Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Minus XP

25/08 -12 08:23 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Hej.
Jag tror att ingen bryr sig när dom får 1/10 minus xp när man kan få tillbaka dom på typ 30 sekunder.
Borde man inte ge ut minus xp i procent,då är dom som har varit här länge(har 5/10 tusen xp) troligen inte så kartiga när dom har fått 10/25 procent minus i xp.
Samt så borde dom som har varit här ett tag kunna/respektera reglerna bättre en dom nya.
Skriv gärna vad ni tycker,(dock borde det inte bli för mycket procent så allt går överstyr).

Regler borde visas med mer respekt vilket det inte är när man ger någon 1- XP efter att ha hotat någon(or worse?).

Som sagt diskutera ämnet gärna.

25/08 -12 08:56 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Jag håller med dig om att de flesta inte bryr sig om de förlorar lite xp. Det är med andra ord ett mycket klent straff för ett regelbrott på sidan, och som jag tidigare nämnt tycker jag att man borde bli hårdare på detta. Att ge ut -XP i procent är nog inte det bästa sättet för att förminska regelbrotten på sidan då XP inte betyder något för de flesta medlemmarna. Om man ger ut det i procent blir det är ju trots allt samma straff. Om någon som har 5 XP exempelvis begår ett regelbrott i forumet och får -XP i procent är man snällare mot de nyare medlemmarna vilket känns orättvist för de äldre som har mycket XP. Min åsikt är att om man ska ha kvar -XP ska det fortsätta vara som idag.

(:=           
):=
|:=

25/08 -12 09:12 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag känner mig bekväm i att kunna posta vad jag vill utan att behöva vara rädd för stora straff.

25/08 -12 09:43 OFWGKTA

OFWGKTA

12 XP 11 inlägg

indeed ^

xp suger, fortsätt med att ge -xp vid straff, för finns inte en enda person som bryr sig (om man nu bortser från de små skitungarna som inte nåt tvåsiffrig ålder än) :DDDDDDDDDDDDDDDDD

glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

25/08 -12 10:12 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Jag känner mig bekväm i att kunna posta vad jag vill utan att behöva vara rädd för stora straff.

Bör inte regler respekteras?.
Och man ska ju inte skicka in ett inlägg om tror man får minus XP.

25/08 -12 10:14 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

LegoLasse skrev:


Det var värt att betala 5 XP för att posta cowboy henk.

25/08 -12 10:26 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Och du tog dig aldrig 5 minuter att kolla om det redan fanns en tråd om detta?

http://fuska.nu/forum/trad.php?id=2...

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

25/08 -12 12:16 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

-XP är menat att vara ett klent straff, som jag sagt förut. Det är en gest från oss som symboliserar att ett regelbrott har utförts. Ett sätt som berättar för medlemmen i fråga att denne gjort fel. Mer än så behöver det inte vara, för vid grövre brott hanterar vi det annorlunda.

- Tråd låst då liknande tråd redan existerar för diskussion.
http://fuska.nu/forum/trad.php?id=217...

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar