Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ett bra argument för att köpa ps3

20/09 -09 12:04 Edsvuren

Edsvuren

788 XP 22 inlägg

Du borde sålt ditt xbox för längesen & skaffat PS3. xbox är skit jämfört med PS3.

Edsvuren

20/09 -09 12:06 Edsvuren

Edsvuren

788 XP 22 inlägg

andiders skrev:
dabbe skrev:
antonfusk skrev:
dabbe skrev:
att 10 % av alla ps3:or går sönder e bs precis som att 11//54 % av alla 360 går sönder. runt 30 % av alla 360 går väl sönder och runt 2-3% av alla ps3:or


Du har fel, cirka 56% av alla 360:or har gått sönder, men för tillfället går 11 % av alla som säljs sönder.

det där var en undersökning på 5000 pers. 5000pers-/> världen


jag kan säga att 100% av alla konsoller allt från nitendo till playstation till xbox kommer gå sönder... de e fakta


Beror på hur man behandlar sin maskin retard. Finns ju de idioter som ska flytta runt det exakt hela tiden & plötsligt så tappar man sitt tvspel. Mitt Playstation 2 som ja köpte precis när de kom ut har inte pajjat än & de kommer säkrt inte paja på ett tag till t´ror jag.

Edsvuren

20/09 -09 14:56 dabbe

dabbe

2661 XP 52 inlägg

Edsvuren skrev:
andiders skrev:
dabbe skrev:
antonfusk skrev:
dabbe skrev:
att 10 % av alla ps3:or går sönder e bs precis som att 11//54 % av alla 360 går sönder. runt 30 % av alla 360 går väl sönder och runt 2-3% av alla ps3:or


Du har fel, cirka 56% av alla 360:or har gått sönder, men för tillfället går 11 % av alla som säljs sönder.

det där var en undersökning på 5000 pers. 5000pers-/> världen


jag kan säga att 100% av alla konsoller allt från nitendo till playstation till xbox kommer gå sönder... de e fakta


Beror på hur man behandlar sin maskin retard. Finns ju de idioter som ska flytta runt det exakt hela tiden & plötsligt så tappar man sitt tvspel. Mitt Playstation 2 som ja köpte precis när de kom ut har inte pajjat än & de kommer säkrt inte paja på ett tag till t´ror jag.


Tror han menar för all framtid. Jag tror inte att mitt ps3 funkar om 1 miljon år

Jag är en snäll person...

20/09 -09 21:35 gokufan

gokufan

577 XP 13 inlägg

ps2 håller inte för evigt men det håller har tappat min 2 gånger i golvet och det går fortfarande att spela på det

har du. har vad
det beror på vem
du frågar

20/09 -09 21:56 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

dabbe skrev:
Edsvuren skrev:
andiders skrev:
dabbe skrev:
antonfusk skrev:
dabbe skrev:
att 10 % av alla ps3:or går sönder e bs precis som att 11//54 % av alla 360 går sönder. runt 30 % av alla 360 går väl sönder och runt 2-3% av alla ps3:or


Du har fel, cirka 56% av alla 360:or har gått sönder, men för tillfället går 11 % av alla som säljs sönder.

det där var en undersökning på 5000 pers. 5000pers-/> världen


jag kan säga att 100% av alla konsoller allt från nitendo till playstation till xbox kommer gå sönder... de e fakta


Beror på hur man behandlar sin maskin retard. Finns ju de idioter som ska flytta runt det exakt hela tiden & plötsligt så tappar man sitt tvspel. Mitt Playstation 2 som ja köpte precis när de kom ut har inte pajjat än & de kommer säkrt inte paja på ett tag till t´ror jag.


Tror han menar för all framtid. Jag tror inte att mitt ps3 funkar om 1 miljon år


Då kommer ditt ps3 vara ett dussin ica påsar.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

24/09 -09 20:41 i_like_games

i_like_games

40 XP 10 inlägg

antonfusk skrev:
ps3_forever skrev:
och + att ps3 går alldrig sönder som dåliga xbox så varför ska man oroa sig det är bara kassbox som går sönder.


Det är faktiskt så att 10procent av alla ps3:or som går sönder och 11 procent av alla xbox 360, nu för tillfället alltså, så du har fel.
faktiskt så har han rätt ps3 går alldrig sönder kanske bara överhettas men den kan alldrig gå sönder. bara gamla ps3 60gb modelen så jag tror du har fel.

24/09 -09 20:43 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg

bästa argument... du kan spela på den... ser ingen annan anledning att köpa den... då jag enbart skulle köpa en konsoll för att spela

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist

24/09 -09 20:45 i_like_games

i_like_games

40 XP 10 inlägg

andiders skrev:
bästa argument... du kan spela på den... ser ingen annan anledning att köpa den... då jag enbart skulle köpa en konsoll för att spela

jag skulle ochså köpa en konsoll bara för att köra spel därför valde jag ps3 för att den har massor med grymma spel.

25/09 -09 18:58 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

i_like_games skrev:
antonfusk skrev:
ps3_forever skrev:
och + att ps3 går alldrig sönder som dåliga xbox så varför ska man oroa sig det är bara kassbox som går sönder.


Det är faktiskt så att 10procent av alla ps3:or som går sönder och 11 procent av alla xbox 360, nu för tillfället alltså, så du har fel.
faktiskt så har han rätt ps3 går alldrig sönder kanske bara överhettas men den kan alldrig gå sönder. bara gamla ps3 60gb modelen så jag tror du har fel.



Och du antar bara, jag har rätt, jag går efter fakta, du går efter dina impulser. att försvara ps3. Vilket är löjligt, att ha "360 går sönder" som ett argument för att inte köpa 360 är ett uselt argument.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

26/09 -09 11:11 i_like_games

i_like_games

40 XP 10 inlägg

antonfusk skrev:
i_like_games skrev:
antonfusk skrev:
ps3_forever skrev:
och + att ps3 går alldrig sönder som dåliga xbox så varför ska man oroa sig det är bara kassbox som går sönder.


Det är faktiskt så att 10procent av alla ps3:or som går sönder och 11 procent av alla xbox 360, nu för tillfället alltså, så du har fel.
faktiskt så har han rätt ps3 går alldrig sönder kanske bara överhettas men den kan alldrig gå sönder. bara gamla ps3 60gb modelen så jag tror du har fel.



Och du antar bara, jag har rätt, jag går efter fakta, du går efter dina impulser. att försvara ps3. Vilket är löjligt, att ha "360 går sönder" som ett argument för att inte köpa 360 är ett uselt argument.
vet du vad. för det 1a du har ingen ps3 för det andra du har alldrig provat den och för den 3dje den äger xbox. så hur kan du säga att den går sönder lika ofta när du har alldrig provat den. jag har haft min ps3 i typ 2 år och den har alldrig gått sönder.

26/09 -09 12:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen cashing


vet du vad. för det 1a du har ingen ps3 för det andra du har alldrig provat den och för den 3dje den äger xbox. så hur kan du säga att den går sönder lika ofta när du har alldrig provat den. jag har haft min ps3 i typ 2 år och den har alldrig gått sönder.

Då gör jag tvärtom. För det första, du har ingen Xbox 360. För det andra du har aldrig provat 360. För det tredje så äger 360 PS3. Så hur kan du säga att den får sönder lika ofta när du aldrig har provat den?
Jag kan i princip använda exakt samma argument bara att jag vänder på dem.

26/09 -09 13:07 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Jag har läst allt nu och alla bara bråkar alla får tycka vad dom vill några kanske tycker xbox är bättre och några andra ps3 vem f*n bryr sig.

Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(

26/09 -09 16:18 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

i_like_games skrev:
antonfusk skrev:
i_like_games skrev:
antonfusk skrev:
ps3_forever skrev:
och + att ps3 går alldrig sönder som dåliga xbox så varför ska man oroa sig det är bara kassbox som går sönder.


Det är faktiskt så att 10procent av alla ps3:or som går sönder och 11 procent av alla xbox 360, nu för tillfället alltså, så du har fel.
faktiskt så har han rätt ps3 går alldrig sönder kanske bara överhettas men den kan alldrig gå sönder. bara gamla ps3 60gb modelen så jag tror du har fel.



Och du antar bara, jag har rätt, jag går efter fakta, du går efter dina impulser. att försvara ps3. Vilket är löjligt, att ha "360 går sönder" som ett argument för att inte köpa 360 är ett uselt argument.
vet du vad. för det 1a du har ingen ps3 för det andra du har alldrig provat den och för den 3dje den äger xbox. så hur kan du säga att den går sönder lika ofta när du har alldrig provat den. jag har haft min ps3 i typ 2 år och den har alldrig gått sönder.


Jag har visst provat ps3, hur annars skulle jag kunna påstå att kontrollen är sämst den här generationen och för liten för att passa för folk över 15 år i västvärlden.

Så du säger att ps3 aldrig går sönder för att just din aldrig gjort det? Vad jag vet så är 13 åringar inte så här ologiska.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

26/09 -09 16:51 dabbe

dabbe

2661 XP 52 inlägg

Tst Jag har ovanligt stora händer och ps3 kontrollen passar mig perfekt, det e bara en fråga om vana

Jag är en snäll person...

26/09 -09 17:15 i_like_games

i_like_games

40 XP 10 inlägg

dabbe skrev:
Tst Jag har ovanligt stora händer och ps3 kontrollen passar mig perfekt, det e bara en fråga om vana
jag håller med dig vad är det som är fel på ps3ans kontrol? den passar bra för mig.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar