Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

14/10 -10 17:36 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Plawt skrev:
Fix_d skrev:
Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
Jag tror att Karl XI lever, för det har jag sett på en sajt där vem som helst kan skicka in vad som helst.

Så låter ni som tror på Illuminati,.


Gör vi? förklara liknelsen.

Youtube är en sajt, där vem som helst kan skicka in i princip vad som helst.
Jag får skicka in en video där det står att mina strutsar kommer ta över världen men är det sant för det?


Har du kollat på den? Det är ju en publicerad film på två timmar.

Längden på filmen har väl inget och göra med om den är sann eller inte? Är Transformers sann bara för den är 2 timmar?


Jag menade att han kanske bara kollade en liten stund och trodde att det bara var ett litet klipp. Jag skulle ha lättare att tro på en film som var två timmar än en som är 6 minuter men jag kanske bara är dum i huvudet.

Coucou

14/10 -10 19:16 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Plawt skrev:
Fix_d skrev:
Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
Jag tror att Karl XI lever, för det har jag sett på en sajt där vem som helst kan skicka in vad som helst.

Så låter ni som tror på Illuminati,.


Gör vi? förklara liknelsen.

Youtube är en sajt, där vem som helst kan skicka in i princip vad som helst.
Jag får skicka in en video där det står att mina strutsar kommer ta över världen men är det sant för det?


Har du kollat på den? Det är ju en publicerad film på två timmar.

Längden på filmen har väl inget och göra med om den är sann eller inte? Är Transformers sann bara för den är 2 timmar?


Det är ju en skillnad på en film som behandlar fakta och en film som skapades för att underhålla.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

14/10 -10 19:18 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
Jag tror att Karl XI lever, för det har jag sett på en sajt där vem som helst kan skicka in vad som helst.

Så låter ni som tror på Illuminati,.


Gör vi? förklara liknelsen.

Youtube är en sajt, där vem som helst kan skicka in i princip vad som helst.
Jag får skicka in en video där det står att mina strutsar kommer ta över världen men är det sant för det?


Där har du inte kommit med någon fakta, du borde  inte lägga dig i och försöka få oss att framstå som dumma i huvudet. Se filmen. sen var det en jävligt kass jämförelse.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

14/10 -10 21:50 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
Jag tror att Karl XI lever, för det har jag sett på en sajt där vem som helst kan skicka in vad som helst.

Så låter ni som tror på Illuminati,.


Gör vi? förklara liknelsen.

Youtube är en sajt, där vem som helst kan skicka in i princip vad som helst.
Jag får skicka in en video där det står att mina strutsar kommer ta över världen men är det sant för det?


Nej, det kan man tyvärr inte göra. Du kan inte skicka in vad du vill. Det är fortfarande ganska begränsat.


JAG KÄNNER MIG TVUNGEN:

Eric skrev:
OnT: Illuminati is not true.


KÄLLA?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

14/10 -10 23:56 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

antonfusk skrev:
Plawt skrev:
Fix_d skrev:
Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
Jag tror att Karl XI lever, för det har jag sett på en sajt där vem som helst kan skicka in vad som helst.

Så låter ni som tror på Illuminati,.


Gör vi? förklara liknelsen.

Youtube är en sajt, där vem som helst kan skicka in i princip vad som helst.
Jag får skicka in en video där det står att mina strutsar kommer ta över världen men är det sant för det?


Har du kollat på den? Det är ju en publicerad film på två timmar.

Längden på filmen har väl inget och göra med om den är sann eller inte? Är Transformers sann bara för den är 2 timmar?


Det är ju en skillnad på en film som behandlar fakta och en film som skapades för att underhålla.

Jag tog bara Transformers som ett exempel på långa filmer.

Sen kan man behandla "fakta" felaktigt i 2 timmar. Det behöver inte stämma bara för filmen är lång.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

15/10 -10 00:09 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

Knewt skrev:

Illuminati är så komplicerat att förstå för ungar som bara letar fusk till spel och kollar inte på det verkliga livet om vad som händer i världen.

Jag undrade vad du egentligen menade med det där, så jag skrev "D:D?". Eftersom det inte dög (förstår det dock, så no offence) så skriver jag väl om mitt inlägg.
EDIT: Dvs, inlägget blev borttaget.

Vad menar du? Varför skulle vi/dom/whatever inte förstå det bara för att man "letar fusk till spel"? Är du seriös? :/
Ja du, jag kan ändra på orden lite. Man ska inte förvänta sig för mycket av ett forum där majoriteten kryllar av p12or.

Paulinho, illumnati är mer utbrett än så, en del tror illuminati endast står för musikbranschen, en del tror att dem endast står för skapandet av en världsregering.

Men ett av illuminatis verk är att Israel är en bildad stat. wakeupproject.com är en väldigt bra hemsida som kan guida igenom en, finns en lång dokumentär på 8 timmar om hela grejen.

15/10 -10 14:48 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

OOIZ skrev:

Paulinho, illumnati är mer utbrett än så, en del tror illuminati endast står för musikbranschen, en del tror att dem endast står för skapandet av en världsregering.

Men ett av illuminatis verk är att Israel är en bildad stat. wakeupproject.com är en väldigt bra hemsida som kan guida igenom en, finns en lång dokumentär på 8 timmar om hela grejen.

AREA 51 SKAPAR UTOMJORDINGAR FÖR ATT TA ÖVER OSS!!! ENDAST VÅRA TROGNA FOLIEHATTAR KAN RÄDDA OSS!!! AAAAHHHH!

Seriöst, Illuminati är för kunskap, mot religion, Israel är ett pack av fanatiska dårar som tror att de är guds utvalda folk och handlar därigenom, om Illuminati fanns idag så skulle de vara de vara de värsta motståndare mot Israel.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

15/10 -10 15:58 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Plawt skrev:
antonfusk skrev:
Plawt skrev:
Fix_d skrev:
Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
Jag tror att Karl XI lever, för det har jag sett på en sajt där vem som helst kan skicka in vad som helst.

Så låter ni som tror på Illuminati,.


Gör vi? förklara liknelsen.

Youtube är en sajt, där vem som helst kan skicka in i princip vad som helst.
Jag får skicka in en video där det står att mina strutsar kommer ta över världen men är det sant för det?


Har du kollat på den? Det är ju en publicerad film på två timmar.

Längden på filmen har väl inget och göra med om den är sann eller inte? Är Transformers sann bara för den är 2 timmar?


Det är ju en skillnad på en film som behandlar fakta och en film som skapades för att underhålla.

Jag tog bara Transformers som ett exempel på långa filmer.

Sen kan man behandla "fakta" felaktigt i 2 timmar. Det behöver inte stämma bara för filmen är lång.



Det har jag aldrig sagt, det här är dock fakta.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

15/10 -10 16:02 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
OOIZ skrev:

Paulinho, illumnati är mer utbrett än så, en del tror illuminati endast står för musikbranschen, en del tror att dem endast står för skapandet av en världsregering.

Men ett av illuminatis verk är att Israel är en bildad stat. wakeupproject.com är en väldigt bra hemsida som kan guida igenom en, finns en lång dokumentär på 8 timmar om hela grejen.

AREA 51 SKAPAR UTOMJORDINGAR FÖR ATT TA ÖVER OSS!!! ENDAST VÅRA TROGNA FOLIEHATTAR KAN RÄDDA OSS!!! AAAAHHHH!

Seriöst, Illuminati är för kunskap, mot religion, Israel är ett pack av fanatiska dårar som tror att de är guds utvalda folk och handlar därigenom, om Illuminati fanns idag så skulle de vara de vara de värsta motståndare mot Israel.


De är emot religion, och är/en del Satanister.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

15/10 -10 16:20 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:

De är emot religion, och är/en del Satanister.

Just det. EMOT Religion. Satanister är de också, men de dyrkar inte Satan.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

15/10 -10 18:02 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Nej, det kan man tyvärr inte göra. Du kan inte skicka in vad du vill. Det är fortfarande ganska begränsat.

Ja, men man får skicka in falsk information så länge det inte är förtal eller propaganda.

7 år på fuska.nu

16/10 -10 13:40 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

De är emot religion, och är/en del Satanister.

Just det. EMOT Religion. Satanister är de också, men de dyrkar inte Satan.


Vet inte, men Barrack Obama säger: ''Yes We Can'' på vissa tal han håller, och tar man ljudet baklänges blir det; ''Thank You Satan''.

Och anledningen han har att säga detta är för att (har för mig) dom typ skriver sitt namn med sitt eget blod som ett ''kontrakt'' till Satan för att nå framgång. Så det är samma med dom i musikbranschen tydligen.

Vet dock inte hur mycket av detta som är sant, för jag är inte så värst påläst om detta för det inte finns så mycket att läsa om, eller det är brist på info. Men ja, något i denna stilen ska det vara, rätta mig gärna.

Apower skrev:
Ja, men man får skicka in falsk information så länge det inte är förtal eller propaganda.



Jo, det är ju sant. Men folk märker ju ifall det är fel information förr eller senare förhoppningsvis. Men tar ju tid för dom använder Wikipedia för att dom vill ha reda på fakta.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/10 -10 13:50 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

De är emot religion, och är/en del Satanister.

Just det. EMOT Religion. Satanister är de också, men de dyrkar inte Satan.


Vet inte, men Barrack Obama säger: ''Yes We Can'' på vissa tal han håller, och tar man ljudet baklänges blir det; ''Thank You Satan''.

Och anledningen han har att säga detta är för att (har för mig) dom typ skriver sitt namn med sitt eget blod som ett ''kontrakt'' till Satan för att nå framgång. Så det är samma med dom i musikbranschen tydligen.

Vet dock inte hur mycket av detta som är sant, för jag är inte så värst påläst om detta för det inte finns så mycket att läsa om, eller det är brist på info. Men ja, något i denna stilen ska det vara, rätta mig gärna.

Apower skrev:
Ja, men man får skicka in falsk information så länge det inte är förtal eller propaganda.



Jo, det är ju sant. Men folk märker ju ifall det är fel information förr eller senare förhoppningsvis. Men tar ju tid för dom använder Wikipedia för att dom vill ha reda på fakta.

Thank you satan baklänges hade låtit:

nejtejs ouj kngath

Alltså inte ens nära : jäss, wii, kään!

Det baklänges hade låtit: nääk, iww, ssäj.

Dessutom, nu så ska jag ge dig en liten lektion i Historia som du tydligen skippat:

På 1500-talet så jagade kyrkan vetenskapsmän, som du säkert vet. Vetenskapsmännen gömde sig då och för att träffas i hemlighet och diskutera så bildade de gruppen Illuminati. Kyrkan fick tillslut reda på att gruppen existerade och märkte dem som Satanister, även om de bara var vetenskapsmän. Men kyrkan fick mindre och mindre makt, och vetenskapsmän behövde inte gömma sig längre. Då slutade helt enkelt gruppen Illuminati att existera, eftersom ingen längre var med eller behövde vara med i den.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

16/10 -10 19:32 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:
Paulinho skrev:
UnlimitedDri skrev:

De är emot religion, och är/en del Satanister.

Just det. EMOT Religion. Satanister är de också, men de dyrkar inte Satan.


Vet inte, men Barrack Obama säger: ''Yes We Can'' på vissa tal han håller, och tar man ljudet baklänges blir det; ''Thank You Satan''.

Och anledningen han har att säga detta är för att (har för mig) dom typ skriver sitt namn med sitt eget blod som ett ''kontrakt'' till Satan för att nå framgång. Så det är samma med dom i musikbranschen tydligen.

Vet dock inte hur mycket av detta som är sant, för jag är inte så värst påläst om detta för det inte finns så mycket att läsa om, eller det är brist på info. Men ja, något i denna stilen ska det vara, rätta mig gärna.

Apower skrev:
Ja, men man får skicka in falsk information så länge det inte är förtal eller propaganda.



Jo, det är ju sant. Men folk märker ju ifall det är fel information förr eller senare förhoppningsvis. Men tar ju tid för dom använder Wikipedia för att dom vill ha reda på fakta.

Thank you satan baklänges hade låtit:

nejtejs ouj kngath

Alltså inte ens nära : jäss, wii, kään!

Det baklänges hade låtit: nääk, iww, ssäj.

Dessutom, nu så ska jag ge dig en liten lektion i Historia som du tydligen skippat:

På 1500-talet så jagade kyrkan vetenskapsmän, som du säkert vet. Vetenskapsmännen gömde sig då och för att träffas i hemlighet och diskutera så bildade de gruppen Illuminati. Kyrkan fick tillslut reda på att gruppen existerade och märkte dem som Satanister, även om de bara var vetenskapsmän. Men kyrkan fick mindre och mindre makt, och vetenskapsmän behövde inte gömma sig längre. Då slutade helt enkelt gruppen Illuminati att existera, eftersom ingen längre var med eller behövde vara med i den.


Nu visste jag inte till hundra procent om det var så det nu lät. Men ta och kolla Youtube sen får du dömma felen där. Sök bara på; Yes We Can.

Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/10 -10 19:35 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Sen startades Illuminati vid Faraoh's tid, när han sa att han var Gud.

Bevis?

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar