Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

09/10 -10 12:07 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

kentan skrev:
Hur kan man säga att illuminati inte existerar om själva iden är att man inte ska märka vad som händer?

För att det är galenskap? Absurt?

7 år på fuska.nu

10/10 -10 23:10 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Sen jag var liten har jag alltid vart smått paranoid. Inte direkt förföljelsemani utan jag har en liten känsla av att jag och alla andra är övervakade. Inte utav Gud, utan av en mäktig samling. Kan jag vara ett levande bevis på att illuminati finns och har tagit över oss? Men varför hindrar dom inte mig från att radera detta då?

Paradox...

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

11/10 -10 07:38 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Hysteria skrev:
UnlimitedDri skrev:
Hysteria skrev:
Btw, att Eminem är med i Illuminati och att "Not Afraid" handlar om just det är jääävligt långsökt.
Det är ju ganska obvious om du lyssnar på hela skivan (Recovery) att det är ett drogmissbruk han kämpat emot..

https://www.flashback.org/t1222399
fyi, sedan får man väl "take a stand" (;

iaf, Illuminati existerar inte, de sjunger om droger och jag mördade 2pac brutalt i en gränd till tonterna av Killuminati.

FB skrev:
Lär man sig vad Illuminati står för så inser man ju hur absurt det skulle vara att dessa kändisar är medlemmar i rörelsen.

Avskaffande av alla befintliga regeringar
Avskaffande av allt privat ägande
Avskaffande av arvsrätten
Avskaffande av patriotismen
Avskaffande av all religion
Avskaffande av familjen
Skapandet av en världsregering

Jämför nämnda kändisar med dessa värderingar så inser ni rätt snabbt att allt fallerar.



Illuminati existerar inte?

HAHAHAH!

När den har tråden startades hade du inte en aning om vad Illuminati var, nu förespråkar du det till 100%, så brainwashed att man vill slå in huvudet på dig. Illuminati var så jävla 2008 då man satt och gjorde tecknet på fjortisfester.



Jag förstod vad det var, men samtidigt visste jag inte vad det var, och hur det fungerade. Nu vet jag det.
- Dom har iallafall lyckats på dig ser jag. Dom gör enorma grejer utan att någon märker skillnad.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

11/10 -10 16:51 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Apower skrev:
kentan skrev:
Hur kan man säga att illuminati inte existerar om själva iden är att man inte ska märka vad som händer?

För att det är galenskap? Absurt?



Nej, att det finns en elite och att vi andra bara är undersåtar som arbetar för deras vinning är fakta.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

11/10 -10 18:01 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

antonfusk skrev:
Apower skrev:
kentan skrev:
Hur kan man säga att illuminati inte existerar om själva iden är att man inte ska märka vad som händer?

För att det är galenskap? Absurt?



Nej, att det finns en elite och att vi andra bara är undersåtar som arbetar för deras vinning är fakta.

Källa?

7 år på fuska.nu

11/10 -10 19:34 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
kentan skrev:
Hur kan man säga att illuminati inte existerar om själva iden är att man inte ska märka vad som händer?

För att det är galenskap? Absurt?



Nej, att det finns en elite och att vi andra bara är undersåtar som arbetar för deras vinning är fakta.

Källa?


Jag får inte länka här eftersom moddsen inte fattar ett skit fixar det i medelande.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

11/10 -10 20:37 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=ZnhjNzlJzPg&a...

2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

11/10 -10 20:39 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

jag tror att pengar också är ett sätt att mainpulera oss och göra oss till "Modern day slaves"  då vi måste arbeta för att få pengar.

för om man kollar på dollarsedeln så är det allseende ögat där och under står det "new world order" på latin,

2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

11/10 -10 20:43 crazy_frog92

crazy_frog92

1941 XP 29 inlägg

som de sjunger i låten så är svin och fågelinfluensan ett sätt för "population control"

2pac Legend of hiphop
michael jackson Legend of pop
elvis Legend of rock

11/10 -10 21:22 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

crazy_frog92 skrev:
jag tror att pengar också är ett sätt att mainpulera oss och göra oss till "Modern day slaves"  då vi måste arbeta för att få pengar.

för om man kollar på dollarsedeln så är det allseende ögat där och under står det "new world order" på latin,

Ja, faktum är att banken äger alla pengar som existerar, sen så är alla pengar någons skuld och ränta kan aldrig betalas, för det enda pengar som tillverkas är de som lånas ut, det gör automatiskt att några alltid komemr vara fattiga.

Enda sättet att tillföra pengar till samhället är genom att bankerna lånar ut de pengar som tillverkas, sen tar banken en ränta på dessa ( de pengarna tillverkas ju aldrig) så vi vanliga dödliga är ganska fast i  systemet.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

11/10 -10 21:24 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Tänk om de vinner över det goda.

7 år på fuska.nu

11/10 -10 22:17 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Apower skrev:
Tänk om de vinner över det goda.

De har de väl redan gjort? Illuminati finns inte längre. 

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

11/10 -10 22:33 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Apower skrev:
Tänk om de vinner över det goda.


De har redan vunnit, nu måste alla människor göra något åt det, united.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

12/10 -10 08:16 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

antonfusk skrev:
Apower skrev:
antonfusk skrev:
Apower skrev:
kentan skrev:
Hur kan man säga att illuminati inte existerar om själva iden är att man inte ska märka vad som händer?

För att det är galenskap? Absurt?



Nej, att det finns en elite och att vi andra bara är undersåtar som arbetar för deras vinning är fakta.

Källa?


Jag får inte länka här eftersom moddsen inte fattar ett skit fixar det i medelande.


Kan du skicka till mig med? Vore intressant att läsa.

Coucou

12/10 -10 09:32 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
Tänk om de vinner över det goda.


Nu bytte du sida va?

- Vilka/vad är det goda i vår planet egentligen?


Antonfusk: Asså att vi människor gör något åt det kommer aldrig hända. För många vet inte om vad dom gör, och dom som kan göra något åt det är ju med där. USA, högsta regeringen, allt det där.. dom hör ju till Illuminati.


KILLUMINATI!

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar