Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

29/09 -12 09:29 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Laddade ner MW3 från Steam igår (spela gratis online nu i helgen) och körde.

Eftersom jag är den jag är tog det bara någon minut innan jag hackade:
Level 80, prestige 2, alla titles & emblems, max level på vapen, prestige tokens och lite stats.
Hade använt ett program som ändrade mitt nick bara i MW3 till DarknessSky men jag bytte tillbaka till mitt Steam-namn (racka123) tog väl 10 minuter innan jag blev bannad :(

Lyckligtvis tog jag mig förbi bannen! Jag körde programmet igen så mitt nick blev DarknessSky och då kunde jag köra igen + att jag tog reda på att det då inte går att banna mig med tanke på att jag inte har Steam-namnet DarknessSky :D

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

03/10 -12 19:31 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Fan, känner mig RIKTIGT blåst/scammad nu.

06/10 -12 00:29 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
:')

06/10 -12 20:41 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Alesso's låt finns äntligen på spotify. Bara ett halvår efter släppet.

Såg Taken 2 idag på bio. Vet inte riktigt vad jag tycker, men början måste ha varit jävligt seg med tanke på att jag somnade. Har rätt svårt med uppföljare överlag.

Kom hem från Frankrike igår också, woop. Hotellet var inte så hemskt som jag föreställt mig, området vi bodde i och tunnelbanorna var lite sunkiga och läskiga människor. Ena läraren fick plånboken snodd på tunnelbanan också.

Dag två fick jag även reda på att jag är höjdrädd! Höll på att dö på vägen upp i Eiffeltornet, tur nog var tredje våningen avstängd, så vi åkte bara näst högst upp. Ändå, paniken.
Började få lite abstinens under tredje dagen, kände ett rejält behov av att strula av mig. En halvful tysk fick bli offret. Jag och tre tjejer till köpte moët rosé till hotellrummet och hade det mysigt. Visserligen lyckades vi dränka sängen i champagne men det torkade ju. Vår lärare var cool däremot, även om vi blev utskällda av hotellpersonalen. Vi hade gått till tyskarnas rum och spelade ring of fire med dem, tills jag spillde ut min dricka i deras säng..... ): Sen rökte vi lite cigarr, och någon hade rökt på så det luktade i hela hotellet så då fick vi skäll ännu en gång. Efter det drog vi vidare till Strasbourg och parlamentet, det var riktigt jävla nice faktiskt. Inte så jobbigt som jag föreställt mig. Det kändes ... ganska ärofyllt på något sätt att få sitta där. Sedan väntade en 6 timmar lång resa tillbaka till paris, 3 timmars sömn, sedan ytterligare 2 timmars bussresa och slutligen hemfärd. Butthurt, bokstavligen. Blev lite shopping, fika och drinkar. Käkade macarons för första gången, blääää. Skulle egentligen gått till Ladurée men fick nöja mig med Mc Donalds cafe-macarons.
Var inne i ett köpcenturm där vi bodde typ, där de hade något ica maxi-liknande, fast typ tre gånger så stort, och deras kassasystem SÖÖÖÖÖG så hårt. Alla staplade upp varorna på varandra. What the heck?!? Sedan står kassörskorna och babblar jämt och chillar som fan. Okej visst, det är inte kul att stressa heller men vem vill stå i kassakön i en timme?
Åt aldrig sniglar heller vilket jag ångrar nu. Eller vet inte riktigt om jag ångrar det. är glad över att vara hemma.

Min nya tröja kliar och sticker btw

10/10 -12 17:11 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

Jag blev hemskickad av två lärare för att jag kan ha fått hjärnskakning.. har sovit hela dagen. Jag var i skolan i typ 20min idag.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

10/10 -12 20:59 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

ShinyLucario skrev:
Jag blev hemskickad av två lärare för att jag kan ha fått hjärnskakning.. har sovit hela dagen. Jag var i skolan i typ 20min idag.

Varför?.

10/10 -12 22:12 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

ShinyLucario skrev:
Jag blev hemskickad av två lärare för att jag kan ha fått hjärnskakning.. har sovit hela dagen. Jag var i skolan i typ 20min idag.

Vad jag har för mig så ska man inte sova på typ 12 timmar efter en hjärnskakning då skadan som eventuellt har skett kan sätta sig

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

10/10 -12 22:56 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

LegoLasse skrev:
Varför?.

I måndags fick jag en tackling på hockey träningen och landade med nästan all kraft på huvet.

Nonzi skrev:

Vad jag har för mig så ska man inte sova på typ 12 timmar efter en hjärnskakning då skadan som eventuellt har skett kan sätta sig

Det var en sen träning, skadan skedde vid 21:30 tiden. Jag kände inte så mycket då, så jag trodde inte det var något särskilt, så jag la mig och sov när jag kom hem. I skolan igår hade jag svårt att tänka och det dunkade lite i huvet. Och idag blev jag hemskickad för att det dunkade mera idag än igår.

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

03/11 -12 04:24 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

Det lät som att hon bredvid mig på bion höll på att föda. Och så var det en grinig tant som rev biljetter. ;_;

03/11 -12 07:48 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen rie204

Ska väcka min sötnos med en isbit i sängen och sen åker vi hem till mig :P
Sen blir det borderlands 2 förmodligen och se vem som är bäst x3

04/11 -12 04:01 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Dags att lägga sig, men först ett inlägg i midnattsklubben

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

05/11 -12 07:21 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Okej... Har sovit 2 timmar de senaste 66 timmarna och well, det var ganska jobbigt att duscha när man i stort sett var blind. HUR ska jag klara av skolan idag? Var även så dum att jag la mig när det var en halvtimme kvar till jag skulle gå upp.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

05/11 -12 17:56 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har haft världens mysigaste helg med världens mysigaste kille
Är typ nykär eller vad det heter åhhhh hsdydushhs äntligen är han min igen
på fredagen var vi på bio och åt ihop sen på lördagen tog han med mig till en strand där vi satt och höll hand och det var så puttinuttiiiiigt aw aw sen innan vi körde hem igen invigde vi hans bil hahahaa och en cigg på det. Finns inget bättre
på kvällen lagade vi middag och fan vad vi ägde
livet <3

06/11 -12 17:30 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fick veta av min pojkvän att de tre förstå gångerna vi träffades var han hög :s usch
för hans äckliga pundarpolare sa att om man träffar någon sen när man inte är hög att man kan känna annorlunda för personen, men han sa att han bara gillade mig mer när han inte knarkat
vet inte om det var en komplimang eh. Då sa jag att jag druckit likör innan jag skulle träffa honom de första gångerna. Så jävla vidriga

var hos hare krishna idag på fridhemsplan, tänkte konvertera till krishnarörelsen
jkjk
det ligger typ precis vid nivå22

06/11 -12 20:04 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Mina byxor är för långa så jag måste gå med dem uppvikta! D':

.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar