Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Jordens undergång

13/05 -10 14:31 Percytheman

Percytheman

3162 XP 112 inlägg

Jag tror inte att jorden går under 2012 direkt....

Att allt skapades av big-bang vet vi ju nu alla att det stämmer sedan Schweiz bevisade det för någon månad sedan. Men nu då? människan utforskar universum hela tiden men när vi till slut vet allting kan man ju undra vad kommer att ha för något syfte längre.......

14/05 -10 15:20 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Tror ..? Jag vet själv ingenting om vad jag ska svara. För jag vet inget, och tro vågar jag nästan inte ens göra.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

14/05 -10 16:40 Urban13

Urban13

9 XP 16 inlägg

Alla teorier på både jordens födelse och jordens förintelse är skitsnack enligt mig. Hur kan man bevisa att Big Bang skedde? Det är omöjligt att bevisa, gåt bara att hitta troliga teorier och förklaringar.

Jordens förintelse lär enligt mig ske i nåt kärnvapenkrig eller liknande, helt övertygad om att mänskligheten kommer utplåna sig själv

15/05 -10 13:21 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Jo. Det låter troligt, eftersom det kan hända men jag tror inte att det blir så Urban.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

15/05 -10 16:04 tiger5

tiger5

1081 XP 67 inlägg

GoldenMew skrev:
Fresh skrev:
GoldenMew skrev:
Det har alltid varit jordbävningar på jorden, vad skulle det ha att göra med 2012?


Hade Mayafolket fortfarande funnits 2012


Det finns fortfarande Mayaindianer (de är faktiskt en ganska stor minoritet i Mexico), och mycket riktigt tycker de att alla 2012-teoretiker är ganska dumma, eftersom deras kalender faktiskt är cyklisk och därför aldrig någonsin tar slut.

GM alla vet att någras förfädersförfäder kanske var Mayaindianer. Men kulturen lever liksom inte riktigt på samma sätt längre. Man ser ju inte folk gå upp på en pyramid och hugger av huvudet på en person bara för att solen lyser starkt längre..


Jag antar att vi inte längre är svenskar längre då, eftersom vi inte längre utför plundringståg österut, offrar folk till Oden och utkämpar holmgång.


Offrar djur menar du
:-?

Tigerwaw på xbox live
:D

15/05 -10 16:06 tiger5

tiger5

1081 XP 67 inlägg

Urban13 skrev:
Alla teorier på både jordens födelse och jordens förintelse är skitsnack enligt mig. Hur kan man bevisa att Big Bang skedde? Det är omöjligt att bevisa, gåt bara att hitta troliga teorier och förklaringar.

Jordens förintelse lär enligt mig ske i nåt kärnvapenkrig eller liknande, helt övertygad om att mänskligheten kommer utplåna sig själv


Håller med dig

Jag tror också att vi kommer utplåna oss själva
t.ex växthuseffekten och liknande.

Vi kanske inte är lika smarta som vi tror..
:|

Tigerwaw på xbox live
:D

15/05 -10 19:33 Urban13

Urban13

9 XP 16 inlägg

tiger5 skrev:
Urban13 skrev:
Alla teorier på både jordens födelse och jordens förintelse är skitsnack enligt mig. Hur kan man bevisa att Big Bang skedde? Det är omöjligt att bevisa, gåt bara att hitta troliga teorier och förklaringar.

Jordens förintelse lär enligt mig ske i nåt kärnvapenkrig eller liknande, helt övertygad om att mänskligheten kommer utplåna sig själv


Håller med dig

Jag tror också att vi kommer utplåna oss själva
t.ex växthuseffekten och liknande.

Vi kanske inte är lika smarta som vi tror..
:|

växthuseffekten tror jag inte blir nån undergång. av alla djur på jorden så är människan mest flexibel. vi lär anpassa oss efter miljön, dock många andra djur som inte kommer klara sig. tror mest på att kärnvapen och girighet kommer utplåna oss

16/05 -10 17:21 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

tiger5 skrev:
Urban13 skrev:
Alla teorier på både jordens födelse och jordens förintelse är skitsnack enligt mig. Hur kan man bevisa att Big Bang skedde? Det är omöjligt att bevisa, gåt bara att hitta troliga teorier och förklaringar.

Jordens förintelse lär enligt mig ske i nåt kärnvapenkrig eller liknande, helt övertygad om att mänskligheten kommer utplåna sig själv


Håller med dig

Jag tror också att vi kommer utplåna oss själva
t.ex växthuseffekten och liknande.

Vi kanske inte är lika smarta som vi tror..
:|


Ja, men det är det vi snackar om nu. Växthuseffekt, väderbyten. Det är det, tornado's, tsunamis och så vidare. Alltså väder. Jag tror att det är jordens antingen inre och yttre krafter som kommer utplåna oss.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

26/08 -10 18:10 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Tror jorden går under om ungerfär 1000 år om jorden måste fortsätta stå ut med oss mäniskor 

Medlem sedan version 4.

12/09 -10 19:44 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Markus97 skrev:
Tror jorden går under om ungerfär 1000 år om jorden måste fortsätta stå ut med oss mäniskor 


Du har inte hört talas om miljövänliga produkter, har du inte va?
Energiåtervinning .. osv?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

13/09 -10 16:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Apotron

Nej!!!
Kanske, man vet aldrig.

14/09 -10 16:40 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Eftersom vi redan nu börjat göra planer hur världen ska se ut i framtiden med miljö och allt det här så tror jag nog inte själv utplåning är det rätta ordet egentligen.

Det är inte Free For All att alla spränger varandra i luften, kommer nog inte heller hända.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/09 -10 20:10 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

vet inte om nån har nämnt det redan har inte orkat läsa igenom allt, men att jorden går under 2012 är typ 0,5% chans enligt mig. Men däremot 2036 dåre sägs eller aa forskare säger, att vi kommer krocka med en stor meteor. Det låter iaf mer troligare.

///////----~MOE~----\\\\\\\

16/09 -10 21:46 kentan

kentan

1706 XP 85 inlägg

Håller med han.
http://www.youtube.com/watch?v=kCpjgl...

A penis has a sad live. His hair is a mess ,his
family is nuts, his neighbour an asshole,his best
friend is an pussy and his owner beats him

17/09 -10 20:56 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

kentan skrev:
Håller med han.
http://www.youtube.com/watch?v=kCpjgl...


ååh hade helt glömt den där, en klassiker <3

///////----~MOE~----\\\\\\\


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar