Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

10/09 -12 00:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

Daxter_SSJ4 skrev:
paris


Kan bara bekräfta det du säger, har varit i en rad länder och städer och parisarna är det mest otrevliga bajsfolk jag träffat på, fjantar som vägrar prata engelska och tror deras land fortfarande är bäst i världen.

10/09 -12 14:00 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Sitter i klassrummet utan lärare. Jag borde gå till någon annan sal där vi har lektion, men jag känner inte riktigt för att ha lektion :/

10/09 -12 14:30 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Samhällsarbete i skolan nu och skriver om Sverigedemokraterna. Varför ogillar folk dem nu igen?

10/09 -12 15:36 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Samhällsarbete i skolan nu och skriver om Sverigedemokraterna. Varför ogillar folk dem nu igen?

De har enligt alla 14åriga moralkärringar rasistiska åsikter, eftersom de vill sänka invandringen med 90%

SD 2014

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

10/09 -12 16:46 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Samhällsarbete i skolan nu och skriver om Sverigedemokraterna. Varför ogillar folk dem nu igen?

De är nazister hela bunten, allt annat dåligt man kan vara också.

Coucou

11/09 -12 08:28 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Vad är det här för påhitt? Att efter jag klickat på skicka så står det att det inte fungerar. Men ändå har ett inlägg postats och nere i inläggsrutan så har det ändrats till mixrn. :( Lite kul eftersom det nästan makes sense c:

Coucou

11/09 -12 21:22 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Lespooo skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:
Samhällsarbete i skolan nu och skriver om Sverigedemokraterna. Varför ogillar folk dem nu igen?

De har enligt alla 14åriga moralkärringar rasistiska åsikter, eftersom de vill sänka invandringen med 90%

SD 2014

Det beror väl mycket på hur de framställts i media också, och för att deras invandringspolitik på något sätt skiljer sig från det vi anser vara moraliskt "rätt". Folk får ju tycka vad de vill, men deras åsikter  bör kanske inte baseras på extremt vinklade artiklar ur aftonbladet...imo.

11/09 -12 21:26 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har känt av allergi nu på kvällen av min päls, har nysit 826273 gånger och den hårar som ett as
Får hårstrån i ögonen som kliar :@@:@::@:
ska träffa mitt ex på fredag yayayayyay

12/09 -12 20:53 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

wtfwjd skrev:
Lespooo skrev:
Daxter_SSJ4 skrev:
Samhällsarbete i skolan nu och skriver om Sverigedemokraterna. Varför ogillar folk dem nu igen?

De har enligt alla 14åriga moralkärringar rasistiska åsikter, eftersom de vill sänka invandringen med 90%

SD 2014

Det beror väl mycket på hur de framställts i media också, och för att deras invandringspolitik på något sätt skiljer sig från det vi anser vara moraliskt "rätt". Folk får ju tycka vad de vill, men deras åsikter  bör kanske inte baseras på extremt vinklade artiklar ur aftonbladet...imo.

Jag gillar SD. De är de enda i Sverige som vågar ta diskussionen. Självklart har de nackdelar också, och som du säger vinklas de otroligt mycket. Till exempel när Åkesson fick en artikel kinda-thingy publicerad av Aftonbladet om hur Sverige håller på att muslimiseras och nackdelarna med det. Aftonbladet vinklade ett citat och satte rubriken ''Muslimerna är det största hotet mot Sverige''. Fyfan, ska inte alla pariter ha samma förutsättningar i en demokrati?

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

13/09 -12 01:30 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Verkar som att jag är den enda här som tycker att Denise är rejält skitsnygg! Vilken pangbrud alltså...

Have I ever told you the definition of insanity?

13/09 -12 02:41 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Danne_00 skrev:
Verkar som att jag är den enda här som tycker att Denise är rejält skitsnygg! Vilken pangbrud alltså...

It's a trap..

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

13/09 -12 09:35 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Torsdagar är fantastiska. Två lektioner och slutar 13:15.

Visserligen har jag fysik idag, men även om det är tråkigt så är det ganska tufft att kunna.

13/09 -12 10:15 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:
Verkar som att jag är den enda här som tycker att Denise är rejält skitsnygg! Vilken pangbrud alltså...

hej danne <3 wink wink!

13/09 -12 13:45 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Alla snackar om högskolor och shit. Ångest. No way att jag pluggar vidare, förrän...ett bra jävla tag.
Måste fixa körkort!!!!!! Sen försöka bli heltidsanställd på jobbet :)::):(:(*():)) 
somnade nästan på psykologilektionen nyss
vaknade till med lite nätshopping, det är så mycket jag måste köpa
skor(stövlar!!)
jacka
Jeans x2
Partyheels
Hoppas shoppingen i frankrike är billig!

13/09 -12 17:20 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:

Hoppas shoppingen i frankrike är billig!

Haha, nä. Det är den inte. Speciellt inte i Paris. Fast du kanske kan hitta någon Red Cross Second-hand :)

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar