Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SpelMusik

Svara
17/04 -12 22:38 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mygeneration

Halo: Combat Evolved hade fenomenalt soundtrack

18/04 -12 22:58 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

LegoLasse skrev:
Forza skrev:
LegoLasse skrev:
Hej.
Här är ett forum om spelmusik .
T.ex. kan ni säga/diskutera vilka spellåtar ni gillar,om ni har spelat några spellåtar,och riktiga kalkoner(enligt er
väldigt dåliga spellåtar).
Själv har jag spelat några på keyboard t.ex har jag gjort version på halo 4 themat
youtube.com/watch?v=kRgKpklQ3XE


Snyggt gjort ;) älskar den där låten, hoppas halo 4 blir så bra som det verkar bli ;D

Tack.
Der är ju inte bungie som gör det längre,men man kan ju hoppas på lite bättre grafik och en riktigt bra story samt bra forge,costomgame och matchmaking.Och så firefifght såklart(även fast det bara är roligt dom första gångerna).
Är det sant att 343 industries döpte sig till det för att bungies favorit nummer är 7 och 7x7x7=343?


Har inte en aning hört den teorin och har själv trott att de var efter 343 guilty spark.

Förövrigt tycker jag halo 3 var roligast men halo 2 hade grym multiplayer, jag har dock lyckats bäst i reach men gillar det inte lika mycket som halo 2 och 3. Längtar så sjukt mycket efter halo 4 ;)

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

30/04 -12 00:11 Kuriboh

Kuriboh

1931 XP 321 inlägg

Musiken till Final Fantasy VII är ju fantastisk, maho!
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

- Choklad åt folket, maho!

04/09 -12 00:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Solaska

http://www.youtube.com/watch?v=vWaCYMg99BI


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar