Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SpelMusik

Svara
15/04 -12 11:27 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Hej.
Här är ett forum om spelmusik .
T.ex. kan ni säga/diskutera vilka spellåtar ni gillar,om ni har spelat några spellåtar,och riktiga kalkoner(enligt er
väldigt dåliga spellåtar).
Själv har jag spelat några på keyboard t.ex har jag gjort version på halo 4 themat
youtube.com/watch?v=kRgKpklQ3XE

15/04 -12 11:57 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Jag spelar massa Zelda låtar på min trumpet, hur kul som helst!

15/04 -12 12:14 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Du behöver inte göra en ny tråd, kontakta en forummoderator istället som får flytta din tråd.

OnT: Well, gillar musiken i GTA SA (dock är det på radion) annars gillar jag Skyrim låtar.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

15/04 -12 13:10 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Om du vill ha kritik på dina låtar så är du mer än välkommen att göra en tråd i Feedback http://fuska.nu/forum/forum.php?id=12383. Fast nu passar ju diskussionen om musik från spel in här, så låt gå.

Coucou

15/04 -12 15:40 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

DarknessSky skrev:
Du behöver inte göra en ny tråd, kontakta en forummoderator istället som får flytta din tråd.

OnT: Well, gillar musiken i GTA SA (dock är det på radion) annars gillar jag Skyrim låtar.

OK vet det för framtiden.
Och tack för du tog bort den andra(om det va du).
Jag har spelat en skyrim låt(themat)
http://www.youtube.com/watch?v=j1di7WT3qxs

15/04 -12 15:41 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Squirtle skrev:
Jag spelar massa Zelda låtar på min trumpet, hur kul som helst!

Jag kan en zelda låt,men jag spela nåra fel då för jag hade just lärt mig den.
http://www.youtube.com/watch?v=Ah-CxcvdhtM&a...

15/04 -12 23:07 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Zeldaserien har en del fantastiska låtar, men inget slår fan ME-seriens soundtrack (DLC inräknat!) :>

"Death is the beginning of immortality.."

16/04 -12 16:35 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

"Nate's Theme" från Uncharted är bäst enligt mig. Egentligen är all musik från Uncharted bra. Gillar även många olika Nintendo-låtar.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

16/04 -12 17:49 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

DarkMasters skrev:
"Nate's Theme" från Uncharted är bäst enligt mig. Egentligen är all musik från Uncharted bra. Gillar även många olika Nintendo-låtar.

Lysna på den.
Den va riktigt bra.

16/04 -12 21:00 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

LegoLasse skrev:
DarkMasters skrev:
"Nate's Theme" från Uncharted är bäst enligt mig. Egentligen är all musik från Uncharted bra. Gillar även många olika Nintendo-låtar.



Lysna på den.
Den va riktigt bra.


ofc! :)

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==

16/04 -12 23:14 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Finns inget direkt spel jag känner har allra bäst musik, gillar olika spellåtar i olika perioder... Upptäckte t.ex. precis att Asura's Wrath har ett strålande soundtrack!

Want some chocolate?

17/04 -12 15:50 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

repli skrev:
Finns inget direkt spel jag känner har allra bäst musik, gillar olika spellåtar i olika perioder... Upptäckte t.ex. precis att Asura's Wrath har ett strålande soundtrack!

Jag gillar den.
Man får en ganska klasik skänsla,fast ändå inte...

17/04 -12 16:04 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Uncharteds Nate's Theme är nog den absoluta favoriten. Anno 2070 har också ett gudomligt soundtrack. Assassins Creed, Battlefield och The Elder Scrolls likaså. Sedan så har ju Syndicate en låt från Skrillex i sitt Soundtrack, badass. c:

Coucou

17/04 -12 18:12 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

LegoLasse skrev:
Hej.
Här är ett forum om spelmusik .
T.ex. kan ni säga/diskutera vilka spellåtar ni gillar,om ni har spelat några spellåtar,och riktiga kalkoner(enligt er
väldigt dåliga spellåtar).
Själv har jag spelat några på keyboard t.ex har jag gjort version på halo 4 themat
youtube.com/watch?v=kRgKpklQ3XE


Snyggt gjort ;) älskar den där låten, hoppas halo 4 blir så bra som det verkar bli ;D

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

17/04 -12 20:58 LegoLasse

LegoLasse

2168 XP 369 inlägg

Forza skrev:
LegoLasse skrev:
Hej.
Här är ett forum om spelmusik .
T.ex. kan ni säga/diskutera vilka spellåtar ni gillar,om ni har spelat några spellåtar,och riktiga kalkoner(enligt er
väldigt dåliga spellåtar).
Själv har jag spelat några på keyboard t.ex har jag gjort version på halo 4 themat
youtube.com/watch?v=kRgKpklQ3XE


Snyggt gjort ;) älskar den där låten, hoppas halo 4 blir så bra som det verkar bli ;D

Tack.
Der är ju inte bungie som gör det längre,men man kan ju hoppas på lite bättre grafik och en riktigt bra story samt bra forge,costomgame och matchmaking.Och så firefifght såklart(även fast det bara är roligt dom första gångerna).
Är det sant att 343 industries döpte sig till det för att bungies favorit nummer är 7 och 7x7x7=343?

17/04 -12 22:28 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

LegoLasse skrev:
Är det sant att 343 industries döpte sig till det för att bungies favorit nummer är 7 och 7x7x7=343?

Det känns ju lite långsökt, skulle inte tro det.

Mitt favorit soundtrack, är förövrigt Halo Reach, där Bungie har höjt stämningen ett par steg med soundtracket...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar