Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

09/05 -11 21:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

mariobros1 skrev:
Squirtle skrev:
Någon som nu tycker det är "naturligt" att man har flera rasister i klassen(går i sexan)?


Oja, där har du helt rätt. Jag har en hel del rasister i min klass, tyvärr, men de är bara idioter. De säger att de gillar SD utan att egentligen veta ett piss om SD.

(Ledsen för dubbelpost)


Sen när jag säger "- Om alla skulle vara som er skulle bangura inte få spela i AIK"- 2 bra brorsor i aik alltså.
Så jag har ju sånt till försvar.

09/05 -11 21:43 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

mariobros1 skrev:

Med tanke på att invandrarna tydligen skapar mycket mer oreda än oss svenskar så, ja, det tycker jag.

Jaha, så bara för att invandrare inte kan hålla sig i skinnet från att våldta folk, så ska vi slösa ännu mera skattepengar på dem?

Hör på detta förslag: Ta in färre!

Då kan vi sänka den näst högsta skatten i världen.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/05 -11 17:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Squirtle skrev:
Någon som nu tycker det är "naturligt" att man har flera rasister i klassen(går i sexan)?

Spelar ingen roll vilken klass man går i. Men, nej, klart att det inte är okej med det.
Du kan ju tänka dig själv att komma till ett annat land i hopp om att få vänner, kunna gå i skolan och slippa rasistiska kommentarer, och sedan bli utsatt för rasistiska påhopp av rasister. Vissa kommer undan det, andra inte.

Men det är inte vårat problem, det är deras.

10/05 -11 18:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Paulinho skrev:
mariobros1 skrev:

Med tanke på att invandrarna tydligen skapar mycket mer oreda än oss svenskar så, ja, det tycker jag.

Jaha, så bara för att invandrare inte kan hålla sig i skinnet från att våldta folk, så ska vi slösa ännu mera skattepengar på dem?

Hör på detta förslag: Ta in färre!

Då kan vi sänka den näst högsta skatten i världen.



..Ser att du tycker att pengar är mer värt än att folk ska överleva...

10/05 -11 18:27 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Squirtle skrev:
Paulinho skrev:
mariobros1 skrev:

Med tanke på att invandrarna tydligen skapar mycket mer oreda än oss svenskar så, ja, det tycker jag.

Jaha, så bara för att invandrare inte kan hålla sig i skinnet från att våldta folk, så ska vi slösa ännu mera skattepengar på dem?

Hör på detta förslag: Ta in färre!

Då kan vi sänka den näst högsta skatten i världen.



..Ser att du tycker att pengar är mer värt än att folk ska överleva...

Tja, ja. Kvalitet före kvantitet.

Have I ever told you the definition of insanity?

10/05 -11 18:45 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Squirtle skrev:
Paulinho skrev:
mariobros1 skrev:

Med tanke på att invandrarna tydligen skapar mycket mer oreda än oss svenskar så, ja, det tycker jag.

Jaha, så bara för att invandrare inte kan hålla sig i skinnet från att våldta folk, så ska vi slösa ännu mera skattepengar på dem?

Hör på detta förslag: Ta in färre!

Då kan vi sänka den näst högsta skatten i världen.



..Ser att du tycker att pengar är mer värt än att folk ska överleva...


Neeeej men du har helt rätt. Vafan gör vi egentligen? Varför flyttar vi inte hit hela Iran, Irak, Afghanistan, Pakistan och alla andra länder de är problem med hit. Då räddar vi ju liv, eller hur?

Nope, för då kommer de där satans krigen komma hit, eftersom i grund och botten, handlar alla krig (Förutom de som har kommit upp pga att USA är så jäkla sugen på olja) om religion, och ja, gissa vilken religion? ISLAM! There you got it.

Stäng ner hela jävla religionen skulle funka bättre, eller låta dom sköta sig själv istället för att skicka hit varenda en.

Missunnar dock inte folk att leva, såklart (:

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

10/05 -11 19:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

niwn skrev:
Squirtle skrev:
Paulinho skrev:
mariobros1 skrev:

Med tanke på att invandrarna tydligen skapar mycket mer oreda än oss svenskar så, ja, det tycker jag.

Jaha, så bara för att invandrare inte kan hålla sig i skinnet från att våldta folk, så ska vi slösa ännu mera skattepengar på dem?

Hör på detta förslag: Ta in färre!

Då kan vi sänka den näst högsta skatten i världen.



..Ser att du tycker att pengar är mer värt än att folk ska överleva...


Neeeej men du har helt rätt. Vafan gör vi egentligen? Varför flyttar vi inte hit hela Iran, Irak, Afghanistan, Pakistan och alla andra länder de är problem med hit. Då räddar vi ju liv, eller hur?

Nope, för då kommer de där satans krigen komma hit, eftersom i grund och botten, handlar alla krig (Förutom de som har kommit upp pga att USA är så jäkla sugen på olja) om religion, och ja, gissa vilken religion? ISLAM! There you got it.

Stäng ner hela jävla religionen skulle funka bättre, eller låta dom sköta sig själv istället för att skicka hit varenda en.

Missunnar dock inte folk att leva, såklart (:



Du ska höra hur rasistiskt du låter nu o_o

Men varför skulle alla komma hit? Norge får några, finland får några, holland får några OSV...

Det är ju bra som det är nu liksom

10/05 -11 20:02 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Squirtle skrev:

Men varför skulle alla komma hit? Norge får några, finland får några, holland får några OSV...

Det är ju bra som det är nu liksom

Bara det att vi tar in fem gånger så många som Norge och Finland.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

10/05 -11 20:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Squirtle skrev:
niwn skrev:
Squirtle skrev:
Paulinho skrev:
mariobros1 skrev:

Med tanke på att invandrarna tydligen skapar mycket mer oreda än oss svenskar så, ja, det tycker jag.

Jaha, så bara för att invandrare inte kan hålla sig i skinnet från att våldta folk, så ska vi slösa ännu mera skattepengar på dem?

Hör på detta förslag: Ta in färre!

Då kan vi sänka den näst högsta skatten i världen.



..Ser att du tycker att pengar är mer värt än att folk ska överleva...


Neeeej men du har helt rätt. Vafan gör vi egentligen? Varför flyttar vi inte hit hela Iran, Irak, Afghanistan, Pakistan och alla andra länder de är problem med hit. Då räddar vi ju liv, eller hur?

Nope, för då kommer de där satans krigen komma hit, eftersom i grund och botten, handlar alla krig (Förutom de som har kommit upp pga att USA är så jäkla sugen på olja) om religion, och ja, gissa vilken religion? ISLAM! There you got it.

Stäng ner hela jävla religionen skulle funka bättre, eller låta dom sköta sig själv istället för att skicka hit varenda en.

Missunnar dock inte folk att leva, såklart (:



Du ska höra hur rasistiskt du låter nu o_o

Men varför skulle alla komma hit? Norge får några, finland får några, holland får några OSV...

Det är ju bra som det är nu liksom

Alltså, det där gör mig så grymt irriterad. Man får inte uttala sig om något negativt i de nedre länderna. För då blir man klassad som rasist, och det är precis vad niwn blev nu av dig.
Seriöst, sluta upp med att skydda varenda invandrare. Visst, det är gulligt av dig (<3) men grymt jobbigt att höra på.

Norge tar f.ö. in väldigt många, menads Finland och Holland tar in minimala mängder.

10/05 -11 21:07 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg


Du ska höra hur rasistiskt du låter nu o_o




Så fort man säger ett jävla ord om att invandringen inte är positiv så blir man klassad som rasistisk. Så är de mesta nu för tiden, är man inte nöjd med hur allt är och har något att säga = rasist.

Jag är så jäkla trött på att man jämt är så jäkla rasistisk så fort man har att säga. Skulle jag sitta och snacka skit om Svenska befolkningen skulle inte en jävel bry sig. Men så fort man nämner nån utanför Sverige då är man "främlingsfientlig" och rasistisk.

Man får inte heller säga något dåligt om en person som inte är vit. För då ÄR man rasistiskt. Om jag säger att jag tycker att Muhammed från Islamabad i Pakistan har fel i det han säger. Då är de pågrund av hans hudfärg och för att han kommer ett annat land. De är inte för att jag tycker han har fel i det han säger, utan de BARA MÅSTE VARA för att han är en annan hudfärg än mig.


Är så satans less på allt bullshit i dagens samhälle.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

10/05 -11 21:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Paulinho skrev:
Squirtle skrev:

Men varför skulle alla komma hit? Norge får några, finland får några, holland får några OSV...

Det är ju bra som det är nu liksom

Bara det att vi tar in fem gånger så många som Norge och Finland.



Och att vi har hur mycket plats som helst och inte är rädda?
Jag bryr mig inte ett skit om dem, jag bryr mig inte om dem kommer och "förstör" vårt sverige

10/05 -11 23:04 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Squirtle skrev:
Paulinho skrev:
Squirtle skrev:

Men varför skulle alla komma hit? Norge får några, finland får några, holland får några OSV...

Det är ju bra som det är nu liksom

Bara det att vi tar in fem gånger så många som Norge och Finland.



Och att vi har hur mycket plats som helst och inte är rädda?
Jag bryr mig inte ett skit om dem, jag bryr mig inte om dem kommer och "förstör" vårt sverige

Det är ju inte platsen det råder brist på, utan resurserna. Vet inte heller hur mycket du skulle bry dig efter att ha blivit våldtagen av en marockan en sen fredagskväll. Att inte bry sig är en av de sämsta egenskaper man kan ha.

Have I ever told you the definition of insanity?

10/05 -11 23:29 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Squirtle skrev:
[
Jag bryr mig inte ett skit om dem, jag bryr mig inte om dem kommer och "förstör" vårt sverige

Visst, du kanske saknar empati för våldtäktsoffren och de mördade men det gör inte vi andra.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

11/05 -11 08:03 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Paulinho skrev:
Squirtle skrev:
[
Jag bryr mig inte ett skit om dem, jag bryr mig inte om dem kommer och "förstör" vårt sverige

Visst, du kanske saknar empati för våldtäktsoffren och de mördade men det gör inte vi andra.

Så det är bara invandrare som är våldtäktsmän?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

11/05 -11 09:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Paulinho skrev:
Squirtle skrev:
[
Jag bryr mig inte ett skit om dem, jag bryr mig inte om dem kommer och "förstör" vårt sverige

Visst, du kanske saknar empati för våldtäktsoffren och de mördade men det gör inte vi andra.



Öh...
Alltså det är en svår fråga att svara på med tanke på att bara för 3(kanske 4) veckor sen våltog 3 svenska tonåringar en tjej, men jaha- du menar att det bara betyder något om det är en invandrare?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar