Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Attackerna i Norge

Svara
30/07 -11 01:13 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Jag bara måste kommentera nåns inlägg på typ första sidan där de stod "var inte så rasistisk". Haha? Tröttnar folk aldrig på den meningen?

Är de seriöst så i vårat land, att man få säga åt en vit, kristen och brottsligt ren kille att han är dum i huvudet och ingen bryr sig. Medans om man säger åt en islamistisk turk som har genomfört ett terror-dåd, är man rasistisk?
Är alla helt brain washed eller, allt rasist snack har blivit en sån satans hysteri.


Uppenbarligen är den här killen dum i huvudet, han har ju helt klart försökt utrota en ras, med tanke på att han först gjorde ett bomb-dåd mot presidenten, sen sköt ihjäl (och försökte skjuta ihjäl ännu fler) Sossar som var påväg att komma nånstans.

"Först döda drottningen i stacken, sen avfödan"

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

06/09 -11 00:15 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen teodhoore

Tycka vad man vill om hans tillvägagångssätt, men det är onekligen ett effektivt sätt han förde fram sin tes. Jag misstycker med hans motiv, men imponeras av hans handlingskraft.

16/07 -12 22:59 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

Känns lite overkligt att jag var i Norge när det hände (halvnorsk). Min mammas klasskamrats dotter var ju till och med ett av offren (R.I.P). Helt jävla sjukt. Det är snart ett år sedan, men det känns fortfarande ganska overkligt. Norge in my <3

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar