Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

26/08 -12 01:49 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Chizu skrev:
Fix_d skrev:
@Bloggen

Skogaholmslimpa?! Varför inte JätteFranska eller RågFranska? :/

För att skogaholmslimpa är så mycket betre.

Coucou

26/08 -12 02:10 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Fix_d skrev:


Det hade ju varit perfekt som förberedelse inför resan.
Men du kan även ta några småfranska dagen innan, eller samma dag du åker. <:

26/08 -12 05:22 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Chizu skrev:
Fix_d skrev:


Det hade ju varit perfekt som förberedelse inför resan.
Men du kan även ta några småfranska dagen innan, eller samma dag du åker. <:

Oj, wow, jag fattade inte vad du menade först c: Men nu gör jag det! Haha, vi har nog någon sorts Franska i frysen. Får tina lite då.

Coucou

26/08 -12 10:40 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

trodde jag skulle DÖ i natt! hade jobbat till 2 och kommit hem, kunde knappt gå för hade så extremt ont i benen, hade jobbat sen 15 och gått, stått och sprungit hela dagen. Kom hem, slumrade till och vaknade gråtandes med världens smärta i benen, kändes som precis innan man får sendrag och som att benen skulle gå av från knäskålarna. Funderar om det kan ha varit vätskebrist (drack bara 2 redbull på hela kvällen och käkade inget) eller pga platta skor. buääh

26/08 -12 18:29 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

är så jääääääääääääääääääävla arg, kan inte ens tänka på det. men vill samtidigt inte bära på det ensam.

27/08 -12 13:02 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Kom precis hem från doktorn. Var där för att ta bort nageltrång. Det var mycket värre än jag förväntade mig. Jag trodde det skulle vara enkel bedövning, lite pill och sen klart.

För det första gjorde bedövningen mycket ondare än den logiskt sett borde. Jag har tagit bedövningssprutor hos t.ex tandläkaren för att dra ut tänder och doktorn för att borsta sår. Men det här var mycket värre, för tårna är absurt känsliga. Dra bort ett hårstrå från stortån så förstår du vad jag menar. Jag tog först två sprutor, men det räckte inte, så jag fick ta två till, men det räckte inte heller. Den tredje fick de pilla in sprutan under nageln. Kände mig som Kaiji då. bild relaterad.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Sen så klippte de, vilket bara var milt obehagligt. Sen så skulle de raspa bort nagelroten vilket tog 20 minuter och bedövningen hjälpte inte eftersom de drog mot benet. Det var dock inte problemet, för det var att det kändes riktigt jävla obehagligt.

Det var dock värt det, för jag är ledig resten av dagen.

Min externa disk har lyckats gå till NTFS utan mitt godkännande. Nu så kan jag inte använda den på macen och windoze pcn är inte tillgänglig ;_;

27/08 -12 13:23 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Nevermind det jag sa. Fucking paragon fungerar inte.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

27/08 -12 14:06 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Kom precis hem från doktorn. Var där för att ta bort nageltrång. Det var mycket värre än jag förväntade mig. Jag trodde det skulle vara enkel bedövning, lite pill och sen klart. ... ...


DU DRIIIVER USCH jag skulle ha gjort det förra året eller något, aldrig att jag gör det nu efter att ha läst det där. Konstigt nog har det typ försvunnit av sig självt. Kommer i perioder.

27/08 -12 15:44 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

wtfwjd skrev:


Personligen skulle jag säga att det är värt att ta bort det.

Jag glömde säga att de satte på någon gummislang runt tån innan de klippte för att stoppa blodet. Men det fanns redan mycket blod i den då svullna tån, så det kändes nästan som att den skulle explodera. Och när de drog bort nagelbitarna så hjälpte inte heller bedövningen.

27/08 -12 18:25 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag ska också klaga om att mitt förband gör att jag inte kan duscha.

28/08 -12 09:30 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Började precis med samhälle i skolan. Ska skriva om konservatism.

Vilka idéer spred den?
De två mest grundläggande principerna i konservatismen är
1: Att människor har en naturlig plats i samhället som de inte bör gå utanför. Konservativare kallar den även för den naturliga lagen.
2: Att människor föds med en ond och en god sida och det även gäller för hennes förnuft vilket innebär att förnuftet inte kan upptäcka den naturliga lagen. Istället bör kultur och tradition användas för att visa den naturliga lagen.

Låter inte det som något en filmskurk skulle säga?

Edit: Min mage har kurrat hela dagen. Det låter jättehögt ;_;

MY YOUNGER SUPPORTERS I WANNA LET U NO THERE IS NOTHING POSITIVE ABOUT SEXUAL CRIMES OR CRIMES OF VIOLENCE, YOUNG KIDS AND WORLD - Lil B

29/08 -12 14:31 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Fyller 20 år idag :3

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

29/08 -12 16:07 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
wtfwjd skrev:


Personligen skulle jag säga att det är värt att ta bort det.

Jag glömde säga att de satte på någon gummislang runt tån innan de klippte för att stoppa blodet. Men det fanns redan mycket blod i den då svullna tån, så det kändes nästan som att den skulle explodera. Och när de drog bort nagelbitarna så hjälpte inte heller bedövningen.

Gjorde samma sak, kändes inte alls för mig e.e

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

29/08 -12 17:58 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Nu har jag kollat en hel del avsnitt av Storage Wars.

YUUUUUUUUUUUUUUP!. :)

29/08 -12 20:31 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Lespooo skrev:


Shit mang, du måste ha nerver av stål. Jag har hög smärttröskel och ängå tyckte jag sprutorna gjorde ont. Negeldraget gjorde inte ont, men det kändes obehagligt att få dem bortdragna om det var det du syftade på.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar