Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mw3.. Najs eller b*js?

07/10 -11 23:01 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Fix_d skrev:
Tycker faktiskt att storyn har potential att bli riktigt bra. Tvivlar dock på att Infinity Ward lyckas utnyttja den potentialen.

Tycker att storyn är tråkig i CoD serien. Det ända man gör är att gå dit, döda alla sen prata en stund, sen gå dit blablabla....
Ända missions som jag tycker att faktiskt var kul var Ghillie missionena i CoD4 och Cliffhanger i mw2.
Fast Black Ops hade faktiskt en bra campaign, så den tyckte jag om.

Men sorligt så det som jag sätt av mw3 ser bara ut att vara gå hit och döda alla.

(????)??

18/10 -11 23:06 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Jag längtar till MW3, har förbokat och ska nörda dagen då det kommer ut tills jag somnar vid teven :)

06/11 -11 00:23 Hoffah

Hoffah

237 XP 9 inlägg

Det här är bara min åsikt - Jag skiter fullständigt i vad ni andra tycker.

MW3 kommer INTE att bli skit, det kommer ha grym grafik och en grym kampanj, Level up för vapnen kommer bli skitbra och survival mode likaså.

Kort sagt MW3 kommer bli hur bra som helst, MEN enligt mig är ändå MW2 det bästa spelet Infinity Ward släppt.

Och jag tror jag kommer hålla fast till det.

Sarcasm is the only service I offer.

Hoffagames.com

06/11 -11 01:35 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Hoffah skrev:
det kommer ha grym grafik

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

(????)??

06/11 -11 01:58 CoDGeeK

CoDGeeK

576 XP 80 inlägg

Provat båda på gamex, måste säga att jag föredrar MW3

Tjenare

06/11 -11 02:39 Kastrullo

Kastrullo

840 XP 173 inlägg

Hoffah skrev:
Det här är bara min åsikt - Jag skiter fullständigt i vad ni andra tycker.

MW3 kommer INTE att bli skit, det kommer ha grym grafik och en grym kampanj, Level up för vapnen kommer bli skitbra och survival mode likaså.

Kort sagt MW3 kommer bli hur bra som helst, MEN enligt mig är ändå MW2 det bästa spelet Infinity Ward släppt.

Och jag tror jag kommer hålla fast till det.


xJawz en skitstor CoD Youtuber tycker MW3 är en besvikelse :P

07/11 -11 15:55 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

Han är så känd så att jag inte har hört talats om honom.. Nej, mw3 kommer äga även om grafiken inte är den bästa. Hatar bf3 wse

07/11 -11 17:01 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

J0KUc skrev:
Nej, mw3 kommer äga även om grafiken inte är den bästa. Hatar bf3 wse


Hur vet du det? :D
Och varför hatar du bf3? är du för dålig?

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

07/11 -11 18:49 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

bf22 skrev:
J0KUc skrev:
Nej, mw3 kommer äga även om grafiken inte är den bästa. Hatar bf3 wse


Hur vet du det? :D
Och varför hatar du bf3? är du för dålig?


Därför att jag har kört spelet på CoD XP och jag gillade det. Anledningen till att jag inte gillar bf3 är därför att jag tycker att bf är "sega" spel, de går för sakta.

07/11 -11 20:04 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

J0KUc skrev:
bf22 skrev:
J0KUc skrev:
Nej, mw3 kommer äga även om grafiken inte är den bästa. Hatar bf3 wse


Hur vet du det? :D
Och varför hatar du bf3? är du för dålig?


Därför att jag har kört spelet på CoD XP och jag gillade det. Anledningen till att jag inte gillar bf3 är därför att jag tycker att bf är "sega" spel, de går för sakta.


Akey.
Kört bf3?
Kör man tdm är det inte så stor skillnad på snabbheten. Skillnaden är att det krävs lite mer av en, för att lyckas döda, därmed upplevs det som ''segt''.

Man kan alltså inte vara lika hjärndöd som på cod för o lyckas döda.

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

08/11 -11 06:10 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen J0KUc

bf22 skrev:
J0KUc skrev:
bf22 skrev:
J0KUc skrev:
Nej, mw3 kommer äga även om grafiken inte är den bästa. Hatar bf3 wse


Hur vet du det? :D
Och varför hatar du bf3? är du för dålig?


Därför att jag har kört spelet på CoD XP och jag gillade det. Anledningen till att jag inte gillar bf3 är därför att jag tycker att bf är "sega" spel, de går för sakta.


Akey.
Kört bf3?
Kör man tdm är det inte så stor skillnad på snabbheten. Skillnaden är att det krävs lite mer av en, för att lyckas döda, därmed upplevs det som ''segt''.

Man kan alltså inte vara lika hjärndöd som på cod för o lyckas döda.




Jaja, okej för att vara ärlig så suger jag på battlefield, därför gillar jag inte spelet. CoD däremot är det tvärt om med :)

08/11 -11 07:13 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

J0KUc skrev:
Jaja, okej för att vara ärlig så suger jag på battlefield, därför gillar jag inte spelet. CoD däremot är det tvärt om med :)


Du är då inte den första som ger det svaret efter lite respons på att ha sagt att bf3 suger.
Är ju ni som suger : D

Själv tycker jag ju att cod är för lätt, komma 1a 2/3 gånger på mw2 fast man inte varit dödsseriös säger rätt mycket ^^

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

08/11 -11 12:49 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

bf22 skrev:
J0KUc skrev:
Jaja, okej för att vara ärlig så suger jag på battlefield, därför gillar jag inte spelet. CoD däremot är det tvärt om med :)


Du är då inte den första som ger det svaret efter lite respons på att ha sagt att bf3 suger.
Är ju ni som suger : D

Själv tycker jag ju att cod är för lätt, komma 1a 2/3 gånger på mw2 fast man inte varit dödsseriös säger rätt mycket ^^

CoD kräver ingen skill, vem som helst kan äga på det efter en vecka. Däremot i battlefield tar det faktiskt skill att lära sig, specielt att snipa. Därför tycker jag att BF är bättre för att de som är högre level är faktiskt bättre och har bättre vapen, inte som i CoD där man har de bästa vapnen vid level 1 ( MP5, UMP45, Spas-12...)

(????)??

09/11 -11 16:23 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Housecat

Slickepinnen skrev:
CoD kräver ingen skill, vem som helst kan äga på det efter en vecka. Däremot i battlefield tar det faktiskt skill att lära sig, specielt att snipa. Därför tycker jag att BF är bättre för att de som är högre level är faktiskt bättre och har bättre vapen, inte som i CoD där man har de bästa vapnen vid level 1 ( MP5, UMP45, Spas-12...)

Hur kan det då finnas spelare som är bättre än andra om alla äger på det efter en vecka? Tss

09/11 -11 18:33 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

Housecat skrev:
Slickepinnen skrev:
CoD kräver ingen skill, vem som helst kan äga på det efter en vecka. Däremot i battlefield tar det faktiskt skill att lära sig, specielt att snipa. Därför tycker jag att BF är bättre för att de som är högre level är faktiskt bättre och har bättre vapen, inte som i CoD där man har de bästa vapnen vid level 1 ( MP5, UMP45, Spas-12...)

Hur kan det då finnas spelare som är bättre än andra om alla äger på det efter en vecka? Tss

Oftast så sitter de "bra" spelarna bakom ett kylskåp och campar. Men menade att redan efter en vecka så är man bra, såklart så blir man ännu bättre. Men jämförde med BF där man efter en vecka ännu är ganska noob.

(????)??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar