Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

16/10 -10 19:56 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:

Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

Bevis?


Jadu, om det ändå fanns bevis på Illuminati överhuvudtaget, då skulle mer folk tro på det.

Det är samma sak som om att man vill ha bevis på att Gud finns. Det är en tros fråga.

Men tillbaks till ämnet. Jag kan inte ge dig bevis nu, för jag vet inte vart jag kan hitta de.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/10 -10 20:12 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:

Nu visste jag inte till hundra procent om det var så det nu lät. Men ta och kolla Youtube sen får du dömma felen där. Sök bara på; Yes We Can.

Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

Jag kollade upp det, 100 % fejk för alla över tre år.

FARAO VAR EN TITEL! INGEN PERSON! Seriöst? Kan du någonting?!

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

16/10 -10 21:08 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

Nu visste jag inte till hundra procent om det var så det nu lät. Men ta och kolla Youtube sen får du dömma felen där. Sök bara på; Yes We Can.

Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

Jag kollade upp det, 100 % fejk för alla över tre år.

FARAO VAR EN TITEL! INGEN PERSON! Seriöst? Kan du någonting?!


Faraoner var väl kungar?

Men kan vara fullt fel med det med Illuminati. Men snälla lek inte att du kan något för du lärde dig detta precis.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/10 -10 21:23 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

Paulinho skrev:
OOIZ skrev:

Paulinho, illumnati är mer utbrett än så, en del tror illuminati endast står för musikbranschen, en del tror att dem endast står för skapandet av en världsregering.

Men ett av illuminatis verk är att Israel är en bildad stat. wakeupproject.com är en väldigt bra hemsida som kan guida igenom en, finns en lång dokumentär på 8 timmar om hela grejen.

AREA 51 SKAPAR UTOMJORDINGAR FÖR ATT TA ÖVER OSS!!! ENDAST VÅRA TROGNA FOLIEHATTAR KAN RÄDDA OSS!!! AAAAHHHH!

Seriöst, Illuminati är för kunskap, mot religion, Israel är ett pack av fanatiska dårar som tror att de är guds utvalda folk och handlar därigenom, om Illuminati fanns idag så skulle de vara de vara de värsta motståndare mot Israel.
Israel är inte där idag pga en religion, Israel är där den är pga militära och politiska inflytanden i mellanöstern.

Illuminati vill att folk ska vara så lite allmänbildade som möjligt.

17/10 -10 00:01 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

Nu visste jag inte till hundra procent om det var så det nu lät. Men ta och kolla Youtube sen får du dömma felen där. Sök bara på; Yes We Can.

Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

Jag kollade upp det, 100 % fejk för alla över tre år.

FARAO VAR EN TITEL! INGEN PERSON! Seriöst? Kan du någonting?!


Faraoner var väl kungar?

Men kan vara fullt fel med det med Illuminati. Men snälla lek inte att du kan något för du lärde dig detta precis.

*suck*

Ja, faraoer var regenter. En farao var ungefär som en kung. Bra att du vet det. Då kanske du också vet att det fanns faraoer i Egypen i runt 3000 år! Vilken menar du?

Snälla, lek inte att du kan något när en nioåring hade kunnat se alla olika faktafel i dina inlägg.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

17/10 -10 00:03 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

OOIZ skrev:
Paulinho skrev:
OOIZ skrev:

Paulinho, illumnati är mer utbrett än så, en del tror illuminati endast står för musikbranschen, en del tror att dem endast står för skapandet av en världsregering.

Men ett av illuminatis verk är att Israel är en bildad stat. wakeupproject.com är en väldigt bra hemsida som kan guida igenom en, finns en lång dokumentär på 8 timmar om hela grejen.

AREA 51 SKAPAR UTOMJORDINGAR FÖR ATT TA ÖVER OSS!!! ENDAST VÅRA TROGNA FOLIEHATTAR KAN RÄDDA OSS!!! AAAAHHHH!

Seriöst, Illuminati är för kunskap, mot religion, Israel är ett pack av fanatiska dårar som tror att de är guds utvalda folk och handlar därigenom, om Illuminati fanns idag så skulle de vara de vara de värsta motståndare mot Israel.
Israel är inte där idag pga en religion, Israel är där den är pga militära och politiska inflytanden i mellanöstern.

Illuminati vill att folk ska vara så lite allmänbildade som möjligt.


Har jag påstått varför Israel har kommit var de är? Nej, just det, jag sa bara vad de är, och hur de beter sig.

Nej, Illuminati ville att folk skulle vara så allmänbildade som möjligt, det var därför som gruppen bestod enbart av vetenskapsmän, alltså upplysta personer.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

17/10 -10 03:44 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Illuminati utgav i ett pressmeddelande tidigare idag att de är styrda av Marcusinati, så ledsen folket.

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

17/10 -10 04:21 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

De är emot religion, och är/en del Satanister.

Just det. EMOT Religion. Satanister är de också, men de dyrkar inte Satan.


Vet inte, men Barrack Obama säger: ''Yes We Can'' på vissa tal han håller, och tar man ljudet baklänges blir det; ''Thank You Satan''.

Och anledningen han har att säga detta är för att (har för mig) dom typ skriver sitt namn med sitt eget blod som ett ''kontrakt'' till Satan för att nå framgång. Så det är samma med dom i musikbranschen tydligen.

Vet dock inte hur mycket av detta som är sant, för jag är inte så värst påläst om detta för det inte finns så mycket att läsa om, eller det är brist på info. Men ja, något i denna stilen ska det vara, rätta mig gärna.

Apower skrev:
Ja, men man får skicka in falsk information så länge det inte är förtal eller propaganda.



Jo, det är ju sant. Men folk märker ju ifall det är fel information förr eller senare förhoppningsvis. Men tar ju tid för dom använder Wikipedia för att dom vill ha reda på fakta.

Thank you satan baklänges hade låtit:

nejtejs ouj kngath

Alltså inte ens nära : jäss, wii, kään!

Det baklänges hade låtit: nääk, iww, ssäj.

Dessutom, nu så ska jag ge dig en liten lektion i Historia som du tydligen skippat:

På 1500-talet så jagade kyrkan vetenskapsmän, som du säkert vet. Vetenskapsmännen gömde sig då och för att träffas i hemlighet och diskutera så bildade de gruppen Illuminati. Kyrkan fick tillslut reda på att gruppen existerade och märkte dem som Satanister, även om de bara var vetenskapsmän. Men kyrkan fick mindre och mindre makt, och vetenskapsmän behövde inte gömma sig längre. Då slutade helt enkelt gruppen Illuminati att existera, eftersom ingen längre var med eller behövde vara med i den.


Källa? och snälla, inte nån skit som wikipedia.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

17/10 -10 07:59 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Hysteria skrev:
Illuminati utgav i ett pressmeddelande tidigare idag att de är styrda av Marcusinati, så ledsen folket.

Det har jag vetat länge.

7 år på fuska.nu

17/10 -10 08:30 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

Nu visste jag inte till hundra procent om det var så det nu lät. Men ta och kolla Youtube sen får du dömma felen där. Sök bara på; Yes We Can.

Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

Jag kollade upp det, 100 % fejk för alla över tre år.

FARAO VAR EN TITEL! INGEN PERSON! Seriöst? Kan du någonting?!


Faraoner var väl kungar?

Men kan vara fullt fel med det med Illuminati. Men snälla lek inte att du kan något för du lärde dig detta precis.

*suck*

Ja, faraoer var regenter. En farao var ungefär som en kung. Bra att du vet det. Då kanske du också vet att det fanns faraoer i Egypen i runt 3000 år! Vilken menar du?

Snälla, lek inte att du kan något när en nioåring hade kunnat se alla olika faktafel i dina inlägg.


Nu vet jag inte hans namn, men har för mig att det var EN faraon som hävdade att han var gud.

Sen för att ta det sista mer seriöst så går det faktist inte. När man går i 6:an alltså när man är typ 12-13 år (?) så lär mig sig om Egypten har jag för mig.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

17/10 -10 08:31 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
Hysteria skrev:
Illuminati utgav i ett pressmeddelande tidigare idag att de är styrda av Marcusinati, så ledsen folket.

Det har jag vetat länge.


HAHAHAHA! Det var nåågon som debatterade MOT mig när jag inte riktigt höll med att Marcusinati kunde göra något bra i denna värld. Där ser ni att dom finns :O


OnT: En av dom mer intressanta teorierna är den att illuminati låg bakom Michael Jacksons död. Själv vet jag inte... visst kan någon ha mördat Michael Jackson på grund av till exempel ekonomiska motiv. Han drar in mer pengar nu när han är död, än när han levde. Sjukt, men sant. Men illuminati, den hemliga eliten som styr västvärlden, behöver inte pengar. Dom skiter i pengar, dom har redan alla pengar dom behöver. Vad dom vill ha är makt och kontroll. Och ett sätt att utöva makt och kontroll på är genom media, musik och film. Vi blir fullständigt bombarderade med illuminati-symboler och små finstilta subliminala meddelanden som påverkar vårt undermedvetna via filmer och musik så gott som dagligen. Illuminati gör propaganda för sin världsbild i sina filmer. Kanske har Michael Jackson gjort eller sagt något, som retat illuminati? Kanske vägrade han att gå i deras ledband?
Michael Jackson uttryckte också vid ett flertal tillfällen oro över sin egen säkerhet, och sade att människor med mycket makt var ute efter att krossa honom, strax innan han dog.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

17/10 -10 08:33 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Hysteria skrev:
Illuminati utgav i ett pressmeddelande tidigare idag att de är styrda av Marcusinati, så ledsen folket.

Det har jag vetat länge.


HAHAHAHA! Det var nåågon som debatterade MOT mig när jag inte riktigt höll med att Marcusinati kunde göra något bra i denna värld.

Och där ser ni att dom finns!

Dagens Fail.

7 år på fuska.nu

17/10 -10 08:39 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Hysteria skrev:
Illuminati utgav i ett pressmeddelande tidigare idag att de är styrda av Marcusinati, så ledsen folket.

Det har jag vetat länge.


HAHAHAHA! Det var nåågon som debatterade MOT mig när jag inte riktigt höll med att Marcusinati kunde göra något bra i denna värld.

Och där ser ni att dom finns!

Dagens Fail.


Jaja, men vart kan man läsa om Illuminati o Marcusinati?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

17/10 -10 09:01 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

antonfusk skrev:

Källa? och snälla, inte nån skit som wikipedia.

Vad skulle vara bra då? Wiki är definitivt den säkraste källen nu när jag inte betalar för NE.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

17/10 -10 09:02 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:

OnT: En av dom mer intressanta teorierna är den att illuminati låg bakom Michael Jacksons död. Själv vet jag inte... visst kan någon ha mördat Michael Jackson på grund av till exempel ekonomiska motiv. Han drar in mer pengar nu när han är död, än när han levde. Sjukt, men sant. Men illuminati, den hemliga eliten som styr västvärlden, behöver inte pengar. Dom skiter i pengar, dom har redan alla pengar dom behöver. Vad dom vill ha är makt och kontroll. Och ett sätt att utöva makt och kontroll på är genom media, musik och film. Vi blir fullständigt bombarderade med illuminati-symboler och små finstilta subliminala meddelanden som påverkar vårt undermedvetna via filmer och musik så gott som dagligen. Illuminati gör propaganda för sin världsbild i sina filmer. Kanske har Michael Jackson gjort eller sagt något, som retat illuminati? Kanske vägrade han att gå i deras ledband?
Michael Jackson uttryckte också vid ett flertal tillfällen oro över sin egen säkerhet, och sade att människor med mycket makt var ute efter att krossa honom, strax innan han dog.

HAHAHAHAHAHA!  :D

Vad skulle 1500-tals vetenskapsmän ha och göra med Michael Jackson?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar