Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

11/05 -11 14:41 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Squirtle skrev:

Öh...
Alltså det är en svår fråga att svara på med tanke på att bara för 3(kanske 4) veckor sen våltog 3 svenska tonåringar en tjej, men jaha- du menar att det bara betyder något om det är en invandrare?

Invandrare våldtar också, om inte dessa invandrare fanns i Sverige, så skulle dessa offer inte ha blivit våldtagna.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

12/05 -11 10:35 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

niwn skrev:
eftersom i grund och botten, handlar alla krig (Förutom de som har kommit upp pga att USA är så jäkla sugen på olja) om religion, och ja, gissa vilken religion? ISLAM! There you got it.

Nä.

10/12 -11 23:37 kev96

kev96

885 XP 51 inlägg

Jag tycker inte att sverige ska ta emot några alls är trött på dom.

kev96

11/12 -11 18:32 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

kev96 skrev:
Jag tycker inte att sverige ska ta emot några alls är trött på dom.

varför? Visst är jag trött på ''niggahgangstahs'' men som någon redan sagt så är vi ganska beroende av invandrare, som tex städ- och renhållningstjänster (missförstå inte det)

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/12 -11 20:47 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Invandrare generar otroligt mycket pengar som hjälper Sveriges ekonomi enorm. Har svårt att tro att vi skulle klara oss utan invandringen. Utan den skulle vi gå bakåt i invånare också som stora delar av europa gör.
Men allt det här står ju inte så ofta i tidningarna. Tyvärr.

11/12 -11 23:33 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Vi förlorar mer än vad vi kärnar. Just sayin.

12/12 -11 22:23 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Viktore2 skrev:
Vi förlorar mer än vad vi kärnar. Just sayin.

Det vi inte gör. Bara för att en grupp eller några enskilda individer ställer till med problem eller liknande så gör ju inte alla det. Problemet är bara att vi bara hör om dem som ställer till problem. Man läser inte i tidningen om hur bra allt är. Man läser allt som är dåligt.

13/12 -11 17:24 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

QuakeNet skrev:
Viktore2 skrev:
Vi förlorar mer än vad vi kärnar. Just sayin.

Det vi inte gör. Bara för att en grupp eller några enskilda individer ställer till med problem eller liknande så gör ju inte alla det. Problemet är bara att vi bara hör om dem som ställer till problem. Man läser inte i tidningen om hur bra allt är. Man läser allt som är dåligt.

Jaså, jag brukar oftast läsa tidningar och då står det oftast svensk etnicitet med eller ingen alls. Man kan ju säga att det står ingen etnicitet oftare.

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

13/12 -11 17:51 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Fresh skrev:
QuakeNet skrev:
Viktore2 skrev:
Vi förlorar mer än vad vi kärnar. Just sayin.

Det vi inte gör. Bara för att en grupp eller några enskilda individer ställer till med problem eller liknande så gör ju inte alla det. Problemet är bara att vi bara hör om dem som ställer till problem. Man läser inte i tidningen om hur bra allt är. Man läser allt som är dåligt.

Jaså, jag brukar oftast läsa tidningar och då står det oftast svensk etnicitet med eller ingen alls. Man kan ju säga att det står ingen etnicitet oftare.

Beror väl på vilken tidning man läser. :)

15/01 -12 21:52 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

QuakeNet skrev:
Invandrare generar otroligt mycket pengar som hjälper Sveriges ekonomi enorm. Har svårt att tro att vi skulle klara oss utan invandringen.

QuakeNet skrev:
Det vi inte gör.

15/01 -12 23:57 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

QuakeNet skrev:
Invandrare generar otroligt mycket pengar som hjälper Sveriges ekonomi enorm. Har svårt att tro att vi skulle klara oss utan invandringen. Utan den skulle vi gå bakåt i invånare också som stora delar av europa gör.
Men allt det här står ju inte så ofta i tidningarna. Tyvärr.

Jag tror att många hade varit beredda att sänka sin levnadsstandard slightly för att slippa alla dessa tidningsrubriker om misshandel, hedersmord och våldtäkter.

Dessutom så verkar du ha fått fel uppfattning av massmedia, stat, etc. Kalla mig konspirationist, men de framhäver inga invandringsproblem, de ignorerar dem. Varför tror du t.ex. att det är så svårt att hitta källor om detta ämne?

Have I ever told you the definition of insanity?

16/01 -12 00:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

midgard100 skrev:
Invandrare som bryter mot lagen ska skjutas. Pang.

<3


Felet jag tror är att Sverige tar in för mycket invandrare när det redan är nog mycket arbetslöshet som det är. Många hamnar då i lägenheter och får pengar av soc.

Hade det funnits arbeten till en större del av det som tas in så hade det inte varit några problem, kriminaliteten skulle minska då inte man behöver försörja sig med att sälja droger etc. - utan då har ett riktigt jobb.
Det som är bra att fler partier har börjat inse det nu, invandringen borde bromsas lite och så får den befolkningen (varesig det är invandrare eller svenskar) som finns i dagsläget jobb.

16/01 -12 16:11 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Danne_00 skrev:
QuakeNet skrev:
Invandrare generar otroligt mycket pengar som hjälper Sveriges ekonomi enorm. Har svårt att tro att vi skulle klara oss utan invandringen. Utan den skulle vi gå bakåt i invånare också som stora delar av europa gör.
Men allt det här står ju inte så ofta i tidningarna. Tyvärr.

Jag tror att många hade varit beredda att sänka sin levnadsstandard slightly för att slippa alla dessa tidningsrubriker om misshandel, hedersmord och våldtäkter.

Dessutom så verkar du ha fått fel uppfattning av massmedia, stat, etc. Kalla mig konspirationist, men de framhäver inga invandringsproblem, de ignorerar dem. Varför tror du t.ex. att det är så svårt att hitta källor om detta ämne?

Beror på vad man tittar och läser men vad jag menar är att man inte hör så mycket positivt heller.

@Knewt, tyvärr har jag ingen nej. Går efter de otaliga diskussioner vi brukar ha med vår ekonomilärare. Därför jag mest är insatt i de ekonomiska. :)

16/01 -12 16:36 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

ToonLink skrev:
midgard100 skrev:
Invandrare som bryter mot lagen ska skjutas. Pang.

<3


Felet jag tror är att Sverige tar in för mycket invandrare när det redan är nog mycket arbetslöshet som det är. Många hamnar då i lägenheter och får pengar av soc.

Hade det funnits arbeten till en större del av det som tas in så hade det inte varit några problem, kriminaliteten skulle minska då inte man behöver försörja sig med att sälja droger etc. - utan då har ett riktigt jobb.
Det som är bra att fler partier har börjat inse det nu, invandringen borde bromsas lite och så får den befolkningen (varesig det är invandrare eller svenskar) som finns i dagsläget jobb.

Invandrare är de enda småföretagarna som anställer....

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

16/01 -12 21:48 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

QuakeNet skrev:
@Knewt, tyvärr har jag ingen nej. Går efter de otaliga diskussioner vi brukar ha med vår ekonomilärare. Därför jag mest är insatt i de ekonomiska. :)

http://myterominvandringen.se/2012/01...

"Sammanfattningsvis så finns det tillräckligt med forskning för att säga att invandringen årligen påverkar svensk ekonomi negativt med tiotals miljard kronor. Några exakta siffror är däremot omöjliga att ta fram då regering, myndigheter och universitet inte är intresserade av bidra till att några sådana studier genomförs."


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar