Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Ett bra argument för att köpa ps3

27/09 -09 17:20 i_like_games

i_like_games

40 XP 10 inlägg

malia skrev:
Nazar96, jag har aldrig sagt något annat, så vad vill du säga med det. Gears of War (1(ett(en etta))) släpptes 17 november 2006.
lolz har du fått ta reda på namnet nys?

27/09 -09 19:53 dabbe

dabbe

2661 XP 52 inlägg

ehm hur kan t.ex gears kopieras av uncharted gears kom tidigare och det ändå dom har gemensamt e att man kan ta skydd i tps. Killzone och halo är långt från lika det enda som påminner om varandra är attt båda e fps.

Uff vilket dåligt formulerat inlägg

Jag är en snäll person...

28/09 -09 23:47 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

i_like_games skrev:
och xbox har dåliga exclusiva spel. typ som gears of war dom har stulit stilen från uncharted 1. och halo har stulit från killzone 1 så alla xbox spel failade hårt!. och en sak till halo säljer bra vet ni varför? för att det är bara småbarn 13åringar som köper halo därför säljer den mycket.


Du kan givetvis inte svara på min argument eftersom du vet att du har fel, ska du ignorera detta inlägg också?

Gears of war har inte kopierat någonting från uncharted, snarare tvärtom, då gears of war var de som seriöst startade med skyddsgrejen, och inget spel har än lyckas slå hur bra skydds systemet är, och hur smidigt det är. Och det snos idéer hela tiden.

Halo var microsofts huvudspel till xbox, ps2 behövde något spel som skulle göra så att alla ville ha ps2, men de misslyckades. Resultatet blev killzone. Killzone och halo har annars inget gemensamt.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

30/09 -09 19:14 Mattematask

Mattematask

1084 XP 15 inlägg

Har varken 360 eller PS3, men om jag skulle köpa nåt av dom så skulle det vara PS3, Anledning: jag har varit på så många andra forum på hemsidor där det alltid står ungefär såhär: Mitt xbox 360 har pajjat, har fått "Red ring of death" på mitt 360. eller nåt sånt, man skulle antagligen känna sig säkrare med ett PS3(+ att PS3:or är tystare) ...MEN..360 har bättre spel och skönare kontroller. så riktigt svårt att välja xD

Smöer

30/09 -09 19:27 dabbe

dabbe

2661 XP 52 inlägg

playstation har redan ett spel som gör att alla vill ha den GRAN TURISMO
Jag hoppas dock att Uncharted 2 blir lika populärt som gears halo ocg gt även om jag har svårt att tro det men kolla bara på dess meta den e sjuk.
http://www.metacritic.com/games/platf...

Jag är en snäll person...

04/11 -09 17:02 ProGamer1337

ProGamer1337

15 XP 47 inlägg

PS3 köpte jag för drygt en månad sedan på Dustin föe 3000 och jag har knappt spelat några spel mer en Brutal Legend som jag givetvis även spelat på Xbox 360 så har klarat de på båda versionerna men argumentet är väll för att den har Blu-Ray men mycket mer vet jag inte. Jag köpte bara för lu-Ray plus att jag ville imponera med alla tre next generation=) Har Wii med förstår ni=)

Mattematask skrev:
Har varken 360 eller PS3, men om jag skulle köpa nåt av dom så skulle det vara PS3, Anledning: jag har varit på så många andra forum på hemsidor där det alltid står ungefär såhär: Mitt xbox 360 har pajjat, har fått "Red ring of death" på mitt 360. eller nåt sånt, man skulle antagligen känna sig säkrare med ett PS3(+ att PS3:or är tystare) ...MEN..360 har bättre spel och skönare kontroller. så riktigt svårt att välja xD


Visst PS3an är faktiskt tystare men de är inget du märker om du spela spel för då lyssna man ju mest på ljudet i spelet=) Och PS3an har ju BD och de kan vara bra för framtiden=) Och jag köpte min Xbox 360 2007 tror jag på hösten och den har överlevt tills nu men som med all eletronik så kommer den en dag att gå sönder vilket även PS3an kommer att göra så de är bara dumt att säga att PS3an är bättre för de men visst Red ring of death var ett onödigt och värdelöst namn ac Microsoft=/ De väcker uppmärksamhet ju=/

Jag har förresten spelat både Resistance Fall of Men och det var faktiskt kull men Killzone 2 förstod jag inte så mycket av förutom multiplayer som faktiskt ägde kampanjen=) Och Halo 3 Kampanjen var riktigt kul och deras nya ODST men de gamla Halo spelen har jag aldrig spelat förutom 1 an som jag laddade ner på Xbox marketplace och det var inte alls roligt=/ Vet att jag borde spelat 1an före 3an men nu är de så att de första Halo spelet jag spelade var 3an som någon gav mig i julklapp=/ Men det är inget speciellt i något av spelen=/ Inte ens Gears of War 1 & 2 är de något speciellt med bara två spel=) Gears of War var ju kul men vilka spel är inte de?

Trippelinlägg sammanfogade /Malia

ProGamer1337 play everything! Xbox 360
Playstation, Wii his Computer and portable device
like Nintendo Ds and PSP and older consoles

05/12 -09 14:43 Dimitrium

Dimitrium

323 XP 12 inlägg

antonfusk skrev:
Varför skulle jag köpa ett nytt? jag får en gratis reparation.... Något som ps3 ägare måste betala för. 




Det beror på vilka som lagar den. Förresten har nog de flesta garanti. :-)

1 MA3D A GAM3 W/ Z0MB13Z 1N IT!!1!1one

12/12 -09 15:55 RosaFluff

RosaFluff

848 XP 253 inlägg

antonfusk skrev:
xbox 360 går sönder, mitt gick sönder i måndags, är ni nöjda nu eller!??  :x


Gå inte på deras fula trix! Klappa lite på ditt xbox så klarar det sig nog, man vet aldrig! DX

Argument mot varför du ska köpa ett playstation 3? Öerm, inga! X3

Nej, Dom är bra på olika sätt. Förövrigt så gillar jag nog Playstation 3 mer, anser det vara en bättre maskin.

13/12 -09 14:51 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

RosaFluff skrev:
antonfusk skrev:
xbox 360 går sönder, mitt gick sönder i måndags, är ni nöjda nu eller!??  :x


Gå inte på deras fula trix! Klappa lite på ditt xbox så klarar det sig nog, man vet aldrig! DX

Argument mot varför du ska köpa ett playstation 3? Öerm, inga! X3

det finns massa till ps3, men bara 3,5 till 360
1. fable (verkar väldigt bra men aldrig kört det)
2. billigare (lite numera)
3. nya kameran (har inte bestämt mig för vad som är bäst, ps3 controll vs 360 camera
3,5. om man gillar skjutspel

ps3 har för många bra argument och kommer inte på nått motargument exept:
1. dyrare
2. sämre online, mer eller mindre

Kingdom Hearts Rules

14/12 -09 23:33 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

zeraj skrev:

Låt mig bara tillägga att Killzone 1 kom före Halo 1. Killzone 2 var efter halo ja men Killzone 1 var faktiskt före.

Va? =/
Kom inte Halo (1) till XB 2001 och sedan till PC 2003?
Killzone (1) kom väl 2004?

Jag vet inte, men jag är ganska säkjer på att jag körde PC verisionen innan min polare körde Killzone ;O
Kan ha fel iofs.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

15/12 -09 15:48 Malia

Malia

10258 XP 970 inlägg

zeraj skrev:
malia skrev:

typ som gears of war dom har stulit stilen från uncharted 1

Gears of War lanserades 17 november 2006, Uncharted 7 december 2007. Alltså ganska svårt att Gears of War skulle ha kopierat Uncharted.


halo har stulit från killzone 1

Samma sak här, Halo släpptes 2001. Killzone 2005.

Låt mig bara tillägga att Killzone 1 kom före Halo 1. Killzone 2 var efter halo ja men Killzone 1 var faktiskt före.

Killzone: http://tinyurl.com/ydm784r
Halo: http://tinyurl.com/ybmzpar

Kabala
Kabala                     
                                                  

21/12 -09 16:37 ProGamer1337

ProGamer1337

15 XP 47 inlägg

sparris skrev:
Haha FAn va gött... du som snackat så mkt skit om ps3 och så går ditt kära xbox360 sönder.. bra kvalité på den plast skiten:P


Får man vänta tills din PS3a går sönder så kan man säga samma sak.

ProGamer1337 play everything! Xbox 360
Playstation, Wii his Computer and portable device
like Nintendo Ds and PSP and older consoles

21/12 -09 16:38 ProGamer1337

ProGamer1337

15 XP 47 inlägg

malia skrev:
zeraj skrev:
malia skrev:

typ som gears of war dom har stulit stilen från uncharted 1

Gears of War lanserades 17 november 2006, Uncharted 7 december 2007. Alltså ganska svårt att Gears of War skulle ha kopierat Uncharted.


halo har stulit från killzone 1

Samma sak här, Halo släpptes 2001. Killzone 2005.

Låt mig bara tillägga att Killzone 1 kom före Halo 1. Killzone 2 var efter halo ja men Killzone 1 var faktiskt före.

Killzone: http://tinyurl.com/ydm784r
Halo: http://tinyurl.com/ybmzpar


Varken killzone eller Halo är särskilt bra. Bättre är ju Call of Duty punkt! Hmm Kopiera säger ni. Bioshock kom ju nyligen till PS3 och jag har det på Både PS3, Pc och Xbox 360 men det har samma kontroll som på Xbox 360 så de kan man kalla härma kopiera om ni nu måste bråka om killzone och Halo som är de sämsta spelen jag spelat. Bungie vill förstås tjäna pengar. Och Halo är överskattat och ja Killzone med. Reistence var ju 1000 gånger roligare en killzone.

ProGamer1337 play everything! Xbox 360
Playstation, Wii his Computer and portable device
like Nintendo Ds and PSP and older consoles

21/12 -09 17:58 kiviboy

kiviboy

1951 XP 45 inlägg

ProGamer1337 skrev:
malia skrev:
zeraj skrev:
malia skrev:

typ som gears of war dom har stulit stilen från uncharted 1

Gears of War lanserades 17 november 2006, Uncharted 7 december 2007. Alltså ganska svårt att Gears of War skulle ha kopierat Uncharted.


halo har stulit från killzone 1

Samma sak här, Halo släpptes 2001. Killzone 2005.

Låt mig bara tillägga att Killzone 1 kom före Halo 1. Killzone 2 var efter halo ja men Killzone 1 var faktiskt före.

Killzone: http://tinyurl.com/ydm784r
Halo: http://tinyurl.com/ybmzpar


Varken killzone eller Halo är särskilt bra. Bättre är ju Call of Duty punkt! Hmm Kopiera säger ni. Bioshock kom ju nyligen till PS3 och jag har det på Både PS3, Pc och Xbox 360 men det har samma kontroll som på Xbox 360 så de kan man kalla härma kopiera om ni nu måste bråka om killzone och Halo som är de sämsta spelen jag spelat. Bungie vill förstås tjäna pengar. Och Halo är överskattat och ja Killzone med. Reistence var ju 1000 gånger roligare en killzone.

Tycker verkligen inte att killzone 2 är överskattat

21/12 -09 19:43 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

ProGamer1337 skrev:

Bioshock kom ju nyligen till PS3 och jag har det på Både PS3, Pc och Xbox 360 men det har samma kontroll som på Xbox 360 så de kan man kalla härma kopiera om ni nu måste bråka om


släpper man ett spel från en konsol till en annan så ska det väll va samma kontroll. heller ska man ändra på hela skiten så att man inte kopierar något.
ingen får säga något som ni inte själva har kommit på för då kopierar ni det bara från han som uppfann språket

Kingdom Hearts Rules


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar