Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snabba frågor och svar

15/06 -12 01:19 spoket1234

spoket1234

1397 XP 192 inlägg

wtfwjd skrev:
spoket1234 skrev:
Ehm, hur gör man för att gå upp i vikt egentligen? o.O

Beror väl lite på hur mycket man planerar att gå upp och under hur lång period det ska ske. Öka kaloriintaget och ät regelbundet, frukost, lunch, middag och mellanmål. Styrketräna gärna och ät mer fett! Skippa t.ex. lättmjölken och lightprodukter och drick grädde istället. Eller inte.  Men du fattar :))))

Får väl testa det :O tack ^^

05/07 -12 18:25 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Varför innehåller så många saker spår av nötter?

07/07 -12 21:55 pokemaster9

pokemaster9

3946 XP 87 inlägg

Daxter_SSJ4 skrev:
Varför innehåller så många saker spår av nötter?

För att de sakerna görs i samma behållare som saker som innehåller nötter. Det kvittar om maskinen har tvättats. Det måste ändå stå " kan innehålla spår av nötter

If you ask really nice maybe, just maybe you´ll get a piece of me =p

07/07 -12 23:03 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Någon som kan tipsa mig om en bra "game recorder". Har provat Bandicam men på gratisversionen kan man tydligen inte spela in i mer än 10 minuter och eftersom att jag inte pallar med och betala så vägrar jag att spela in något mer med den. Får se om den ger med sig snart men om inte så behöver jag hjälp med att hitta en ny...

(:=           
):=
|:=

08/07 -12 00:08 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Silver_ skrev:
Någon som kan tipsa mig om en bra "game recorder". Har provat Bandicam men på gratisversionen kan man tydligen inte spela in i mer än 10 minuter och eftersom att jag inte pallar med och betala så vägrar jag att spela in något mer med den. Får se om den ger med sig snart men om inte så behöver jag hjälp med att hitta en ny...

Fraps?

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

08/07 -12 09:23 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

DarknessSky skrev:
Silver_ skrev:
Någon som kan tipsa mig om en bra "game recorder". Har provat Bandicam men på gratisversionen kan man tydligen inte spela in i mer än 10 minuter och eftersom att jag inte pallar med och betala så vägrar jag att spela in något mer med den. Får se om den ger med sig snart men om inte så behöver jag hjälp med att hitta en ny...

Fraps?

Har dock provat Fraps också men som den omorderna grobian som jag är så kan jag inte spela in i mindre än 60 sekunder. Finns det någon slags guide på Youtube som riktar sig till just detta?

(:=           
):=
|:=

08/07 -12 13:46 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Silver_ skrev:
DarknessSky skrev:
Silver_ skrev:
Någon som kan tipsa mig om en bra "game recorder". Har provat Bandicam men på gratisversionen kan man tydligen inte spela in i mer än 10 minuter och eftersom att jag inte pallar med och betala så vägrar jag att spela in något mer med den. Får se om den ger med sig snart men om inte så behöver jag hjälp med att hitta en ny...

Fraps?

Har dock provat Fraps också men som den omorderna grobian som jag är så kan jag inte spela in i mindre än 60 sekunder. Finns det någon slags guide på Youtube som riktar sig till just detta?

Fraps kostar, därför kan du inte spela in så länge. Det finns en demo som du antagligen använde.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

08/07 -12 14:58 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

DarknessSky skrev:
Silver_ skrev:
DarknessSky skrev:
Silver_ skrev:
Någon som kan tipsa mig om en bra "game recorder". Har provat Bandicam men på gratisversionen kan man tydligen inte spela in i mer än 10 minuter och eftersom att jag inte pallar med och betala så vägrar jag att spela in något mer med den. Får se om den ger med sig snart men om inte så behöver jag hjälp med att hitta en ny...

Fraps?

Har dock provat Fraps också men som den omorderna grobian som jag är så kan jag inte spela in i mindre än 60 sekunder. Finns det någon slags guide på Youtube som riktar sig till just detta?

Fraps kostar, därför kan du inte spela in så länge. Det finns en demo som du antagligen använde.

Jag frågade dock efter något som inte kostar men jag antar att de flesta programmen gör det...

(:=           
):=
|:=

08/07 -12 15:26 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Laddar du ner Fraps från piratebay borde det gå finnemang :)

12/07 -12 10:48 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Varför bildas de där stråna i fruset vatten?

27/08 -12 00:19 Shiner

Shiner

2423 XP 914 inlägg

Hmm... Är nog dit luften tar vägen när vattnet fryser, har dock ingen aning om varför det lägger sig som ett iris och pekar in mot mitten. Kan det ha något att göra med vilken del av vattnet som fryser först?

A scattered dream that is like a far off memory.
A far off memory that's like a scattered dream.
I want to line the pieces up. Yours and mine.

27/08 -12 01:12 Mal_ganis

Mal_ganis

9643 XP 820 inlägg

Det är luftbubblor du ser, och de pekar mot mitten på grund av att isen fryser sist i mitten.

People aren't actually retarded, they're just completely fucking clueless.

27/08 -12 22:25 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Hejsan hejsan, började precis känna att en fet förkylning är på g och jag undrar om ni har något tips på kurer man kan fixa hemma? Ska nämligen jobba torsdag kväll/natt, ha en redovisning på fredag förmiddag och sedan ska vi brudar dra feta krogrundan så detta kommer minst sagt olägligt!
Är desperat så alla tips funkar!

27/08 -12 22:38 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Hejsan hejsan, började precis känna att en fet förkylning är på g och jag undrar om ni har något tips på kurer man kan fixa hemma? Ska nämligen jobba torsdag kväll/natt, ha en redovisning på fredag förmiddag och sedan ska vi brudar dra feta krogrundan så detta kommer minst sagt olägligt!
Är desperat så alla tips funkar!

Vad du än gör, drick inte medan du känner dig dålig. Dagen efter kommer du må massa gånger värre. Fråga bara min hals.
Drick te (vet inte om det hjälper, men det är gott).

Men mer allvarligt. Ta det lugnt och ansträng dig inte, lägg dig tidigt så du får sova ut. Massor med C-vitamin. Antingen brustabletter eller bara frukt.
Har visserligen inte testat detta själv, men det är vad jag har hört. c:

Coucou

28/08 -12 08:16 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

Vad du än gör, drick inte medan du känner dig dålig. Dagen efter kommer du må massa gånger värre. Fråga bara min hals.
Drick te (vet inte om det hjälper, men det är gott).

Men mer allvarligt. Ta det lugnt och ansträng dig inte, lägg dig tidigt så du får sova ut. Massor med C-vitamin. Antingen brustabletter eller bara frukt.
Har visserligen inte testat detta själv, men det är vad jag har hört. c:

Oki tack! Drack en kopp te i morse, får ta några när jag kommer hem också!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar