Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Rökning

Svara
06/07 -12 14:42 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg



Snusar är ju ändå det vidrigaste, gul om tänderna och de rinner och luktar vidrigt...
Att röka syns ju inte så jävla tydligt iaf!



Alltså nej, cigg luktar fan värre imo. Inget av det är fräscht, men om någon röker luktar ju allting, det är inte särskilt diskret. Önskar att min pojkvän inte gjorde något av det.

Lade märke till att han hade sånt där papper man rullar cigaretter med på sitt bord, men att de inte längre var där igår, så jag frågade helt random om han knarkar. "Brukar röka maja ibland, alla polare gör ju det. Det är ofarligt, vadå, som att du aldrig gjort det bla blallabla. Kan väl sluta då om du vill det.."
Blev riktigt besviken. Ska det vara så svårt att hitta en decent kille liksom? Om jag inte varit så grymt nerkärad i snubben hade jag dragit på en gång.

09/07 -12 22:15 zvensksoldat

zvensksoldat

10119 XP 141 inlägg

wtfwjd skrev:


Snusar är ju ändå det vidrigaste, gul om tänderna och de rinner och luktar vidrigt...
Att röka syns ju inte så jävla tydligt iaf!



Alltså nej, cigg luktar fan värre imo. Inget av det är fräscht, men om någon röker luktar ju allting, det är inte särskilt diskret. Önskar att min pojkvän inte gjorde något av det.

Lade märke till att han hade sånt där papper man rullar cigaretter med på sitt bord, men att de inte längre var där igår, så jag frågade helt random om han knarkar. "Brukar röka maja ibland, alla polare gör ju det. Det är ofarligt, vadå, som att du aldrig gjort det bla blallabla. Kan väl sluta då om du vill det.."
Blev riktigt besviken. Ska det vara så svårt att hitta en decent kille liksom? Om jag inte varit så grymt nerkärad i snubben hade jag dragit på en gång.




Var försiktig så att han inte påtvingar dig något!

Jag har aldrig snusat, rökt, knarkat eller blivit full (jag vet ärlig talat inte hur en starköl smakar). Jag tycker att människor ska få göra vad de vill, dricka, röka på, röka tobak m.m så länge det inte går ut över mig, men mitt råd till alla är att helt avstå eller att vänta så länge du möjligt.

Rökning är dyrt, ohälsosamt, får en att lukta bajs och gör tänderna gula.

Till alla unga (för jag är ju såååå gammal): Ta det försiktigt och var kritiska.

My mom gave me a dollar and dropped me of at town!
xD

16/07 -12 15:06 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

hedenboys skrev:
niwn skrev:
wtfwjd skrev:
rie204 skrev:
wtfwjd skrev:
Hade aldrig kunnat vara tillsammans med någon som röker.


Jag ÄR tillsammans med en som röker... :/
Själv röker jag inte, håller mig borta från det så länge jag kan!

haha det är jag också nu.. fast han feströker mest typ. Vet dock inte vad som är värst, det eller att han snusar.



Snusar är ju ändå det vidrigaste, gul om tänderna och de rinner och luktar vidrigt...
Att röka syns ju inte så jävla tydligt iaf!


Gul om tänderna? Uhm .. Vet inte om du har hört talas om det, men nu förtiden så brukar man använda en sak som heter ''tandborste''. Rinner? ja det är det som är tanken med snus, om du inte gillar att det rinner så mycket så använde ''white''. Å angående att det luktar vidrigt så är det nog för att .. du inte visste om den fina uppfinningen ''tandborsten''.


Öh, jag vet inte hur det är där du bor. Men går jag ut på krogen en kväll, tar en snus då jag är där (som inte är white) så har jag inte direkt med mig tandborste så jag kan borsta tänderna efter, eller hur? Betvivlar starkt att folk som snusar på heltid går och borstar tänderna efter varenda snus dom tagit.
Dessutom bor jag i mellersta Norrland, och ska jag vara helt ärlig så är det inte speciellt många som jag känner som snusar white, det är nog fler som snusar lös, vilket är ännu vidrigare. Ja, jag tycker det är mycket vidrigare med snus än cigg.


Mannen börja lev livet lite. om du aldrig har testat droger tidigare men känner att du är nog mogen för det så ska röka spice för första gången. Det smäller till snabbt och det varar inte lika länge som grönt eller brunt gör. Sen när du är van vid det så är det bara att börja med vad du nu vill börja med (brunt eller grönt).


Spice..? Du får mer effekt av att blanda red bull och alvedon ungefär.


Alltså nej, cigg luktar fan värre imo. Inget av det är fräscht, men om någon röker luktar ju allting, det är inte särskilt diskret. Önskar att min pojkvän inte gjorde något av det.


Jo, det luktar ju helt klart värre, och längre..

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

29/07 -12 20:44 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Mot, äckligt och fimpar på marken är ju ingen höjdare det heller...

21/12 -12 23:06 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Alltså, vet inte riktigt vad som hände. Gick från att hata allt vad rökning innebär till att börja själv. Det riktigt suger, brukar köpa ett paket innan utgångar men det slutar alltid med att det blir några kvar som man liksom måste röka upp bara för att bli av med.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar