommer att bli tråkigt efter en vecka

Fucking weebs...

02/09 -12 19:22 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.

Mamma och pappa, får jag inte spela gta för att det är för våldsamt och innehåller sex plus det faktum att det är från 18 år?
-Ja
Okej hejdå (går in på rummet och grinar)

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

02/09 -12 19:29 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.

Sa du inte just att spelet inte verkade vara något vidare?
niron skrev:
tack och nu tycker jag att gta verkar inte vara så roligt och när jag blir 18 år då ska jag spela

DarknessSky gav dig ett par bra tips på hur du kan 'övertala' dina föräldrar om att få spela spelet. Hitta de possitiva och bra sidorna med GTA och nämn dessa för dem. I övrigt tycker jag som sagt att du ska vänta med dessa spel då jag kan hålla med dina föräldrar på ett hörn.

(:=           
):=
|:=

02/09 -12 20:47 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

niron skrev:
niron skrev:
Ok men om jag får spela battelfild heros som är för 16 så får jag ju det för dom tycker det är bättre en
Battelfild 3 jag tycker bara om att köra bil och köra online och sånt

På gta

Om du bara vill köra bil kan jag rekommendera Driver: San Francisco! Jävligt kul bilspel, också free-roam, vilket innebär att du kan åka vart du vill. Vilken platform (Pc, Ps3, Xbox360 osv.) tänkte du köra det på förresten?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

02/09 -12 21:14 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.


Läs mitt inlägg på förra sidan tack.

03/09 -12 07:58 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

ninen2001 skrev:
the_Link96 skrev:
Sen kanske du kan knipa igen om spelets sexdelar. :)


Typ inget sex i spelet



Sexuellt innehåll i ett spel behöver nödvändigtvis inte betyda att nakna karaktärer visas. Grand Theft Auto IV har ett sjutiotal sexuella referenser och det räcker bra för att en förälder ska säga emot. Spelet visar inte bara när en man blir piskad, utan också en annons på internet där man, om man har en tillräckligt stor skärm, kan se en kvinnas kön.

Att säga att något Grand Theft Auto spel inte innehåller sex är ett djävulskt påhitt och bör aldrig nämnas. Grand Theft Auto är känt för sin öppna värld, de livsavgörande beslut man tar och de mest bisarra skämt, där även sex tillkommer.

Jag är en dedikerad Grand Theft Auto spelare sedan 2003 och under åren har jag fattat det ena sexuella skämtet efter det andra. Grand Theft Auto och dess expansioner, GTA2, Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV och dess expansioner och Grand Theft Auto Advance, alla innehåller sexuella referenser.

What can i say i´m a bad man.

03/09 -12 10:44 niron

niron

162 XP 43 inlägg

Silver_ skrev:
niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.

Sa du inte just att spelet inte verkade vara något vidare?
niron skrev:
tack och nu tycker jag att gta verkar inte vara så roligt och när jag blir 18 år då ska jag spela

DarknessSky gav dig ett par bra tips på hur du kan 'övertala' dina föräldrar om att få spela spelet. Hitta de possitiva och bra sidorna med GTA och nämn dessa för dem. I övrigt tycker jag som sagt att du ska vänta med dessa spel då jag kan hålla med dina föräldrar på ett hörn.

jo men vill testat och spela

hej

03/09 -12 10:47 niron

niron

162 XP 43 inlägg

Squirtle skrev:
niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.


Läs mitt inlägg på förra sidan tack.

nu har jag läst texten på första sidan

hej

03/09 -12 16:24 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

P12:a.

OnT: Jag köpte spelet för väldigt länge sen, då sa jag bara att det var ett bilspel, och sen är trailern inte den värsta heller så den kan du ju visa och komma på något att säga.. Funkade iaf sjukt bra för mig, spelar det fortfarande och dom tror att det är ett bilspel efter så lång tid..

Dafuq did i just read..

03/09 -12 16:43 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

niron skrev:
Silver_ skrev:
niron skrev:
men vet någon något sätt att övertala förälderarna om att få spela gta.

Sa du inte just att spelet inte verkade vara något vidare?
niron skrev:
tack och nu tycker jag att gta verkar inte vara så roligt och när jag blir 18 år då ska jag spela

DarknessSky gav dig ett par bra tips på hur du kan 'övertala' dina föräldrar om att få spela spelet. Hitta de possitiva och bra sidorna med GTA och nämn dessa för dem. I övrigt tycker jag som sagt att du ska vänta med dessa spel då jag kan hålla med dina föräldrar på ett hörn.

jo men vill testat och spela

Har några kompisar möjligtvis spelet? I så fall kan du prova spela hemma hos dessa. Annars kan jag rekommendera att läsa en recension om spelet, här på Fuska.nu.

(:=           
):=
|:=

03/09 -12 17:45 niron

niron

162 XP 43 inlägg

boddi88 skrev:
P12:a.

OnT: Jag köpte spelet för väldigt länge sen, då sa jag bara att det var ett bilspel, och sen är trailern inte den värsta heller så den kan du ju visa och komma på något att säga.. Funkade iaf sjukt bra för mig, spelar det fortfarande och dom tror att det är ett bilspel efter så lång tid..



tack för iden jag ska fråga min mamma nu och fråga om jag får spela det

hej

03/09 -12 21:28 boddi88

boddi88

1039 XP 294 inlägg

niron skrev:
Ok men om jag får spela battelfild heros som är för 16 så får jag ju det för dom tycker det är bättre en
Battelfild 3


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Wow... Bf heros, srsly.. Bättre än bf3..? -.-'

niron skrev:
en del barn får ju spela gta men varför inte jag då. då är det oretvist


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Sorry, men du är en super p12:a..

Dafuq did i just read..

03/09 -12 21:35 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

ninen2001 skrev:
Min pappa säger att våld spel inte gör en helt störd i huvudet. Men tycker de inte att du får spela det så får det väl vara så. Jag spelade själv det nedladdat.

Allt beror på personen. Har personen någon form av psykisk störning så är det stor sannolikhet att personen påverkas, i viss grad, av spel som GTA, Saint's Row men även Call of Duty etc.

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar