Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Lås skämt om Japan tråden!

Svara
25/03 -11 19:54 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Jä*** personer som skämta om något sånt!! Jätte många personer har förlorat sina hem och liv på grund av katastrofen. Att skämta om sånt är jävligt dumt och man har ingen medkänsla hur dåligt alla personer har det i Japan just nu. Tänk om man skämta om de som trakassera?

Varför är rasistiska så dryga?
För att de aldrig tänker!!!

25/03 -11 21:28 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Är ju inte rasism.

*

01/04 -11 23:15 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

trickmaster skrev:
Jä*** personer som skämta om något sånt!! Jätte många personer har förlorat sina hem och liv på grund av katastrofen. Att skämta om sånt är jävligt dumt och man har ingen medkänsla hur dåligt alla personer har det i Japan just nu. Tänk om man skämta om de som trakassera?

Varför är rasistiska så dryga?
För att de aldrig tänker!!! 



Gnäll gärna vidare.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

08/05 -11 21:49 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

trickmaster skrev:
Jä*** personer som skämta om något sånt!! Jätte många personer har förlorat sina hem och liv på grund av katastrofen. Att skämta om sånt är jävligt dumt och man har ingen medkänsla hur dåligt alla personer har det i Japan just nu. Tänk om man skämta om de som trakassera?

Varför är rasistiska så dryga?
För att de aldrig tänker!!! 

Rasistiskt?
Rasism innebär att man hatar invandrare och människor från andra länder, vi har inte skämtat om japanerna, bara läget i Japan!
• Det som publiceras på Fuska.nu får inte innehålla något som kan uppfattas som anstötande, vulgärt, hotande, trakasserande eller diskriminerande mot folkgrupp.
Så lyder regeln, läs den noga...

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

09/05 -11 17:31 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Inte alla, men jag tror att vissa är emot det bara för att "man ska vara det". Det är korrekt liksom.

*

09/05 -11 19:08 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

trickmaster skrev:
Jä*** personer som skämta om något sånt!! Jätte många personer har förlorat sina hem och liv på grund av katastrofen. Att skämta om sånt är jävligt dumt och man har ingen medkänsla hur dåligt alla personer har det i Japan just nu. Tänk om man skämta om de som trakassera?

Varför är rasistiska så dryga?
För att de aldrig tänker!!! 



Varning för Pokemon fanboy som gnäller över att folk skämtar om japan

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

20/05 -11 14:35 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Nonzi skrev:
trickmaster skrev:
Jä*** personer som skämta om något sånt!! Jätte många personer har förlorat sina hem och liv på grund av katastrofen. Att skämta om sånt är jävligt dumt och man har ingen medkänsla hur dåligt alla personer har det i Japan just nu. Tänk om man skämta om de som trakassera?

Varför är rasistiska så dryga?
För att de aldrig tänker!!! 



Varning för Pokemon fanboy som gnäller över att folk skämtar om japan

Varing för Pokemon fanboy som gnäller över att folk skämtar om liv*

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

20/05 -11 21:53 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Tråden om Japanskämt har ingen skrivit i på ett bra tag och denna tråd är nu offtopic. Denna tråd låses därmed.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar