Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Rökning

20/10 -10 14:05 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg


LIKA SOMEBOOODDEEEE SAAY WHÄÄÄT? DU BORDE DEFENETIVT BÖRJA!

Nej skoja, men är det lika farligt som att typ .. bara andas in själva röken? Asså påverkar den dig negativt pga. din dåliga blodcirkulation?


Jo självklart skulle det vara dåligt om jag vistades bland rökare hela tiden men jag håller mig undan rökare så det är ganska lugnt.


En annan random fråga: Kan du exv. inte gå på sporter åså?



Jo föfan men om det är kallt ute så tappar jag känseln i fingrarna och det känns förjävla obehagligt när jag värmer upp dem igen, plus att om jag värmer dem i varmvatten eller ngt när jag inte har någon känsel så svullnar de upp...

Evil_Joke skrev:
Rökning är förjävla osexigt.


Sant!

Coucou

20/10 -10 15:32 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Fix_d skrev:

LIKA SOMEBOOODDEEEE SAAY WHÄÄÄT? DU BORDE DEFENETIVT BÖRJA!

Nej skoja, men är det lika farligt som att typ .. bara andas in själva röken? Asså påverkar den dig negativt pga. din dåliga blodcirkulation?


Jo självklart skulle det vara dåligt om jag vistades bland rökare hela tiden men jag håller mig undan rökare så det är ganska lugnt.


En annan random fråga: Kan du exv. inte gå på sporter åså?



Jo föfan men om det är kallt ute så tappar jag känseln i fingrarna och det känns förjävla obehagligt när jag värmer upp dem igen, plus att om jag värmer dem i varmvatten eller ngt när jag inte har någon känsel så svullnar de upp...

Evil_Joke skrev:
Rökning är förjävla osexigt.


Sant!



Shet .. låter inte så skojj ..

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

20/10 -10 16:15 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Nahkzul skrev:
Fix_d skrev:



Jo föfan men om det är kallt ute så tappar jag känseln i fingrarna och det känns förjävla obehagligt när jag värmer upp dem igen, plus att om jag värmer dem i varmvatten eller ngt när jag inte har någon känsel så svullnar de upp...


Händer exakt samma sak för mig men det är knappast farligt.


Nej och det har jag inte heller sagt, tycker bara att just det är irriterande och obehagligt.

Coucou

25/10 -10 18:53 ksmb

ksmb

561 XP 14 inlägg

så jävla ballt att röka. ska nog börja med det jag också...

gräv bort skåne!

25/10 -10 19:52 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Seriöst? Hahaha, nu är du här och är omogen igen. Vilken förebild du är om du skriver att det är ballt att röka...

~ Aye!

25/10 -10 20:10 ksmb

ksmb

561 XP 14 inlägg

emma_dockan skrev:
Seriöst? Hahaha, nu är du här och är omogen igen. Vilken förebild du är om du skriver att det är ballt att röka...

du kan fan inte vara 15 år. eller så har du aldrig lärt dig var ironi är. och förebild? vad fan är det som säger att jag ska vara en förebild? de flesta här har väl en farsa? varför ska då en random 18-åring vara förebild?

gräv bort skåne!

25/10 -10 20:14 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

ksmb skrev:
emma_dockan skrev:
Seriöst? Hahaha, nu är du här och är omogen igen. Vilken förebild du är om du skriver att det är ballt att röka...

du kan fan inte vara 15 år. eller så har du aldrig lärt dig var ironi är. och förebild? vad fan är det som säger att jag ska vara en förebild? de flesta här har väl en farsa? varför ska då en random 18-åring vara förebild?


Du är knappast 18....

*

25/10 -10 20:15 ksmb

ksmb

561 XP 14 inlägg

Eric_ skrev:
ksmb skrev:
emma_dockan skrev:
Seriöst? Hahaha, nu är du här och är omogen igen. Vilken förebild du är om du skriver att det är ballt att röka...

du kan fan inte vara 15 år. eller så har du aldrig lärt dig var ironi är. och förebild? vad fan är det som säger att jag ska vara en förebild? de flesta här har väl en farsa? varför ska då en random 18-åring vara förebild?


Du är knappast 18....

enligt mitt pass, mitt leg, mitt körkort, födelsebevis osv är jag född 19920109.

gräv bort skåne!

25/10 -10 21:08 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

ksmb skrev:
Eric_ skrev:
ksmb skrev:
emma_dockan skrev:
Seriöst? Hahaha, nu är du här och är omogen igen. Vilken förebild du är om du skriver att det är ballt att röka...

du kan fan inte vara 15 år. eller så har du aldrig lärt dig var ironi är. och förebild? vad fan är det som säger att jag ska vara en förebild? de flesta här har väl en farsa? varför ska då en random 18-åring vara förebild?


Du är knappast 18....

enligt mitt pass, mitt leg, mitt körkort, födelsebevis osv är jag född 19920109.


Well, du beter dig inte som det iaf.

*

25/10 -10 21:08 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Hysteria skrev:
Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.


Dina barn och barnbarn vill nog att du blir äldre än 70.

*

25/10 -10 21:20 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

ksmb skrev:
emma_dockan skrev:
Seriöst? Hahaha, nu är du här och är omogen igen. Vilken förebild du är om du skriver att det är ballt att röka...

du kan fan inte vara 15 år. eller så har du aldrig lärt dig var ironi är. och förebild? vad fan är det som säger att jag ska vara en förebild? de flesta här har väl en farsa? varför ska då en random 18-åring vara förebild?


Jasså är inte jag 15år? Hmm... då vet inte jag.

~ Aye!

25/10 -10 21:20 ksmb

ksmb

561 XP 14 inlägg

Hysteria skrev:
Det är min kropp, och jag röker hur jävla mycket jag vill. Det finns bara en nackdel, och det är att en fattig student blir ruinerad.

& börja inte babbla om hur farligt det är för en själv och miljön blablabla, jag ser ingen större anledning att bli mycket äldre än 70 hursomhelst.

du förstör för alla andra. finns något som kallas passiv rökning. sen skiter jag personligen i om du dör eller inte. det vore för samhället en ekonomisk vinst ifall du dog tidigt dessutom. då slipper jag betala för att du ska ha vård för lungcancer(hoppar du över att bli vårdad så skiter jag dock fullständigt i vilken dödlig sjukdom du får)

Well, du beter dig inte som det iaf.

din åsikt angående mig bryr jag mig inte det minsta om.

gräv bort skåne!

25/10 -10 21:26 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Kan vi inte bara sluta med OFT diskussioner och vara trevliga mot varandra? (Det är inte det minsta kul att du hoppas att en människa dör.)

Från och med nu inga mer otrevligheter eller påhopp mot varandra mer? :)

~ Aye!

25/10 -10 21:37 ksmb

ksmb

561 XP 14 inlägg


Kan vi inte bara sluta med OFT diskussioner

handlar fortfarande om rökning

Det är inte det minsta kul att du hoppas att en människa dör

jag hoppas inte. jag skrev att jag inte bryr mig.

Från och med nu inga mer otrevligheter eller påhopp mot varandra mer?

håller med! fan vad dålig stämning det blev på fuska.nu helt plötsligt.

gräv bort skåne!

28/10 -10 12:42 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Om snusen tar slut (vilket den ofta gör) så frågar jag efter cigg av nån polare, då jag är typ den enda på skolan som snusar.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar