Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Rökning

18/10 -10 13:53 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Tänk på att en person som röker drar bara in ungefär 15% av allt när han tar ett bloss. Dom andra 75% drar folket omkring denne person in.
Så passiv rökning är faktist farligare.


men, 15% + 75% blir bara 90%

10 % fastnar i cigaretten? 

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

18/10 -10 13:55 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Tänk på att en person som röker drar bara in ungefär 15% av allt när han tar ett bloss. Dom andra 75% drar folket omkring denne person in.
Så passiv rökning är faktist farligare.


men, 15% + 75% blir bara 90%


Mm, men sen röker man inte hela ciggen heller (5%) sen får man kanske inte in precis all rök från den, vinden blåser kanske bort lite också så det blir 5% till där.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

18/10 -10 13:56 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Tänk på att en person som röker drar bara in ungefär 15% av allt när han tar ett bloss. Dom andra 75% drar folket omkring denne person in.
Så passiv rökning är faktist farligare.


men, 15% + 75% blir bara 90%

10 % fastnar i cigaretten? 


Tror det är så ifall vi snackar om filtret.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

18/10 -10 15:07 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

18/10 -10 18:47 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Tänk på att en person som röker drar bara in ungefär 15% av allt när han tar ett bloss. Dom andra 75% drar folket omkring denne person in.
Så passiv rökning är faktist farligare.


men, 15% + 75% blir bara 90%

10 % fastnar i cigaretten? 


Tror det är så ifall vi snackar om filtret.


ok, fail i vilket fall som helst.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

18/10 -10 21:38 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Hysteria skrev:
Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.


Jag rökte också innan, slutade av några skäl. Det var inte planerat men jag slutade bara. Kunde helt enkelt inte röka mer, mådde inte bra av det.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

19/10 -10 00:50 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Hysteria skrev:
Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.


Jag rökte också innan, slutade av några skäl. Det var inte planerat men jag slutade bara. Kunde helt enkelt inte röka mer, mådde inte bra av det.

Mådde inte bra? Själva grejen med cigaretter är att man ska få *kicken*? Du lär ha jävligt dåligt psyke isåfall, haha. (;

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

19/10 -10 14:37 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

Hysteria skrev:
UnlimitedDri skrev:
Hysteria skrev:
Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.


Jag rökte också innan, slutade av några skäl. Det var inte planerat men jag slutade bara. Kunde helt enkelt inte röka mer, mådde inte bra av det.

Mådde inte bra? Själva grejen med cigaretter är att man ska få *kicken*? Du lär ha jävligt dåligt psyke isåfall, haha. (;

En byra (+9) och en fett nicco kick. <3

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

19/10 -10 17:07 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Hysteria skrev:
UnlimitedDri skrev:
Hysteria skrev:
Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.


Jag rökte också innan, slutade av några skäl. Det var inte planerat men jag slutade bara. Kunde helt enkelt inte röka mer, mådde inte bra av det.

Mådde inte bra? Själva grejen med cigaretter är att man ska få *kicken*? Du lär ha jävligt dåligt psyke isåfall, haha. (;


Ja, på tal om psyke så lider jag just nu av ångest som bara kom sådär, och nikotin kan ge dig (och påskyndar) en ångestattack vilket inte är så kul.

Sen har jag börjat med kampsport igen efter att ha slutat Muay Thai. Så måste få upp konditionen igen. Ångrar att jag ens rökte haha :A

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

19/10 -10 17:53 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Hysteria skrev:
& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.

Nja, för oss som har astma (och även de som bara ogillar lukten, osv) är det ganska otrevligt att inte kunna stå vid en busskur eller gå in i skolan utan att behöva andas in era ångor. Ser inga problem i rökning så länge det inte drabbar de runtomkring.

Största problemet har ju dock lösts med rökförbud inomhus i princip överallt, så vem är jag som klagar?

Have I ever told you the definition of insanity?

19/10 -10 19:21 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Danne_00 skrev:
Hysteria skrev:
& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.

Nja, för oss som har astma (och även de som bara ogillar lukten, osv) är det ganska otrevligt att inte kunna stå vid en busskur eller gå in i skolan utan att behöva andas in era ångor. Ser inga problem i rökning så länge det inte drabbar de runtomkring.

Största problemet har ju dock lösts med rökförbud inomhus i princip överallt, så vem är jag som klagar?


Nja, till och med på restauranger, sen kommer ett rökförbud inta sin position i Times Square i New York!

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

19/10 -10 20:42 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Danne_00 skrev:
Hysteria skrev:
& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.

Nja, för oss som har astma (och även de som bara ogillar lukten, osv) är det ganska otrevligt att inte kunna stå vid en busskur eller gå in i skolan utan att behöva andas in era ångor. Ser inga problem i rökning så länge det inte drabbar de runtomkring.

Största problemet har ju dock lösts med rökförbud inomhus i princip överallt, så vem är jag som klagar?

Har faktiskt själv astma, och ja - självklart har du en poäng med att det "stör" folk om man gör det vid busskurer - men och andra sidan är det mycket som stör andra individer. (Nu är ju rökning väldigt begränsat vid skolan dessutom, mycket rökfria zoner.)

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

19/10 -10 21:01 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Jag tycker att rökning är riktigt äckligt, avskyr lukten är väl största anledningen. Sen så har jag riktigt dålig blodcirkulation också så om jag börjar röka så är det stor chans att jag blir av med fingrarna dvs. amputation.

Coucou

19/10 -10 22:11 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Fix_d skrev:
Jag tycker att rökning är riktigt äckligt, avskyr lukten är väl största anledningen. Sen så har jag riktigt dålig blodcirkulation också så om jag börjar röka så är det stor chans att jag blir av med fingrarna dvs. amputation.


LIKA SOMEBOOODDEEEE SAAY WHÄÄÄT? DU BORDE DEFENETIVT BÖRJA!

Nej skoja, men är det lika farligt som att typ .. bara andas in själva röken? Asså påverkar den dig negativt pga. din dåliga blodcirkulation?

En annan random fråga: Kan du exv. inte gå på sporter åså?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

19/10 -10 23:15 Evil_Joke

Evil_Joke

5032 XP 321 inlägg

Rökning är förjävla osexigt.

Interventionism är ekonomiskt heroin
Problem lindras inte med nya
Välfärdsstaten är ditt rättsliga självmord


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar