Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

31/08 -12 07:52 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Lespooo skrev:


Shit mang, du måste ha nerver av stål. Jag har hög smärttröskel och ängå tyckte jag sprutorna gjorde ont. Negeldraget gjorde inte ont, men det kändes obehagligt att få dem bortdragna om det var det du syftade på.

Nej, inget av det. Sprutorna var som att bli stucken av en nål i fingret, gjorde knappast ont e.e

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

31/08 -12 08:28 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Lespooo skrev:
gjorde knappast ont e.e

Du kanske har supertår då. Testa dra bort ett hårstrå från stortån. Om det gör mindre ont än att dra bort ett näshår så har du supertår.

31/08 -12 14:04 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Lespooo skrev:
gjorde knappast ont e.e

Du kanske har supertår då. Testa dra bort ett hårstrå från stortån. Om det gör mindre ont än att dra bort ett näshår så har du supertår.

Hahah ^-^

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

02/09 -12 23:09 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Hej alla glada, jag är i Frankrike. Har det hänt något kul medan jag har varit borta? Säg till i så fall för jag orkar inte kolla igenom alla trådar.

Här har ni en uppdatering från mig om ni vill läsa: http://enfrankrike.wordpress.com/

Coucou

04/09 -12 20:12 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Är hungrig 24/7 och har varit det ett tag. Vet dock inte vad jag ska äta.

Känner mig tjock så jag vill äta något nyttigt som är lätt att fixa, tips?

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

05/09 -12 09:55 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag glömde raka mig i morse, så nu sitter jag och pillar på stubb nonstop. Önskar att jag hade en hyvel i skolan.

05/09 -12 09:59 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:
Hej alla glada, jag är i Frankrike. Har det hänt något kul medan jag har varit borta? Säg till i så fall för jag orkar inte kolla igenom alla trådar.

Här har ni en uppdatering från mig om ni vill läsa: http://enfrankrike.wordpress.com/

HEJ ROBIN!!! hoppas du har det bra puss puss heido <3

05/09 -12 10:02 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Just det ehmehum
Fick ett sms från mitt ex, efter 9 dagar
"Det går inte en dag utan att jag tänker på dig"

Började gråta och mina kompisar blev sura heh, de trodde jag var över honom
trodde visserligen jag med men.. ye
ska svara imorgon tidigast, måste spela svår

05/09 -12 10:39 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
Hej alla glada, jag är i Frankrike. Har det hänt något kul medan jag har varit borta? Säg till i så fall för jag orkar inte kolla igenom alla trådar.

Här har ni en uppdatering från mig om ni vill läsa: http://enfrankrike.wordpress.com/

HEJ ROBIN!!! hoppas du har det bra puss puss heido <3


´hej denise! hoppas att du fick mitt sms. annars får jag dåligt samvete, du gick väl inte ut va? för du har ju überlångt till stationen :( men tack! jag har det bra, det är varmt här. puss tillbaks<3

Coucou

05/09 -12 11:42 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

´hej denise! hoppas att du fick mitt sms. annars får jag dåligt samvete, du gick väl inte ut va? för du har ju überlångt till stationen :( men tack! jag har det bra, det är varmt här. puss tillbaks<3

Jo jag fick det, läste det och glömde bort att svara, sen blev det typ försent men kollade på bloggen och du levde! alltså din familj verkar ju hur skön som helst, SHM <3 hoppas du får besöka en snigelfarm nån dag!

05/09 -12 11:52 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Dubbel bild relaterad idag.

Första är att när jag gick hem från skolan idag stötte jag på Jehovas vittnen som gav mig tidningen. Där står det att Jesus ligger bakom teknologiska och medicinska framsteg. De lovar också att det inte kommer inträffa fler naturkatastrofer och att det inte kommer ta lång tid innan vi kan återuppliva de döda. De hade dock med ett bibelcitat som jag gillar.

"Om du är snäll blir både du och andra glada!" - 1 Petrus 3:8

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Den andra saken i bild relaterad är att jag har kommit på ett sätt att få ut bra ljud från dåliga hörlurar. Genom att koppla extra oscillatoriska uttag resonerar ljudet ca 15 gånger mer tarrens än med bara ett.

05/09 -12 21:13 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

Daxter_SSJ4 skrev:
och att det inte kommer ta lång tid innan vi kan återuppliva de döda.


Jag gissar att detta kommer vara möjligt nånstans i framtiden, dock med forskning och artificiell hjälp, inte tack vare Jesus och c.o.

05/09 -12 21:19 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Solaska skrev:


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Alla vet ju att forskning inte skulle finnas om det inte vore för Jesus.

05/09 -12 22:01 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

Daxter_SSJ4 skrev:
Alla vet ju att forskning inte skulle finnas om det inte vore för Jesus.


Jag gillar att forskningen har gett oss ökade kunskaper inom olika områden vilket har sett till att vi kan motbevisa stora delar av kristendomen och bibelns texter, alltså om detta är riktigt så motarbetar han sig själv och den religion han representerar vilket gör honom till hedning.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar