Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mw3.. Najs eller b*js?

Svara
10/11 -11 21:01 fuskiskillen

fuskiskillen

1920 XP 348 inlägg

MW3 är ju som MW2,visst nya banor och vapen men jag trodde på ny grafik och ny "grund" så därför köper jag inte det. Och så handlar ju BF mer om taktik och teamwork än CoD.


Slickepinnen skrev:
Housecat skrev:
Slickepinnen skrev:
CoD kräver ingen skill, vem som helst kan äga på det efter en vecka. Däremot i battlefield tar det faktiskt skill att lära sig, specielt att snipa. Därför tycker jag att BF är bättre för att de som är högre level är faktiskt bättre och har bättre vapen, inte som i CoD där man har de bästa vapnen vid level 1 ( MP5, UMP45, Spas-12...)

Hur kan det då finnas spelare som är bättre än andra om alla äger på det efter en vecka? Tss

Oftast så sitter de "bra" spelarna bakom ett kylskåp och campar. Men menade att redan efter en vecka så är man bra, såklart så blir man ännu bättre. Men jämförde med BF där man efter en vecka ännu är ganska noob.

Jag var ganska "bra" efter en vecka på BBC2,fast första gången jag toppade listan var väl efter två-tre veckor,men jag hade ju också köpt Assault-klassen så det gör ju lite :)

11/11 -11 22:50 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Samma spel, fast med mer flashad meny, vapen o killstreaks. Återanvända byggnader o modeller från tidigare spel i serien. Även en del ljuddesign.

Precis hur ett ''nytt'' spel ska vara!

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

12/11 -11 01:42 Slickepinnen

Slickepinnen

2729 XP 684 inlägg

bf22 skrev:
Samma spel, fast med mer flashad meny, vapen o killstreaks. Återanvända byggnader o modeller från tidigare spel i serien. Även en del ljuddesign.

Precis hur ett ''nytt'' spel ska vara!

Du glömde säga att halva av vapnen också är samma men med nya namn, t.ex. SCAR-L har samma skin och ljud som SCAR-H

(????)??


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar