Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Dumma saker ingen bryr sig om

09/01 -13 03:07 Cheza

Cheza

2375 XP 125 inlägg

Jag är tillbaka!! :'DDDD

*hör en ensam syrsa spela i bakgrunden*

12/01 -13 17:27 shadow_girl

shadow_girl

47 XP 31 inlägg

DarknessSky skrev:
shadow_girl skrev:
En kompis till mig sa just vad hölje är den lilla biten i plast som sitter i slutet av t.ex ett skosnöre min reaktion var WTF!! vem i hela fridens namn bryr sig om det det är ju typ en sak som man skiter i. elr??


Själva plastbiten heter hölje men när det väl sitter på ett skosnöre heter det dubb


OnT: Håller på att göra en houselåt, går väl sisådär tycker jag.





jag skiter full ständigt i vad den heter det är en sak som är totalt löjlig att komma ihåg det, den existerar just som vi tyvärr nog också gör på dena planet + det finns andra saker som kan behöva komma ihåg då kan inte en liten ynka sak ta den platsen våran hjärna är inte den bästa vi saknar t.ex. en dimention för att kunna fatta hur oändligt univärsum är det måste ju ha ett slut men vi kan inte fatta det på grund av att en dimention i våran hjärna saknas

13/01 -13 18:38 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

tankade gta iv, tog typ två timmar. Sen startar inte skiten. tar bort flera tusen filer från datorn vilket också tog tid. och det var typ utlandsbilder och grejer, MINNEN liksom. försöker starta det igen, ser att mitt grafikkort ör för dåligt. sänker inställningarna, JA NU MÅSTE DET FUNGERA. Nej. fuck off fuck my life HAR HUVUDVÄRK NU OCH DEN HÄR HELGEN HAR SUGIT SÅ JÄVLA HÅRT seriöst gråter nu. jävla fittdator
nån som vill köpa en macbook när terminen slutar? med cs5? någon spricka i tangentbordet men annars ör den i utmärkt skick. annars drämmer jag den i en tegelvägg

13/01 -13 22:14 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Efter en dags arbete (mycket i onödan) fick jag KareKano att fungera. Som en gratulation på det fick jag
NATEWAAKU NATORARU KARESHI KANOJO rakt ut ur högtalarna som jag av okänd anledning hade på maxvolym och volymkontrollen bara stängdes ned medans jag försökte få upp den ;_;

15/01 -13 18:39 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Gjort min mattetenta, gick fint!

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

16/01 -13 00:22 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

wtfwjd skrev:
tankade gta iv, tog typ två timmar. Sen startar inte skiten. tar bort flera tusen filer från datorn vilket också tog tid. och det var typ utlandsbilder och grejer, MINNEN liksom. försöker starta det igen, ser att mitt grafikkort ör för dåligt. sänker inställningarna, JA NU MÅSTE DET FUNGERA. Nej. fuck off fuck my life HAR HUVUDVÄRK NU OCH DEN HÄR HELGEN HAR SUGIT SÅ JÄVLA HÅRT seriöst gråter nu. jävla fittdator
nån som vill köpa en macbook när terminen slutar? med cs5? någon spricka i tangentbordet men annars ör den i utmärkt skick. annars drämmer jag den i en tegelvägg

Låter väl sisådär. Då kanske man inte ska säga att GTA IV är grymt att köra online med mods? :)

Är du seriös med att sälja din MacBook eller var du tillfälligt irriterad? Har funderat på att leta upp en MacBook billigt *endast* för Logic :P

OnT: Blir mer och mer otålig med denna stenåldersdator. Har ju inte riktigt råd med en ny och att ha den på avbetalning var en del på ränta :S har ju ungefär hälften av vad som behövs och har ingen i min närhet som är villig att låna ut denna summa heller :(

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

16/01 -13 09:44 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

DarknessSky skrev:

Låter väl sisådär. Då kanske man inte ska säga att GTA IV är grymt att köra online med mods? :)

Är du seriös med att sälja din MacBook eller var du tillfälligt irriterad? Har funderat på att leta upp en MacBook billigt *endast* för Logic :P


Tyckte någon sa att vi eventuellt skulle få köpa ut dem av skolan för .. någon tusenlapp, vet inte exakta summan ännu. Så jag tänkte att då kanske man skulle kunna sälja den för det + tusen kronor extra så jag kan fixa min gamla pc istället. den har ju trots allt cs5 och är hyfsat snygg. behöver i stort sett bara putsa tangentbordet lite så är dden som ny
: D


Är för övrigt hur jävla glad som helst idag, fick besked av ett lokalt företag att de tänker sponsra oss med den resterande summan, så oavsett vad som händer kommer vi att komma iväg till ghana! oooopppppaa

18/01 -13 03:53 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

MissLisibell har tagit Sverige med storm.

19/01 -13 23:12 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15424 XP 4988 inlägg

Chizu skrev:
MissLisibell har tagit Sverige med storm.


Who?

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

20/01 -13 21:47 Chizu

Chizu

14255 XP 1668 inlägg

ReservoirDog skrev:
Who?

Wo Wang.

23/01 -13 09:07 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Vissa människor borde ha en smäll så fort de öppnar käften

26/01 -13 00:12 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fyfaaan vad jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden 3 år. Vill hoppa av skolan, vill göra någonting jag faktiskt gillar och är bra på. Önskar att jag hade vågat gå min egen väg och slutat vara så blyg. Inte påverkats av andra. Vill bli make up-artist. Och nagelteknolog. Eller stylist. Kunde verkligen inte bry mig mindre om liberalismens framväxt, eller hur Sverige påverkas av den sociala ohälsan. Har knappt påbörjat en enda skoluppgift ännu och åker snart till Ghana i två och en halv vecka. Förstår verkligen inte vad jag tjänar på det här, har inte ens planer på att plugga vidare. Jobbade upp ALLA ämnen och betyg förra terminen, så onödigt. Sen måste man hinna tjäna pengar också. Och studenten. Ångest. Fick inte min lön den här månaden heller... komplicerade jävla stämpelklocka.

25/02 -13 01:29 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Någon random person vid namn 'Arron Jon Sykes' vill lägga till mig på skajp.

Meningslöst bildbevis:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Uppdaterat 01:29
Denna "Arron" frågar mig vilket land jag kommer ifrån, han har också bland den värsta stavningen jag någonsin sett på internet(Det säger ganska mycket).
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Jag svarar Sweden, stolt som en...svensk?
Han kommer tillbaka med sin dåliga stavning.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Jag kan fan inte förstå ett skit han säger.


Senast redigerat 25/02 -13 01:31
26/02 -13 01:48 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

House är från 80-talet disco/soul som blandats med elektroniska element som spelades i en klubb som hette "The Warehouse" och där fick namnet house.

Men för oss är det något som låter dunk dunk dunk.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar