Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

Svara
22/11 -12 21:55 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Det skulle  vara väldigt intressant att höra vad fuska.nus SD-anhängare känner om den senaste tidens händelser.

*

23/11 -12 22:26 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Eric_ skrev:
Det skulle  vara väldigt intressant att höra vad fuska.nus SD-anhängare känner om den senaste tidens händelser.


Inga medlemmar på fuska.nu representerar sidans politiska uppfattning. Tycker du formulerar dig dumt eftersom det är precis detta du anger. Tycker att du är lite väl sen med dessa "senaste händelser" då det publicerats för över en vecka sedan.

Utöver detta tror jag att större delen av SD tog illa vid av dessa "händelser" med hänsyn till att Erik fick avgå som talesman. Dont you think?

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

26/11 -12 21:09 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Mal_ganis skrev:
Eric_ skrev:
Det skulle  vara väldigt intressant att höra vad fuska.nus SD-anhängare känner om den senaste tidens händelser.


Inga medlemmar på fuska.nu representerar sidans politiska uppfattning. Tycker du formulerar dig dumt eftersom det är precis detta du anger. Tycker att du är lite väl sen med dessa "senaste händelser" då det publicerats för över en vecka sedan.

Utöver detta tror jag att större delen av SD tog illa vid av dessa "händelser" med hänsyn till att Erik fick avgå som talesman. Dont you think?


Skämtar du eller?  Självklart menade jag bara att det skulle vara intressant att höra vad de medlemmar här som öppet stödjer SD tycker om det som hänt. Jag har fan inte sagt ett ord om sidans politiska uppfattning. jag pratade om enskilda människor.

Om du inte förstod att det var det jag menar så vet jag inte riktigt vad jag ska tro om din hjärnkapacitet, hördu du.

Och dessutom, har ingen nämnt det än så spelar det ingen roll om det gått mer än en vecka, Det är fortfarande RELEVANT, så att du ens tar upp det är ju bara märkligt.

*

27/11 -12 23:30 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Eric_ skrev:


Jag är visserligen alldeles för sen med att bry mig, men vad har hänt?

25/06 -13 23:47 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Om jag skall vara ärlig förstår jag inte riktigt hur regeringen tänker.
Det är uppenbart att vi är alldeles för många, men det är inget man läser om i tidningen direkt.
Det spelar för mig absolut ingen roll vilken etnicitet någon har, men kolla bara på rosengård...

24/11 -13 13:27 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Nej de ända dom gör är att förstöra sverige ut med skiten istället.

24/11 -13 13:56 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Nikushimi skrev:
Nej de ända dom gör är att förstöra sverige ut med skiten istället.

Tjena Jimmie Åkesson förklara hur din skruvade världsbild där alla invandrare skickas ut skulle se ut. Hur skulle vi rädda vår ekonomi från att kollapsa när större delen av alla småföretagare bara försvinner?

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

24/11 -13 14:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Förklara hur din skruvade bild av invandrare kan rädda världen?

24/11 -13 15:15 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Nikushimi skrev:
Förklara hur din skruvade bild av invandrare kan rädda världen?

Aldrig påstått att invandrare kommer rädda världen, men utan en stadig invandrarström så kommer jobbristerna uppenbara sig. Detta är uppenbarligen inte något som SD-röstare och sympatisörer inte förstår.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

24/11 -13 15:20 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nikushimi

Så varför då rösta på SD? SD's mål är ju att slänga ut alla invandrare med huvudet före och om de skulle förstöra sverige varför finns de då dom som är lojal mot SD överhuvudtaget?

24/11 -13 15:26 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Nikushimi skrev:
Så varför då rösta på SD? SD's mål är ju att slänga ut alla invandrare med huvudet före och om de skulle förstöra sverige varför finns de då dom som är lojal mot SD överhuvudtaget?

Att du påstår dig vara 18 och inte förstår detta får mig att tro att du inte är 18.
Människor är idioter. Tror du att de som röstade på Bush och som röstar på SD inte är samma människor?

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

24/11 -13 15:56 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Den som påstår att rasister inte är idioter är idioten.

Det är inte alls förjävligt att kallas homosexuell då jag är väldigt säker i min sexualitet som icke homosexuell.

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

24/11 -13 19:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen BullyGamer97

Invandrare är gulliga. Önskar jag hade en.

02/02 -14 18:03 Unspoken

Unspoken

546 XP 61 inlägg

Nonzi skrev:
Nikushimi skrev:
Så varför då rösta på SD? SD\'s mål är ju att slänga ut alla invandrare med huvudet före och om de skulle förstöra sverige varför finns de då dom som är lojal mot SD överhuvudtaget?

Att du påstår dig vara 18 och inte förstår detta får mig att tro att du inte är 18.
Människor är idioter. Tror du att de som röstade på Bush och som röstar på SD inte är samma människor?

Antagligen inte, eftersom amerikaner röstade på Bush och svenskar på SD. Sen att ni tror på allt Aftonbladet propagerar om SD visar ju mest att det är ni som är idioterna.

02/02 -14 21:30 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Unspoken skrev:
Nonzi skrev:
Nikushimi skrev:
Så varför då rösta på SD? SD\'s mål är ju att slänga ut alla invandrare med huvudet före och om de skulle förstöra sverige varför finns de då dom som är lojal mot SD överhuvudtaget?

Att du påstår dig vara 18 och inte förstår detta får mig att tro att du inte är 18.
Människor är idioter. Tror du att de som röstade på Bush och som röstar på SD inte är samma människor?

Antagligen inte, eftersom amerikaner röstade på Bush och svenskar på SD. Sen att ni tror på allt Aftonbladet propagerar om SD visar ju mest att det är ni som är idioterna.

Det är samma ''kränkta'' vita man som var anledningen till både Bush's och SDs inkludering i respektive parlament.

Om det inte är sant varför har då inte SD politikerna som blivit utpekade anmält aftonbladet för förtal? Bara det borde väl vara bevis för sanningsinnehållet i artiklarna? Annars kan ju Jimmie Åkessons uteslutande av dessa medlemmar också visa på det är sanningen som kommer ut?

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar