Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

28/11 -10 11:39 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Alltså, man kan tro att det är extremt dåligt. Men dom är inte efter mord, endast makt och helt ärligt så har vi alltid styrts av en makt, fast detta blir mer teknologiskt.

Dom kommer bl.a. ha full koll på våra liv (se FRA).


Visst, det är dåligt, jag hatar Illuminati/NWO, fast man kan ändå leva medans dom styr.
Dom tänker minska överbefolkningen och teorier säger att det var det vaccinet var för, alltså svininfluensan.

GOOGLA: Itanimulli.com SÅ KOMMER NI IN PÅ USA'S NATIONAL SECURITY AGENCY. ITANMULLI ÄR ILLUMINATI BAKLÄNGES

01/12 -10 16:58 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Detta är det yttersta beviset på mänsklighetens dumhet!

Folk tror allvarligt på saker som inte kan bevisas med någonting, samt att sakerna de påstår är helt absurda.

Get laid.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

03/12 -10 17:16 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Detta är det yttersta beviset på mänsklighetens dumhet!

Folk tror allvarligt på saker som inte kan bevisas med någonting, samt att sakerna de påstår är helt absurda.

Get laid.


Bevisa att dom inte finns då? Klara bevis. Du behöver inte säga att det var ett gäng vetenskapsmän då Illuminati är inte riktiga namnet. Vet dock inte vartifrån det kommer, men dom använder det.

Du vet säkert att deras symbol är en PYRAMID MED ETT ÖGA ellerhur? Och att dom dyrkar djävulen? Iallafall. Världen kryllar av Illuminatisymboler överallt. I film, musik och allt. Här har du Tom & Jerry. Det man kollade på när man var liten. Se här, vilket Illuminati fanskap! Kolla pyramiden och ögat, kolla djävulen som kommer!

http://www.youtube.com/watch?v=GPJi8auUdog

Du gillar Simpsons också?

http://www.youtube.com/watch?v=sjPuSoEgwnI&a...

03/12 -10 17:36 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Detta är det yttersta beviset på mänsklighetens dumhet!

Folk tror allvarligt på saker som inte kan bevisas med någonting, samt att sakerna de påstår är helt absurda.

Get laid.


Bevisa att dom inte finns då? Klara bevis. Du behöver inte säga att det var ett gäng vetenskapsmän då Illuminati är inte riktiga namnet. Vet dock inte vartifrån det kommer, men dom använder det.

Du vet säkert att deras symbol är en PYRAMID MED ETT ÖGA ellerhur? Och att dom dyrkar djävulen? Iallafall. Världen kryllar av Illuminatisymboler överallt. I film, musik och allt. Här har du Tom & Jerry. Det man kollade på när man var liten. Se här, vilket Illuminati fanskap! Kolla pyramiden och ögat, kolla djävulen som kommer!

http://www.youtube.com/watch?v=GPJi8auUdog

Du gillar Simpsons också?

http://www.youtube.com/watch?v=sjPuSoEgwnI&a...

Det är ju det som är grejen. Hade de funnits hade de inte varit så uppenbara.
Dessutom var Simpsonsvideon urusel.

7 år på fuska.nu

04/12 -10 14:53 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Apower skrev:
Noizyy skrev:
Paulinho skrev:
Detta är det yttersta beviset på mänsklighetens dumhet!

Folk tror allvarligt på saker som inte kan bevisas med någonting, samt att sakerna de påstår är helt absurda.

Get laid.


Bevisa att dom inte finns då? Klara bevis. Du behöver inte säga att det var ett gäng vetenskapsmän då Illuminati är inte riktiga namnet. Vet dock inte vartifrån det kommer, men dom använder det.

Du vet säkert att deras symbol är en PYRAMID MED ETT ÖGA ellerhur? Och att dom dyrkar djävulen? Iallafall. Världen kryllar av Illuminatisymboler överallt. I film, musik och allt. Här har du Tom & Jerry. Det man kollade på när man var liten. Se här, vilket Illuminati fanskap! Kolla pyramiden och ögat, kolla djävulen som kommer!

http://www.youtube.com/watch?v=GPJi8auUdog

Du gillar Simpsons också?

http://www.youtube.com/watch?v=sjPuSoEgwnI&a...

Det är ju det som är grejen. Hade de funnits hade de inte varit så uppenbara.
Dessutom var Simpsonsvideon urusel.


Haha. Nej, just precis. Det verkar vara många som är hjärntvättade, dom hade sagt Mission Suceed på dig pojk.

Det är inte dom själva som har lagt upp detta. Det är dom som är med i Illuminati som har. Så det är inte dom du ska skylla på.

04/12 -10 16:55 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Jävligt konstigt att de här med Illuminate verkar väldigt amerikanskt, eftersom de är bara amerikanska artister som är med i de, de är i amerikanska tv-program de syns!


Dom tänker minska överbefolkningen och teorier säger att det var det vaccinet var för, alltså svininfluensan


Just de, så de vart mindre befolkat i typ Sverige och andra länder i Europa? Eftersom de är så himla överbefolkat här (:


Isåfall borde dom sikta in sig på mer överbefolkade ställen, typ Kina, Japan, Korea, Indien och Mexiko?

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

04/12 -10 19:10 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Hittade en Illuminatisymbol i omklädningsrummet idag efter fotbollsträningen. Eftersom jag hittade en symbol med ett öga så måste Illuminati finnas.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

7 år på fuska.nu

05/12 -10 11:26 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

niwn skrev:
Jävligt konstigt att de här med Illuminate verkar väldigt amerikanskt, eftersom de är bara amerikanska artister som är med i de, de är i amerikanska tv-program de syns!


Dom tänker minska överbefolkningen och teorier säger att det var det vaccinet var för, alltså svininfluensan


Just de, så de vart mindre befolkat i typ Sverige och andra länder i Europa? Eftersom de är så himla överbefolkat här (:


Isåfall borde dom sikta in sig på mer överbefolkade ställen, typ Kina, Japan, Korea, Indien och Mexiko?


USA's regering. Det är i USA Illuminati har sin Headquarter. Nu vet jag inte hur pass mycket du vet om Illuminati eller om du nu ens är intresserad, men kolla på när Barrack Obama håller tal. När han säger något typ som; Yes, We Can'' så finns där ett hemligt meddelande i dom där orden ifall du nu tar ett program och spelar ljudet baklänges. Vet inte om det är ljudet men kolla Youtube.

Barrack Obama har sagt Serve Satan fast då sa han det med andra ord. Men om man spelar det baklänges blir det Serve Satan.

Här några såna tal:

- http://www.youtube.com/watch?v=jqALdkTArqs

- http://www.youtube.com/watch?v=V-TMKUea87E&a...

Hittar inte fler då han håller tal. Men det finns oerhört mycket mer filmer om deras existens. Det sägs att The New World Order ska inledas år 2012. Så att jorden går under är nog inte det rätta, men New World Order kommer att inledas 2012.
* Deras ''mission'' är inte pengar, dom har alla pengar i världen, det dom är ute efter är makt! Då är det inte makt i en liten by, nej, hela världen.

Det finns Illuminati medlemmar som säger: ''Satan desires worship like God'' (http://www.youtube.com/watch?v=y0g1p7PWHE8 - 01:50). Dom kan göra vad som helst utan att folk får reda på att det var dom.
Som muslim (i Koranen) varnar Gud för djävulen 13 gånger. Inte en gång, inte två, utan 13 gånger. Gud varnar för honom eftersom han kommer försöka vilseledda Er från vissa grejer. Läste någonstans att Djävulen har sagt till Gud att han ska få mer än halva jordsbefolkningen på hans sida. Han ska vilseledda mer än hälften av befolkningen här på jorden med olika medel och det verkar han ha lyckats också.

Iallafall, det är så uppenbart nu att Illuminati existerar tack vare internet. Om man frågade min skola för 2 år sen visste ingen. Nu vet ungefär 350 pers det. Bara på två år. Med hjälp av Internet kommer förhoppningsvis folk förstå och inte tro att dom inte finns. Men det är såklart svårt att få en ateist tro på något sånt. Han tror inte på Gud eller Djävulen då tror man knappast på något som Illuminati heller.
Därför vill jag inte slösa min tid på Apower och den andre snubben.

06/12 -10 23:43 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Djävulen är inte ond, han bryr sig mer om människan än vad Gud gör. Gud vill bara att man ska dyrka honom, Satan vill att vi ska leva individuellt och inte ta skit ifrån andra.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

07/12 -10 18:02 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Noizyy skrev:
niwn skrev:
Jävligt konstigt att de här med Illuminate verkar väldigt amerikanskt, eftersom de är bara amerikanska artister som är med i de, de är i amerikanska tv-program de syns!


Dom tänker minska överbefolkningen och teorier säger att det var det vaccinet var för, alltså svininfluensan


Just de, så de vart mindre befolkat i typ Sverige och andra länder i Europa? Eftersom de är så himla överbefolkat här (:


Isåfall borde dom sikta in sig på mer överbefolkade ställen, typ Kina, Japan, Korea, Indien och Mexiko?


USA's regering. Det är i USA Illuminati har sin Headquarter. Nu vet jag inte hur pass mycket du vet om Illuminati eller om du nu ens är intresserad, men kolla på när Barrack Obama håller tal. När han säger något typ som; Yes, We Can'' så finns där ett hemligt meddelande i dom där orden ifall du nu tar ett program och spelar ljudet baklänges. Vet inte om det är ljudet men kolla Youtube.

Barrack Obama har sagt Serve Satan fast då sa han det med andra ord. Men om man spelar det baklänges blir det Serve Satan.

Här några såna tal:

- http://www.youtube.com/watch?v=jqALdkTArqs

- http://www.youtube.com/watch?v=V-TMKUea87E&a...

Hittar inte fler då han håller tal. Men det finns oerhört mycket mer filmer om deras existens. Det sägs att The New World Order ska inledas år 2012. Så att jorden går under är nog inte det rätta, men New World Order kommer att inledas 2012.
* Deras ''mission'' är inte pengar, dom har alla pengar i världen, det dom är ute efter är makt! Då är det inte makt i en liten by, nej, hela världen.

Det finns Illuminati medlemmar som säger: ''Satan desires worship like God'' (http://www.youtube.com/watch?v=y0g1p7PWHE8 - 01:50). Dom kan göra vad som helst utan att folk får reda på att det var dom.
Som muslim (i Koranen) varnar Gud för djävulen 13 gånger. Inte en gång, inte två, utan 13 gånger. Gud varnar för honom eftersom han kommer försöka vilseledda Er från vissa grejer. Läste någonstans att Djävulen har sagt till Gud att han ska få mer än halva jordsbefolkningen på hans sida. Han ska vilseledda mer än hälften av befolkningen här på jorden med olika medel och det verkar han ha lyckats också.

Iallafall, det är så uppenbart nu att Illuminati existerar tack vare internet. Om man frågade min skola för 2 år sen visste ingen. Nu vet ungefär 350 pers det. Bara på två år. Med hjälp av Internet kommer förhoppningsvis folk förstå och inte tro att dom inte finns. Men det är såklart svårt att få en ateist tro på något sånt. Han tror inte på Gud eller Djävulen då tror man knappast på något som Illuminati heller.
Därför vill jag inte slösa min tid på Apower och den andre snubben.

Nigger please.

1. Hur vet du att Illuminati har sitt kvarter i USA? varför USA?

2. Så du försöker få mig att tro att Barrack Obama kan prata baklänges, om han kunde det, varför låter det då så konstigt när han pratar?

3. Hur vet du detta, har du några bevis eller ljuger du som alla religiösa?

4. Neger, snälla! För i helvete! BARA FÖR ATT DET ÄR ETT ÖGA SÅ BEHÖVER INTE DET BETYDA ATT DET ÄR ILLUMINATI SOM STYR ALLT!

5. ARRRGGGGGHHHHH! Visa ett enda jävla bevis att Illuminati finna, pappskalle.

6... ...Det där...var det dummaste... jag någonsin hört...

Internet skapades i slutet av 80-talet, det var mer än tjugo år sedan...

Är du så korkad att du tror att internet är två år gammalt?

7. Troll. Hoppas jag.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

07/12 -10 20:05 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Aha nu förstår jag Noizyy, eftersom de låter som att Barrack Obama säger Serve Satan då man spolar Yes we can baklänges bevisar att Illuminati existerar?
Njut, inget kan ju slå de beviset.


Och kontrollera världen? På vilket sätt ska dom göra de? Och jag tror verkligen inte att typ Ryssland, Kina och Nord/Syd korea kommet låtas bli kontrollerade av USA Regering, framförallt inte korea länderna.

Som Paulinho också säger så vafan, för att de finns ett öga så finns Illuminati? Och då nån gör hårdrocks tecknet (djävulshorn) i Simpsons så finns Illuminati? Är ALLA hårdrocka i världen med i de då eller?


Hittar inte fler då han håller tal. Men det finns oerhört mycket mer filmer om deras existens. Det sägs att The New World Order ska inledas år 2012. Så att jorden går under är nog inte det rätta, men New World Order kommer att inledas 2012.


De ska bli intressant att se, de är ju snart bara ett år kvar, så kan knappt vänta på att se hur de går. Gud va besviken du kommer bli.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

07/12 -10 20:45 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Nahkzul skrev:
Illuminati är fan bara påhittat trams. Inse.


Äru dum eller? Yes we can låter ju som Serve Satan baklänges så de är klart att dom finns.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

07/12 -10 21:31 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

niwn skrev:
Nahkzul skrev:
Illuminati är fan bara påhittat trams. Inse.


Äru dum eller? Yes we can låter ju som Serve Satan baklänges så de är klart att dom finns.


Nej det gör det inte. Det hörs som: Thank You Satan.

http://www.youtube.com/watch?v=jqALdkTArqs

07/12 -10 21:59 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Paulinho skrev:
Noizyy skrev:
niwn skrev:
Jävligt konstigt att de här med Illuminate verkar väldigt amerikanskt, eftersom de är bara amerikanska artister som är med i de, de är i amerikanska tv-program de syns!


Dom tänker minska överbefolkningen och teorier säger att det var det vaccinet var för, alltså svininfluensan


Just de, så de vart mindre befolkat i typ Sverige och andra länder i Europa? Eftersom de är så himla överbefolkat här (:


Isåfall borde dom sikta in sig på mer överbefolkade ställen, typ Kina, Japan, Korea, Indien och Mexiko?


USA's regering. Det är i USA Illuminati har sin Headquarter. Nu vet jag inte hur pass mycket du vet om Illuminati eller om du nu ens är intresserad, men kolla på när Barrack Obama håller tal. När han säger något typ som; Yes, We Can'' så finns där ett hemligt meddelande i dom där orden ifall du nu tar ett program och spelar ljudet baklänges. Vet inte om det är ljudet men kolla Youtube.

Barrack Obama har sagt Serve Satan fast då sa han det med andra ord. Men om man spelar det baklänges blir det Serve Satan.

Här några såna tal:

- http://www.youtube.com/watch?v=jqALdkTArqs

- http://www.youtube.com/watch?v=V-TMKUea87E&a...

Hittar inte fler då han håller tal. Men det finns oerhört mycket mer filmer om deras existens. Det sägs att The New World Order ska inledas år 2012. Så att jorden går under är nog inte det rätta, men New World Order kommer att inledas 2012.
* Deras ''mission'' är inte pengar, dom har alla pengar i världen, det dom är ute efter är makt! Då är det inte makt i en liten by, nej, hela världen.

Det finns Illuminati medlemmar som säger: ''Satan desires worship like God'' (http://www.youtube.com/watch?v=y0g1p7PWHE8 - 01:50). Dom kan göra vad som helst utan att folk får reda på att det var dom.
Som muslim (i Koranen) varnar Gud för djävulen 13 gånger. Inte en gång, inte två, utan 13 gånger. Gud varnar för honom eftersom han kommer försöka vilseledda Er från vissa grejer. Läste någonstans att Djävulen har sagt till Gud att han ska få mer än halva jordsbefolkningen på hans sida. Han ska vilseledda mer än hälften av befolkningen här på jorden med olika medel och det verkar han ha lyckats också.

Iallafall, det är så uppenbart nu att Illuminati existerar tack vare internet. Om man frågade min skola för 2 år sen visste ingen. Nu vet ungefär 350 pers det. Bara på två år. Med hjälp av Internet kommer förhoppningsvis folk förstå och inte tro att dom inte finns. Men det är såklart svårt att få en ateist tro på något sånt. Han tror inte på Gud eller Djävulen då tror man knappast på något som Illuminati heller.
Därför vill jag inte slösa min tid på Apower och den andre snubben.

Nigger please.

1. Hur vet du att Illuminati har sitt kvarter i USA? varför USA?

2. Så du försöker få mig att tro att Barrack Obama kan prata baklänges, om han kunde det, varför låter det då så konstigt när han pratar?

3. Hur vet du detta, har du några bevis eller ljuger du som alla religiösa?

4. Neger, snälla! För i helvete! BARA FÖR ATT DET ÄR ETT ÖGA SÅ BEHÖVER INTE DET BETYDA ATT DET ÄR ILLUMINATI SOM STYR ALLT!

5. ARRRGGGGGHHHHH! Visa ett enda jävla bevis att Illuminati finna, pappskalle.

6... ...Det där...var det dummaste... jag någonsin hört...

Internet skapades i slutet av 80-talet, det var mer än tjugo år sedan...

Är du så korkad att du tror att internet är två år gammalt?

7. Troll. Hoppas jag.


Nej. Jag sa aldrig att Internet kom ut för två år sedan. Jag menade att Internet är till stor hjälp nuförtiden.
Och vadå att han kan prata baklänges, vem har sagt det idiotjävel. Jag sa att har man ett speciellt program så lyckas man vända det till det. Sen ska jag berätta en ganska intressant grej, det var en kille som sa Yes We Can och tog det baklänges, det blev INTE Thank You Satan, men när han tog Barrack Obamas röst och så från hans tal då han sa det, då fick han det till Thank You Satan, ganska wierd.

Ordet Illuminati betyder ''upplyst'', och det ögat ska föreställa Guds allseende öga. Det sägs att många kända vetenskapsmän har varit med i Illuminati. Illuminati betyder upplyst + ögat ..
Sen tillexempel 2Pac som var åt helvetes mycket emot Illuminati att han sa Killuminati, finns intervjuer på honom då han snackar om dom. Kolla Youtube.

När MJ's läkare frågade honom när han senast åt, så var hans svar: They're trying to kill me.
När han frågade när MJ drack senast, så var hans svar: They're trying to poison me.

I hans video "They dont really care about us" Så står han bredvid illuminatisymbolen, och gör kristuskors (panna, bröst, höger axel, vänster axel) samtidigt som han säger "they can never kill me".

YoutubeKällor: http://www.youtube.com/watch?v=sJi2HaJf1VI

http://www.youtube.com/watch?v=SW43Mig1LYE


- KOLLA VIDARE: http://www.illuminati-news.com/nwo.htm


* Jag vet inte varför dom just valt USA. Kanske för att dom är amerikanare själv? :A Men USA har ganska mycket makt tror jag, så varför inte? Enligt teorin sitter 13 familjer i Illuminati och styr. Freemason och någon mer är typ dom mest styrande tror jag. När man kollar på 100 dollarssedeln hittar man väldigt mycket saker som det bara finns 13 utav.
I teorin är dom judar också, så väldigt mycket Islam skulle jag tro.

Det är bättre om ni kollar Google.se sedan skriver in: Illuminati Dollar och studerar den!

07/12 -10 22:14 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Noizyy skrev:
I teorin är dom judar också, så väldigt mycket Islam skulle jag tro.

Vänta, va?

Coucou


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar