Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Attackerna i Norge

Svara
23/07 -11 13:17 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Minst 84 döda i vansinnesskjutning
Räddningsmanskap ska fortsätta sökandet efter saknade efter massakern – både i vattnet och på land
12:02 Utklädd till polis kallade Anders Behring Breivik till sig flera ungdomar på Utøya utanför Oslo och började skjuta vilt.
Polisen uppger nu att minst 84 personer dödats på ön.
På lördagsmorgonen befann sig Aftonbladets utsända i en båt utanför Utøya och kunde rapportera om fasansfulla syner.
– Räddningstjänsten håller på att lasta in kroppar, och dykare dyker kring ön där det ligger flera döda i vattnet, säger tidningens reporter på plats Mattias Carlsson.

Kopierat från aftonbladet.

Helt jävla otroligt!



Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/07 -11 13:20 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Fyf*n, undrar vilka som är bakom detta? Förmodligen islamist-terrorister, men fyf*n alltså, dj*vla psykfall. Fördj*vla läskigt.

Edit: Men vad gör detta i debattforumet egentligen? Vi borde ha ett "Allmänna Händelser-forum" eller något sånt, finns inte så mycket att debattera här...

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

23/07 -11 14:15 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Händelsen är förfärlig och ska jag vara ärlig har jag inte ordförrådet som krävs för att förklara mina känslor för attackerna. Det är sjukt, vidrigt och jag vill inte inse att det verkligen har skett. En tragedi för Norge, norden, Europa och världen. Mer än så kan jag inte uttrycka mig för tillfället...

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

23/07 -11 14:35 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Han var arg för att de inte kritiserade muslimerna tillräckligt och spränger ett jävla hus och skjuter massa ungdommar på ett läger!

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/07 -11 14:35 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Själv så tror jag inte han var ensam

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/07 -11 16:16 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

gosseN skrev:
Det har ju varit på TV hela dan idag hur fan kan du säga islamist-terrorister? islam har inget med terrorism och göra så man undrar ju vem den dumma är.

Vet du? Det finns andra saker man kan göra den här dagen annat än att kolla på nyheterna? T.ex. så kan man vara social och träffa sina kompisar, men det kanske bara är jag.

Och dessutom så har Extremist-muslimer stått för en stor mängd utav terrordåden i världen de senaste åren, och vid det här fallet så skulle de också ha ett motiv i Norges inblanding i Afghanistan, så visst så är det inte helt åt skogen med att ha gissat att det är Muslimska terrorister som stått för det här.

gosseN skrev:
Äcklig du är Sverige Demokrat och ordbok i huvudethoppas du är riktigt mobbad i skolan

Om du tror att man behöver en ordbok för att fatta vad "förmodar" betyder så behöver du gå om femte klass.

Och nej, jag är ganska populär i skolan, dels eftersom min skola iallfall är verklighetsförankrat, så de får inte tuppjuck när man säger att man inte gillar Muslimska terrorister, dels också för att jag och mina kompisar pratar om annat än Muslimska terrorister, men mest för att jag är fördjävla rolig ;).

Seriöst, varför för du ett utbrott när jag gissar, utan att ha givits fullständig information, att grupperna som stått bakom majoriteten av dessa slags terrordåd står även bakom detta?

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

23/07 -11 18:42 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Nä fy fan för folk som gör sånt här. Jag kan inte ens börja att försöka förstå varför någon person någonsin skulle göra något sånt här.

Fy helvete rent ut sagt.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

23/07 -11 18:56 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Vidrigt. Fyfan. Vill inte ens tänka på hur förfärligt det måste ha känts för de som blev jagade av honom på Utoya, eller vad ön nu heter.

Det var ju en terror organisation som tog på sig skulden först, men sedan tog tillbaka det.

*

23/07 -11 19:01 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Källa?

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/07 -11 19:04 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Dem sa det på Rapport igår kväll iaf. Nej, självklart måste det inte vara sant bara för att dom sa det.

*

23/07 -11 19:20 ninen2001

ninen2001

4961 XP 1518 inlägg

Han är gripen

Fucking weebs...

23/07 -11 19:24 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Paulinho skrev:
Fyf*n, undrar vilka som är bakom detta? Förmodligen islamist-terrorister, men fyf*n alltså, dj*vla psykfall. Fördj*vla läskigt.

Edit: Men vad gör detta i debattforumet egentligen? Vi borde ha ett "Allmänna Händelser-forum" eller något sånt, finns inte så mycket att debattera här...


det var en norsk som var emot islam, var inte så rasistisk

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

23/07 -11 19:33 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Frimurare det förklarar vart han fick sprängmedel och vapen ifrån.

Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

23/07 -11 19:49 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Fan vad hemskt. Jag sörjer vårt grannland innerligt.

23/07 -11 20:19 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Hemskt.

Det känns overkligt att det hänt så här nära också.


Vill inte ens tänka på hur förfärligt det måste ha känts för de som blev jagade av honom på Utoya

.

23/07 -11 20:27 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Jag vet att detta är ett känsligt ämne, men måste ändå be er att hålla er ifrån personangrepp, OT, etc. Tråd rensad.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar