Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

05/09 -12 22:05 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Solaska skrev:


Tror du forskare skulle kunna forska om de själva behövde dö för sina synder? Alla vet att Jesus endast prövar vår tro för att få de bra kristna och inte det dåliga kristna packet in i himmelen.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

05/09 -12 22:12 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

Daxter_SSJ4 skrev:
Tror du forskare skulle kunna forska om de själva behövde dö för sina synder?


Finns uppenbarligen inga forskare, det har hela tiden varit Jesus som fixat allt så frågan är irrelevant.

06/09 -12 12:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Skulle se en lärofilm på fysiken. Jag minns dock ingenting för det enda jag satt och tänkte på var att laxen inte var tillagad.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Jag är trött och vill hem. En livsstil som inte består av maximum slapp passar inte mig.

06/09 -12 17:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Nokias nya Lumia-telefoner är snügga.

06/09 -12 17:38 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Skulle se en lärofilm på fysiken. Jag minns dock ingenting för det enda jag satt och tänkte på var att laxen inte var tillagad.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Någon som följer tallriksmodellen? ;D

(:=           
):=
|:=

06/09 -12 19:11 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:

´hej denise! hoppas att du fick mitt sms. annars får jag dåligt samvete, du gick väl inte ut va? för du har ju überlångt till stationen :( men tack! jag har det bra, det är varmt här. puss tillbaks<3

Jo jag fick det, läste det och glömde bort att svara, sen blev det typ försent men kollade på bloggen och du levde! alltså din familj verkar ju hur skön som helst, SHM <3 hoppas du får besöka en snigelfarm nån dag!

jag åt havssniglar igår, och räkor, och musslor, och ostron. Och anka. c:
Ja, de är übersnälla här. Typ alla jag har träffat i Frankrike är snälla än så länge! :)

Coucou

06/09 -12 19:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Fix_d skrev:
Typ alla jag har träffat i Frankrike är snälla än så länge! :)

Vilken del av Frankrike är du i? Det enda jag minns därifrån är sura negrer och svampsås utan svamp.

06/09 -12 20:09 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Vilken del av Frankrike är du i? Det enda jag minns därifrån är sura negrer och svampsås utan svamp.

Sydväst, strax utanför Bordeaux.

Coucou

06/09 -12 21:10 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Fix_d skrev:


Kan bero på platsen då. Jag var i paris med klassen. Bodde i ett hotell som låg ovanpå McDonalds.

Satt på youtube och såg en Type O Negative vide bland de relaterade. Kände mig som att jag var 13 igen. Det är en förvånansvärt bra känsla. Sen så började jag hicka i takt med låten.

07/09 -12 08:23 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

jag åt havssniglar igår, och räkor, och musslor, och ostron. Och anka. c:
Ja, de är übersnälla här. Typ alla jag har träffat i Frankrike är snälla än så länge! :)

Fy vad snuskigt, smakade det tång? D:
Men hallå va min klass ska till paris den 30:e? Är rädd för läskiga människor på tunnelbanan. Borde jag vara det?

07/09 -12 17:19 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:

jag åt havssniglar igår, och räkor, och musslor, och ostron. Och anka. c:
Ja, de är übersnälla här. Typ alla jag har träffat i Frankrike är snälla än så länge! :)

Fy vad snuskigt, smakade det tång? D:
Men hallå va min klass ska till paris den 30:e? Är rädd för läskiga människor på tunnelbanan. Borde jag vara det? 

Nej, det var jättegott. Vet inte riktigt vad det smakade c:

Jo, det borde du. Säg till din lärare att ni borde åka till Bordeaux istället. Inga tunnelbanor där inte. Tror jag iaf.
Fast förresten borde du inte oroa dig. Du sa ju att ni inte skulle få göra något ändå, så då får ni ju inte åka tunnelbana. :]

Coucou

07/09 -12 22:11 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

Nej, det var jättegott. Vet inte riktigt vad det smakade c:

Jo, det borde du. Säg till din lärare att ni borde åka till Bordeaux istället. Inga tunnelbanor där inte. Tror jag iaf.
Fast förresten borde du inte oroa dig. Du sa ju att ni inte skulle få göra något ändå, så då får ni ju inte åka tunnelbana. :]

Allt är redan bokat ju :x
Hahah men då menar jag typ att vi bara kommer sightseea och inte få göra något ensamma, eller bara vara ute till... 22 eller så :((
Har din värdfamilj massa sådana regler?

07/09 -12 22:46 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:

Har din värdfamilj massa sådana regler?

Ingen aning tbh. Jag har inte varit ute själv på kvällarna än riktigt. Så de har inte nämnt något. Plus att det är en sån liten stad jag bor i, så det finns inget att göra om kvällarna.
Fast de verkar såpass sköna, så att om jag vill vara ute med mina nya kompisar en helg så är det nog inga problem! c:

Coucou

08/09 -12 14:58 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

Ingen aning tbh. Jag har inte varit ute själv på kvällarna än riktigt. Så de har inte nämnt något. Plus att det är en sån liten stad jag bor i, så det finns inget att göra om kvällarna.
Fast de verkar såpass sköna, så att om jag vill vara ute med mina nya kompisar en helg så är det nog inga problem! c:

tänkte liksom.. regler överhuvudtaget :) haha ja man måste ju få bonda lite!

Köpte min första grej på internet idag, själv!
en ....päls åh känner mig så elak och dubbelmoralisk men men

08/09 -12 18:17 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:

Ingen aning tbh. Jag har inte varit ute själv på kvällarna än riktigt. Så de har inte nämnt något. Plus att det är en sån liten stad jag bor i, så det finns inget att göra om kvällarna.
Fast de verkar såpass sköna, så att om jag vill vara ute med mina nya kompisar en helg så är det nog inga problem! c:

tänkte liksom.. regler överhuvudtaget :) haha ja man måste ju få bonda lite!

Köpte min första grej på internet idag, själv!
en ....päls åh känner mig så elak och dubbelmoralisk men men


Haha, nej inga särskilda. Har inga läggtider (wow, vad konstigt det låter, sägerr man verkligen så?) eller sånt. De vill ju gärna att man hjälper till hemma, men det hade jag gjort ändå duktig som jag är c:
Sen är deras mat så god så jag hade förlåtit dem om de hade haft konstiga regler. :)

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar