Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Förslag på förbättringar till sidan

05/08 -12 21:41 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

FIQ skrev:

• Du ska kunna lägga till ett spel i din spelsamling när du är inne på det spelet. Det är jobbigt att leta i listan på Min profil efter just det spelet man vill lägga till. Denna funktion fanns också under V4. (Tyckte ni att jag formulerade mig konstigt så är det bara att säga till.)

Fixat

Härligt! Måste erkänna att det blev väldigt bra!

(:=           
):=
|:=

11/08 -12 23:18 swedespartan

swedespartan

2160 XP 350 inlägg

Datum på ämnen = skype nummer

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Skype skriver om det till telefon nummer, går det att fixa?

11/08 -12 23:31 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

swedespartan: Det är bara att skicka följande kod till FIQ, han vet nog vad som ska göras med den.


/**** GET LOST SKYPE! ****/
span.skype_pnh_container {display:none !important;}
span.skype_pnh_print_container {display:inline !important;}


Det ska enligt Bradys blogg stoppa Skype från att göra om något till telefonnummer.

18/08 -12 10:41 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Hej! Jag har funderat på lite mer förbättringar till sidan. De fyra första punkterna har jag redan skickat till Forsa men jag får nämligen aldrig få svar på liknande meddelanden, så jag bestämde mig för att ta upp dessa i forumet istället.


• Gör ett minumum på hur många tecken som Fuska.nu kräver att man skriver i ett fusk.
Jag kan garantera alla fusk som är under 200 tecken håller en väldigt låg kvalité inte och hjälper spelaren ett dugg. De flesta inskickarna är lata och lägger inte ner så mycket tid som man egentligen borde göra när man skriver ett fusk. Om vi sätter en gräns på minst 300 tecken kan vi nog i alla fall få in lite mer välskrivna fusk...

• Höj teckenminmumet på vad Fuska.nu kräver av en recension.
Jag är 100 % säker (om inte mer) att spelaren inte har en endaste chans att tyda spelet, vad man gör och vad som händer om någon bara lägger ner 300 tecken på det. Jag tror att du också håller med mig om att det är ett alldeles för snällt minumum och att Fuska.nu borde ha en gräns på MINST 500 - 600 tecken. Visst finns det folk som inte klarar av att skriva så mycket, men då behöver de inte göra det. Det är ju helt frivilligt!

• Alla spelmoderatorer måste använda Word eller något annat pogram som rättar stavfel m.m.
Alltför ofta finner man både fusk och recensioner med alldeles för mycket grammatik och stavfel. Om alla spelmoderatorer använder sig av Word eller något liknande rättar man i alla fall till stavfel åtminstone. Självklart finns det redan de som använder Word när de rättar men jag tror dock inte att alla gör det eftersom att man ibland hittar mycket stavfel på nypublicerade fusk.

• Som endast medlem har jag ingen aning om hur mycket fusk som blir behandlade per dag men jag ser i alla fall att inget fusk blivit godkännt sedan 8 augusti. Jag är medveten om att det är fler fusk ej blir godkännda än fusk som blir publicerade men det har altså inte kommit in ett nytt fusk till sidan på hela 8 dagar. Om alla spelmoderatorer godkänner 1 fusk per dag måste det i alla fall komma in ett litet fusk på en vecka.

• Jag har under en period anmält en mängd olika fusk och recensioner. Efter några dagar undrar man vad som händer med dessa; om de har tagits tag i, om det var något fel med min anmälan till fusket och vilken åtgärd som gjordes. Jag vet DarknessSky är väldigt bra på detta och jag tycker att de andra spelmoderatorerna ska gå i hans fotspår när det gäller anmälningar. Fortsätt med det, DarknessSky! :)

• Jag har skickat in en forumguide till den forumansvarige. GoldenMew sa att det så bra ut och skulle prata med övriga forummoderatorer. Jag ser dock att han är på semester eller liknande eftersom att användaren inte varit online på länge, men förhoppningsvis dyker forumguiden upp innom kort.

• Crewet måste bli bättre på att svara på meddelanden! Faktiskt har jag ingen förståelse alls vafrör man bara läser ett meddelande som både kan innerhålla en fråga eller en en förbättring och sedan bara ignorerar det. Det som är irriterande är att man tar sig tid och skriver ett meddelande och sedan bara få det ignorerat! Skärpning!

• Medlemmar som skickar in fusk kan rekommenderas att läsa på min presentation.



Det var allt! Ge gärna respons på mina idéer.

(:=           
):=
|:=

18/08 -12 10:51 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Jag skulle vilja kunna redigera recensioner. När jag ser tillbaks på min Vanquishrecension så ser jag att det märks tydligt att jag skrev den väldigt hastigt och slarvigt.

Jag ser hoppas den nya formatet för recensioner blir klart snart.

18/08 -12 11:08 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Jag skulle vilja kunna redigera recensioner. När jag ser tillbaks på min Vanquishrecension så ser jag att det märks tydligt att jag skrev den väldigt hastigt och slarvigt.

Jag ser hoppas den nya formatet för recensioner blir klart snart.

Jag vet inte riktigt hur du menar, om medlemmar ska kunna redigera recensioner skulle man kunna lägga till något olämpligt som inte ska finnas i en recension (exempelvis reklam). Om du vill ändra på din recension är mitt förslag att du skickar den nya versionen till en spelmoderator så ordnar den det.

(:=           
):=
|:=

18/08 -12 11:10 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Silver_: Jag håller till viss del med dig, och på vissa punkter håller jag inte riktigt med fullt ut.

Det finns just nu fyra fusk som väntar på att bli kontrollerade. Det äldsta är faktiskt väldigt gammalt, och blev inskickat den 26 juli. Det är väldigt länge, det är helt oacceptabelt länge. När jag blev spelmoderator så var det äldsta fusket bara timmar ifrån att ha väntat en månad, och snart ser det ut som väntetiden är nere på mindre än en vecka (det är som sagt var ett fusk som vi haft lite problem med). Så det stora problemet är nog inte den hastighet som vi rättar saker i, utan troligare hur mycket som skickas in och hur vi rättar.

Angående de fusk och recensioner du har anmält - så vill jag bara påpeka att det just nu bara finns två anmälda fusk och fem anmälda recensioner kvar (av de du har anmält). Jag försöker att alltid svara på meddelanden, och vet dessutom att jag har skickat ut en kommentar till just dig om anmälningar av recensioner (kan inte få fram exakt datum för min skickade meddelande-lista är för tillfället fylld av godkända spel-meddelanden).

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Jag tror dessutom att det finns en minimum mängd för antalet tecken ett fusk behöver vara. Det minimum nämns däremot ingenstans och är troligtvis väldigt lågt. Dessutom tycker jag att antalet tecken till recensioner är lagom - vi får in såpass få recensioner så ökar vi standarden bara lite så kommer det helt avstanna och vi kommer inte få in något längre (där är vi nästan idag för den delen).

Jag håller på att skriva lite om vad vi tänker och vad vi kollar på när vi rättar fusk och recensioner. Det jag bara direkt kan säga, så är det att jag vill ha kvar inskickarens egna ord. Även om kvalitén är väldigt låg på det som skickas in så vill jag att det ska vara dennes ord som står, och inte min totala omskrivning av verket. Samtidigt vill jag givetvis rätta till så det inte finns några fel, och ibland blir det tyvärr en helt omskrivning av fusken. Det är helt klart ett problem och något vi kan förbättra oss på.

Ska se vad av detta vi spelmoderatorer kan ta med oss och förbättra oss med, men det finns helt klart en del saker.

Daxter_SSJ4: Skicka ett meddelande till en spelmoderator, be denna radera din nuvarande recension och skicka in den nya recensionen. Tyvärr är det enda sättet just nu. Vi spelmoderatorer har inte tillgång till att redigera recensioner. Jag skulle gärna se att både medlemmar och spelmoderatorer kan redigera sina recensioner för den delen (givetvis med en kontroll av dem igen).

18/08 -12 11:18 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Silver_ skrev:


Det borde inte vara så svårt att se till att den redigerade recensionen behöver kontrolleras innan publicering.

The_new_cake skrev:


True dat, mang.

18/08 -12 15:31 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Silver_ skrev:
• Gör ett minumum på hur många tecken som Fuska.nu kräver att man skriver i ett fusk.
Jag kan garantera alla fusk som är under 200 tecken håller en väldigt låg kvalité inte och hjälper spelaren ett dugg. De flesta inskickarna är lata och lägger inte ner så mycket tid som man egentligen borde göra när man skriver ett fusk. Om vi sätter en gräns på minst 300 tecken kan vi nog i alla fall få in lite mer välskrivna fusk...

Det finns en gräns på hur kort ett fusk får vara. Denna gräns ligger på 200 tecken. Den skulle eventuellt kunna höjas men vissa tips/fusk behöver endast 200-250 tecken. Det har till och med hänt att man som spelmoderator fått redigera bort onödiga utfyllnaden i fusk som är tillräckliga med färre tecken.

Ett fusk som är så kort att det inte hjälper godkänns inte.

Silver_ skrev:
• Höj teckenminmumet på vad Fuska.nu kräver av en recension.
Jag är 100 % säker (om inte mer) att spelaren inte har en endaste chans att tyda spelet, vad man gör och vad som händer om någon bara lägger ner 300 tecken på det. Jag tror att du också håller med mig om att det är ett alldeles för snällt minumum och att Fuska.nu borde ha en gräns på MINST 500 - 600 tecken. Visst finns det folk som inte klarar av att skriva så mycket, men då behöver de inte göra det. Det är ju helt frivilligt!

Jag har redan gett förslag på 500 tecken per sektion när man skickar in spelrecensioner. Detta kommer nog att bli verklighet i framtiden. Idag godkänner vi i regel inte väldigt korta spelrecensioner.

Jag personligen har tillgång till att redigera riktlinjer som alla spelmoderatorer ska följa när recensioner, fusk och spel godkänns. Inom recensionerna ser dessa ut såhär:
Riktlinjer skrev:
Recensionerna som publiceras på Fuska.nu ska alltid hålla en god kvalité. Var därför hellre för snål än för givmild med accepterade recensioner. För att sidan ska locka via recensionerna kräver det att dessa har en viss standard. Se även över XP-summorna och använd dessa som ett system för betyg. Endast de allra bästa A-kvalitéerna ska ha 20 XP. Läs även igenom igenom Direktioner vid godkänning i moderatorforumet innan du sätter igång.

• Recensioner som grovt bryter mot reglerna, exempelvis innehållande endast skällsord, könsord eller aggressiva/offensiva uttryck ska alltid tilldelas -10 XP. Vid spam eller mindre allvarliga regelförbrytelser tilldelas -5 XP.

• Endast recensioner på svenska ska godkännas. Översatta recensioner ska även de tas bort då recensionerna specifikt är något medlemmen ska ha skrivit själv. Kolla därför även meningar översatta på www.google.se. Helkopierade recensioner ska självklart tilldelas -10 XP.

• Ta alltid bort recensioner med många grammatik- och stavfel. Vi ska, som utgivare av recensionerna, inte förändra någonting i själva skriften för att vara korrekta då skribenten har viss upphovsrätt. Redigera därför inte grammatiska fel (få stavfel kan däremot finjusteras).

• Godkänn endast recensioner som har ett bra innehåll. Recensioner ska förklara vad spelet handlar om, ge argument, inte avslöja allt för mycket av innehållet osv. För att nå högre XP ska recensionen även exempelvis ge bildliga intryck och skapa en illusion framför läsaren med en mer levande text än annars.

• Rätta om medlemmen använt sig utav koder. [b][/b], [i][/i], [u][/u], [url][/url], [center][/center], [list][/list] och [spoiler][/spoiler] fungerar i spelfusk och recensioner. Använd alltid ”Förhandsgranska” för att vara säker på att det blir korrekt om koderna finns inskrivna. Kom ihåg att vi inte kan redigera redan publicerade recensioner.

• Är du osäker på en recension kan du skriva i en kommentar, låta recensionen ligga kvar och trycka på "Godkänn" så tar någon annan hand om det. Avsluta dock alltid kommentaren med ditt användarnamn.

Wooah, våra riktlinjer ligger ute offentligt!


• Alla spelmoderatorer måste använda Word eller något annat pogram som rättar stavfel m.m.
Alltför ofta finner man både fusk och recensioner med alldeles för mycket grammatik och stavfel. Om alla spelmoderatorer använder sig av Word eller något liknande rättar man i alla fall till stavfel åtminstone. Självklart finns det redan de som använder Word när de rättar men jag tror dock inte att alla gör det eftersom att man ibland hittar mycket stavfel på nypublicerade fusk.

Även detta står i riktlinjerna för fusk. Jag kan inte göra mycket mer än uppmuntra alla till att göra det. Hittar du ett fusk som innehåller mycket stavfel, anmäl det med det som förklaring. En spelmoderator kommer då att redigera fusket och rätta stavfelen.


• Som endast medlem har jag ingen aning om hur mycket fusk som blir behandlade per dag men jag ser i alla fall att inget fusk blivit godkännt sedan 8 augusti. Jag är medveten om att det är fler fusk ej blir godkännda än fusk som blir publicerade men det har altså inte kommit in ett nytt fusk till sidan på hela 8 dagar. Om alla spelmoderatorer godkänner 1 fusk per dag måste det i alla fall komma in ett litet fusk på en vecka.

Jag har tagit detta med dig förut. Detta grundar sig två flera saker framförallt, nämligen att det skickas in väldigt få fusk samt att majoriteten, med stor marginal, blir borttaget istället för godkänt. I tider som denna när det skickas in så få fusk som idag har jag heller inget krav på att "validera minst ett fusk i veckan". Dels för att det inte nödvändigtvis kommer in så mycket för att alla ska kunna göra det och dels för att det känns överdrivet i situationen som den är.

Angående fusk som ligger länge, The_new_cake, beror detta (som du visserligen även själv vet om) på att vissa fusk helt enkelt är väldigt, väldigt långa och kräver en rejäl genomgång innan de blir godkända, något man sällan har tid/ork med.


• Jag har under en period anmält en mängd olika fusk och recensioner. Efter några dagar undrar man vad som händer med dessa; om de har tagits tag i, om det var något fel med min anmälan till fusket och vilken åtgärd som gjordes.

Som ordinarie medlem har du ingen anledning att veta vad som händer med andra medlemmars fusk och recensioner efter att de anmälts. Anmäler du är vi tacksamma, men någon information om det till någon annan utöver medlemmen det berör är inte nödvändig. Vissa tas bort, vissa lämnas. Det avgör vi.


• Crewet måste bli bättre på att svara på meddelanden! Faktiskt har jag ingen förståelse alls vafrör man bara läser ett meddelande som både kan innerhålla en fråga eller en en förbättring och sedan bara ignorerar det. Det som är irriterande är att man tar sig tid och skriver ett meddelande och sedan bara få det ignorerat! Skärpning!

Antar att du, åtminstone delvis, syftar på mig. Jag har halvt ignorerat dina meddelanden pga tidsbrist och dåligt engagemang men vissa delar har diskuterats. Du får ursäkta, nästa gång ska jag svara att det ska diskuteras när du skickar idéer.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

18/08 -12 16:59 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Forsa skrev:
Som ordinarie medlem har du ingen anledning att veta vad som händer med andra medlemmars fusk och recensioner efter att de anmälts. Anmäler du är vi tacksamma, men någon information om det till någon annan utöver medlemmen det berör är inte nödvändig. Vissa tas bort, vissa lämnas. Det avgör vi.

Jo, jag har faktiskt rätt att få veta vad som händer med min anmälning, även fast jag är en vanlig medlem. Om jag exempelvis hittar ett fusk som enligt mig på något sätt är felaktigt, fast det i själva verket inte är så. Kommer jag till nästa gång jag finner ett liknande fusk bara ignorera det? Knappast.
Det jag menar är att en spelmoderator ska skicka ett meddelande när en medlem (åtminstone till mig) anmält ett felaktigt fusk. På så sätt lär man sig vilka fusk som faktiskt får ligga uppe på sidan.


Jag har också ett till förslag:
• Vid publicarade fusk och recensioner ska det stå vilken spelmoderator som godkännde just det fusket. Ibland hittar man sådanna usla fusk och recensioner så man vill bara fråga varför fusket lades ut på sidan. Det borde inte vara så svårt att ordna.

(:=           
):=
|:=

18/08 -12 17:12 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Jag kom på en liten idé (som efter att ha kollat igenom lite snabbt inte nämnts i tråden). Man bör kunna sätta en rubrik på recensioner. Just nu så är rubriken "Speltest av Gäst". Vilket åtminstone bör ändras till "Recension av Gäst" men även låta den som skickat in recensionen bestämma.

Silver_: Den funktionen finns redan - men är för tillfället begränsad till spelansvarige. Personligen tycker jag inte att sådan information ska göras tillgänglig för alla, det är bättre att anmäla fusket. Om många fusk från en och samma spelmoderator skulle vara dåliga så kan spelansvarige, Forsa, få fram den informationen.

En spelmoderator kan också se om ett fusk är godkänt av en själv, men vi kan inte se vem som har godkänt andra fusk.

18/08 -12 18:31 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

The_new_cake skrev:
Jag kom på en liten idé (som efter att ha kollat igenom lite snabbt inte nämnts i tråden). Man bör kunna sätta en rubrik på recensioner. Just nu så är rubriken "Speltest av Gäst". Vilket åtminstone bör ändras till "Recension av Gäst" men även låta den som skickat in recensionen bestämma.

Kan jag då få fråga vad man kan skriva som rubrik till en recension?

(:=           
):=
|:=

18/08 -12 18:40 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Silver_ skrev:
Jo, jag har faktiskt rätt att få veta vad som händer med min anmälning, även fast jag är en vanlig medlem. Om jag exempelvis hittar ett fusk som enligt mig på något sätt är felaktigt, fast det i själva verket inte är så. Kommer jag till nästa gång jag finner ett liknande fusk bara ignorera det? Knappast.
Det jag menar är att en spelmoderator ska skicka ett meddelande när en medlem (åtminstone till mig) anmält ett felaktigt fusk. På så sätt lär man sig vilka fusk som faktiskt får ligga uppe på sidan.

Du har ingenting att göra med om en specifik medlems fusk eller recension blir borttaget. Angående att få "veta" vilka fusk som är tillåtna och inte ska du redan kunna detta om du någonsin skickat in ett fusk. Om ett anmält fusk inte blir borttaget är det helt enkelt en bedömningsfråga.

Silver_ skrev:
• Vid publicarade fusk och recensioner ska det stå vilken spelmoderator som godkännde just det fusket. Ibland hittar man sådanna usla fusk och recensioner så man vill bara fråga varför fusket lades ut på sidan. Det borde inte vara så svårt att ordna.

Silver_: Den funktionen finns redan - men är för tillfället begränsad till spelansvarige. Personligen tycker jag inte att sådan information ska göras tillgänglig för alla, det är bättre att anmäla fusket. Om många fusk från en och samma spelmoderator skulle vara dåliga så kan spelansvarige, Forsa, få fram den informationen.

En spelmoderator kan också se om ett fusk är godkänt av en själv, men vi kan inte se vem som har godkänt andra fusk.

Som TnC sa kan jag se vem som godkänt ett fusk. Som medlem har du ingen anledning att veta detta. Anmäls många fusk som blivit godkända av samma moderator tar jag detta med personen i fråga. Det är mitt ansvar att tillrättavisa moderatorerna, inte medlemmarnas.

The_new_cake skrev:
Jag kom på en liten idé (som efter att ha kollat igenom lite snabbt inte nämnts i tråden). Man bör kunna sätta en rubrik på recensioner. Just nu så är rubriken "Speltest av Gäst". Vilket åtminstone bör ändras till "Recension av Gäst" men även låta den som skickat in recensionen bestämma.

Detta har varit uppe lite smått för diskussion, framförallt då "utvalda recensioner" lades till. Men vi kom helt enkelt fram till att det inte finns så mycket man kan döpa sina recensioner till. Kanske "Ett enastående spel!" eller "Helt fruktansvärt" för att citera sig själv, men ser inte hur stor skillnad det skulle göra.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

18/08 -12 19:00 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Forsa skrev:
Silver_ skrev:
Jo, jag har faktiskt rätt att få veta vad som händer med min anmälning, även fast jag är en vanlig medlem. Om jag exempelvis hittar ett fusk som enligt mig på något sätt är felaktigt, fast det i själva verket inte är så. Kommer jag till nästa gång jag finner ett liknande fusk bara ignorera det? Knappast.
Det jag menar är att en spelmoderator ska skicka ett meddelande när en medlem (åtminstone till mig) anmält ett felaktigt fusk. På så sätt lär man sig vilka fusk som faktiskt får ligga uppe på sidan.

Du har ingenting att göra med om en specifik medlems fusk eller recension blir borttaget. Angående att få "veta" vilka fusk som är tillåtna och inte ska du redan kunna detta om du någonsin skickat in ett fusk. Om ett anmält fusk inte blir borttaget är det helt enkelt en bedömningsfråga.

Som ej medlem i administrationen är jag mycket väl medveten om att jag inte har något med ämnet att göra, men det är inte det jag vill komma till. Det ända jag vill ska införas är att en spelmoderator skickar ett meddelande om något med en anmälning möjligtvis var fel, eller att det åtminstone kommer ett meddelande om att en spelmoderator har kollat på det, så att man själv kan se om man gjorde något fel med sin anmälan. Jag har självklart fel ibland när jag anmäler. Jag erkänner att jag är inte perfekt när det gäller fusk och recensioner och det kan jag faktiskt bevisa om du kontaktar en viss spelmoderator. Alla har fel ibland och jag har märkt att många av mina anmälningar blivit ignorerade utan att jag får veta varför. Några exempel är detta och detta som ofattbart blivit kvar på sidan.
Mer om mina anmälningar kan vi ta via pm då jag inte ser någon anledning att ddiskutera detta i forumet.

(:=           
):=
|:=

18/08 -12 19:10 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Silver_ skrev:
Som ej medlem i administrationen är jag mycket väl medveten om att jag inte har något med ämnet att göra, men det är inte det jag vill komma till. Det ända jag vill ska införas är att en spelmoderator skickar ett meddelande om något med en anmälning möjligtvis var fel, eller att det åtminstone kommer ett meddelande om att en spelmoderator har kollat på det, så att man själv kan se om man gjorde något fel med sin anmälan. Jag har självklart fel ibland när jag anmäler. Jag erkänner att jag är inte perfekt när det gäller fusk och recensioner och det kan jag faktiskt bevisa om du kontaktar en viss spelmoderator. Alla har fel ibland och jag har märkt att många av mina anmälningar blivit ignorerade utan att jag får veta varför. Några exempel är detta och detta som ofattbart blivit kvar på sidan.
Mer om mina anmälningar kan vi ta via pm då jag inte ser någon anledning att ddiskutera detta i forumet.

As I said, det är en bedömningsfråga. Du vet vilka fusk som är tillåtna eller inte. Anmäler du de fusk du anser bör tas bort är det underbart, men det betyder inte att vi bedömer dem på samma sätt.

Fusken du länkade har dessutom ingen anledning att tas bort. Det kan man se på kommentarerna och betyget. Du bedömer fusken som onödiga, kan jag gissa, men baserat på andra medlemmars omdömen och oss själva bedömer vi att de är hjälpsamma och kan ligga kvar.

Du är varmt välkommen att skicka meddelande vid vidarediskussion.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar