Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Jordens undergång

02/10 -10 19:42 Eppelmoln

Eppelmoln

270 XP 64 inlägg

Jag tror att det är en myt :[url][/url])

Jag har inte tänkt så mycket på hur jag ska dö,
men att dö istället för någon jag älskar,
verkar som en bra död.

02/10 -10 23:01 kentan

kentan

1706 XP 85 inlägg

Ända sättet att få världsfred är atombomber enkelt ifall man tänker på det.

A penis has a sad live. His hair is a mess ,his
family is nuts, his neighbour an asshole,his best
friend is an pussy and his owner beats him

03/10 -10 10:21 zackj00

zackj00

910 XP 108 inlägg

filmen 2012 heter så bara för att skrämmas så jag tror inte på det men nån gång måste ju värden gå under men när???

10/10 -10 23:22 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Jag har hört miljoner teorier..
Har hört att Merkurius har kommit så nära solen att allt liv är dött och att Merkurius bara är en stenklump som svävar runt, nästa gång är det Venus tur och sen. Ja, det kan ni lista ut själva.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

13/10 -10 08:12 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

ulrica skrev:
Som sagt tror att det är en myt men kanske 200 år.


Fail:]

Coucou

13/10 -10 15:26 Leonardo7

Leonardo7

5668 XP 147 inlägg

Det märks när jorden går under

I AM HATED
YOU ARE HATED
WE ARE HATED

14/10 -10 21:57 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

danne52 skrev:
oblivionluve skrev:
mtx skrev:
UnlimitedDri skrev:
mtx skrev:
ShadowKid skrev:
oblivionluve skrev:
mtx skrev:
oblivionluve skrev:
mtx skrev:
amelia skrev:
mtx skrev:
Fresh skrev:
mtx skrev:
amelia skrev:
Jorden kommer inte gå under 2012. Jorden går under när solen sprängs och tar Jorden med sig. Vissa forskare säger att Jorden kanske hinner undan...meeen den mår nog inte så bra även om den gör det. 

Hur kan du vara så säker på den där felaktiga infromationen?

la du märke till mr. ?

Snälla dö fuska smilisar!


Du hade vetat om det där med solen om du kollat på National Geographic Channel lite oftare.
Den kommer att "sprängas" om....vad är det, några miljarder år. Tror det var några miljarder, minns inte riktigt. Aja, spelar roll, det kommer hända någon gång låååångt inne i framtiden!

Jag lever mitt liv istället för att sitta och titta på trista program på tvn.. Geograpjic channel. shit.. HAH!


Då säger jag att Bibeln är "shit" (Y)


har kollat på den kanalen. vet att den är skit. Du har inte läst bibeln så shut up!


Hahhah?? Ifall nåt är skit så är det bibeln. Geographic är fakta och vetenskap. Jag vet hur kristna är, väldigt väldigt trångsynta och ignorerar allt. Du tror väl inte att människan är ett djur? Vad är vi då? Vi har allt som ett djur har, ögon, näsa, mun, tarmar, magsäck, blod, föder barn"allt!"

Geographic channel - the truth.


Jag är inte troende men läser både Bibeln och Koranen. Jag tror mest på Evolutionsteorin, men förstår att det bara är en teori. Men jag tycker absolut inte att ALLA kristna är trångsynta och ignorera allting. En stor del utav min släkt är Kristna, min egen mor är det också. Jag läser endast Koranen och Bibeln för att jag tycker att det är intressant. Och allting som dom visar på
Geographic channel är inte sanning, många saker är vad man tror är sant. Jag föredrar själv TV4-fakta, förutom all förbannad reklam.

OnT: 2012! Nej, men jag tror att Jordens undergång inte kommer att hända någon gång under min livstid. Men man vet ju aldrig så.

I koranen så står det att det är bibeln som är rätt. Vet inte exakt var men jag kan ta reda på det om någon vill veta. Det står i bibeln att det är bara den boken som är sann och att ingen nyare bok lr något sådant ska vara sant. Och det är så.. Det står så i koranen med!

Och på nästan alla fakta kanaler så handlar nästan allt om teorier.. Och bibeln har sann fakta i sig och det är delvis det som gör den till sanning.


Min kompis bad mig skriva detta:

''Vadå i Koranen står det att bibeln är rätt? Är du en jävla IQ-befriad kossa eller vadå? Är det därför Islam och Kristendomen är 2 nästan helt olika religioner eller? Förklara denna sak.

Religonerna är olika ja. Men Bibeln kom först. Det står i bibeln att det bara är den religionen som är sann. Varför skulle en annan vara sann då? Och Det står i Koranen att det är sant de som står i bibeln. Har inte sagt att dom är lika. Det är snarare du som är IQ befriad som inte kan läsa ordentligt jag föreslår att du går till skolan lilla du.


Som sagt, jag föreslår att du går på lite fler NO-lektioner. Bara för att det står i bibeln att det är sant behöver det inte vara det, då tycker jag att du ska titta närmare på lite vetenskapliga bevis från DETTA århundradet och inte i en skrutten bok.

Man lär sig bara om geografi och religion i so men rymden läser man i no häng med i skolan istället


AAHAHHAHAH EGDDDDD!

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

14/10 -10 21:59 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Sen vill jag gärna tillägga att vi inte kommer komma till någon ny planet där vi kan bo, det kan jag lova er.
Men jorden lär gå under när allt annat också gör det, så det vill säga: Okänt datum.
Vill inte slänga ut mig något som kanske inte ens är i närheten rätt, föreslår att man inte ens gissar inom 200 år. Tror nog det fortsätter.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

14/10 -10 22:19 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

När vi träffas på "andra sidan" så kommer jag skratta åt dig när det byggs en rymdbas på Mars. Eller det kanske är tom innan vi dör...

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

15/10 -10 15:50 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Fresh skrev:
När vi träffas på "andra sidan" så kommer jag skratta åt dig när det byggs en rymdbas på Mars. Eller det kanske är tom innan vi dör...


Jaså? En rymdbas där jordens befolkning kan bo eller? Där människor som tål -60 och som kan leva utan vatten?

- Sen valde du precis första och enklaste planet och hur kan du säga ''när vi ses på andra sidan'' när du inte blir någon som får besöka Mars under ditt liv. Alltså varför skulle just du få det? Och du får du inte glömma att det tar ungefär 7 år dit med rymdraket. Tror inte att människor orkar bo i ett skepp lika stort som 2-3 vardagsrum i 7 år utan att bli helt galna.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

15/10 -10 20:50 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Nej, förresten .. undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle eller så kommer hela universum ''dö'' ut ifall den fortsätter att expandera som den gör. Då kommer alla stjärnor till sist bränna sitt sista bränsle och rymden kommer att bli iskall i evigheter, vart enda planet kommer bara bestå av torr hård livlös mark.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/10 -10 00:06 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Nej, förresten .. undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle eller så kommer hela universum ''dö'' ut ifall den fortsätter att expandera som den gör. Då kommer alla stjärnor till sist bränna sitt sista bränsle och rymden kommer att bli iskall i evigheter, vart enda planet kommer bara bestå av torr hård livlös mark.

*suck* Har du läst på något om astronomi? Det kommer att ta fem miljarder år tills det att solen gör det omöjligt att bo här på jorden, du tror inte att vi människor kommer att kunna hitta ett sätt att åka till ett annat solsystem på den tiden?

En liten jämförelse: Livet uppkom på jorden för ungefär 1 miljard år sedan. Människorna har ungefär funnits i 2 miljoner år.

Såhär såg en toppmodern stad ut för 100 år sedan: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nu ser den staden ut såhär: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Här har du en bl.a. en utveckling på mobiltelefonerna, den först är från 20 år sedan.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

16/10 -10 13:31 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Nej, förresten .. undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle eller så kommer hela universum ''dö'' ut ifall den fortsätter att expandera som den gör. Då kommer alla stjärnor till sist bränna sitt sista bränsle och rymden kommer att bli iskall i evigheter, vart enda planet kommer bara bestå av torr hård livlös mark.

*suck* Har du läst på något om astronomi? Det kommer att ta fem miljarder år tills det att solen gör det omöjligt att bo här på jorden, du tror inte att vi människor kommer att kunna hitta ett sätt att åka till ett annat solsystem på den tiden?

En liten jämförelse: Livet uppkom på jorden för ungefär 1 miljard år sedan. Människorna har ungefär funnits i 2 miljoner år.

Såhär såg en toppmodern stad ut för 100 år sedan: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nu ser den staden ut såhär: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Här har du en bl.a. en utveckling på mobiltelefonerna, den först är från 20 år sedan.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


kan du hitta (åt mig) vart jag (I DETTA INLÄGGET SOM DU PRECIS CITERADE) sa att man inte kommer komma till en annan planet på 5 miljarder år?

Sen får du inte glömma att det kanske inte tar 5 miljarder år tills jorden eller åtminståne människan dör ut pga. någonting.
Men annars är det rätt att forskare beräknat att solens bränsle bör ta slut om 5 miljarder år.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/10 -10 13:56 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Nej, förresten .. undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle eller så kommer hela universum ''dö'' ut ifall den fortsätter att expandera som den gör. Då kommer alla stjärnor till sist bränna sitt sista bränsle och rymden kommer att bli iskall i evigheter, vart enda planet kommer bara bestå av torr hård livlös mark.

*suck* Har du läst på något om astronomi? Det kommer att ta fem miljarder år tills det att solen gör det omöjligt att bo här på jorden, du tror inte att vi människor kommer att kunna hitta ett sätt att åka till ett annat solsystem på den tiden?

En liten jämförelse: Livet uppkom på jorden för ungefär 1 miljard år sedan. Människorna har ungefär funnits i 2 miljoner år.

Såhär såg en toppmodern stad ut för 100 år sedan: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nu ser den staden ut såhär: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Här har du en bl.a. en utveckling på mobiltelefonerna, den först är från 20 år sedan.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


kan du hitta (åt mig) vart jag (I DETTA INLÄGGET SOM DU PRECIS CITERADE) sa att man inte kommer komma till en annan planet på 5 miljarder år?

Sen får du inte glömma att det kanske inte tar 5 miljarder år tills jorden eller åtminståne människan dör ut pga. någonting.
Men annars är det rätt att forskare beräknat att solens bränsle bör ta slut om 5 miljarder år.

Du sa exakt såhär:

...undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle...

Det betyder att du vet ännu mindre än astronomi än jag trodde! Innan solen brinner upp så kommer den att bli en röd jätte och uppsluka jorden, om fem miljarder år. Sedan kommer den att bli en vit dvärg, och då är det för kallt att vara här om vi på något sätt undvikit den röda jätten. Solen komemr att krympa och krympa och tillslut försvinna.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

16/10 -10 21:04 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Nej, förresten .. undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle eller så kommer hela universum ''dö'' ut ifall den fortsätter att expandera som den gör. Då kommer alla stjärnor till sist bränna sitt sista bränsle och rymden kommer att bli iskall i evigheter, vart enda planet kommer bara bestå av torr hård livlös mark.

*suck* Har du läst på något om astronomi? Det kommer att ta fem miljarder år tills det att solen gör det omöjligt att bo här på jorden, du tror inte att vi människor kommer att kunna hitta ett sätt att åka till ett annat solsystem på den tiden?

En liten jämförelse: Livet uppkom på jorden för ungefär 1 miljard år sedan. Människorna har ungefär funnits i 2 miljoner år.

Såhär såg en toppmodern stad ut för 100 år sedan: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Nu ser den staden ut såhär: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Här har du en bl.a. en utveckling på mobiltelefonerna, den först är från 20 år sedan.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


kan du hitta (åt mig) vart jag (I DETTA INLÄGGET SOM DU PRECIS CITERADE) sa att man inte kommer komma till en annan planet på 5 miljarder år?

Sen får du inte glömma att det kanske inte tar 5 miljarder år tills jorden eller åtminståne människan dör ut pga. någonting.
Men annars är det rätt att forskare beräknat att solens bränsle bör ta slut om 5 miljarder år.

Du sa exakt såhär:

...undviker vi självutplåning kommer vi dö antingen för att solen bränner sitt sista bränsle...

Det betyder att du vet ännu mindre än astronomi än jag trodde! Innan solen brinner upp så kommer den att bli en röd jätte och uppsluka jorden, om fem miljarder år. Sedan kommer den att bli en vit dvärg, och då är det för kallt att vara här om vi på något sätt undvikit den röda jätten. Solen komemr att krympa och krympa och tillslut försvinna.


Njo, det har jag hört faktist. Sorry, men jag har hört att när solen bränner sitt sista bränsle så kommer den att expandera och bli så stor så den drar med sig allt i sin närhet, och därmed alla planeter i vårt solsystem. Så var det. Sorry.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar