Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Wikileaks, bra eller dåligt?

Svara
07/12 -10 19:17 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Ja, alla känner väl till Wikileaks, sidan som läcker ut hemligstämplad information om kriget, men även  USA:s Lednings Nedlåtande kommentarer om olika världsledare.

Är det bra av dom att dom får fram sanningen, eller förstör dom bara och gör skiten värre?


Diskutera!



*

07/12 -10 19:19 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Lite både och.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

07/12 -10 20:20 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Jadu. En svår fråga :/
Både bra och dåligt.

~ Aye!

07/12 -10 21:56 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Wikileaks är awesome!<3

Coucou

07/12 -10 22:05 daniel100

daniel100

3055 XP 288 inlägg

Sanningen kommer alltid fram, men en vit lögn ger mer glädje än skada.......

Jag har huvudet i molnen alltför ofta...........
If you wonder who i am, keep wondering............
I am the one and only, Hahahahahaha............

07/12 -10 23:41 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Vissa sanningar kanske aldrig ska komma fram, om det  bara medför mer skada för allt, alla och inge positivt.

Men Wikileaks är bra, jag gillar tanken.
JA är årets hjälte!
Hoppas det slutar rättvist för honom, att hororna som anmält honom för våldtäkt går o... gosh.

Att alla som gör motstånd mot wikileaks får det dom förtjänar. Paypal, visa, interpol, mastercard osv osv - Operation payback, GG!

''We are a legion, We do not forgive, we do not forget - Anons''

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

08/12 -10 07:35 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Ja. För dom lägger sig i allt. Sen har jag mina egna skäl till att jag vill att Wikileaks ska fortsätta fungera som den gör :W

08/12 -10 15:57 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

bf22 skrev:
Vissa sanningar kanske aldrig ska komma fram, om det  bara medför mer skada för allt, alla och inge positivt.

Men Wikileaks är bra, jag gillar tanken.
JA är årets hjälte!
Hoppas det slutar rättvist för honom, att hororna som anmält honom för våldtäkt går o... gosh.

Att alla som gör motstånd mot wikileaks får det dom förtjänar. Paypal, visa, interpol, mastercard osv osv - Operation payback, GG!

''We are a legion, We do not forgive, we do not forget - Anons''

Cancer.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

08/12 -10 16:24 bf22

bf22

5960 XP 297 inlägg

Plawt skrev:
bf22 skrev:
Vissa sanningar kanske aldrig ska komma fram, om det  bara medför mer skada för allt, alla och inge positivt.

Men Wikileaks är bra, jag gillar tanken.
JA är årets hjälte!
Hoppas det slutar rättvist för honom, att hororna som anmält honom för våldtäkt går o... gosh.

Att alla som gör motstånd mot wikileaks får det dom förtjänar. Paypal, visa, interpol, mastercard osv osv - Operation payback, GG!

''We are a legion, We do not forgive, we do not forget - Anons''

Cancer.


Känns så skönt att det som ligger bakom operation payback lyckas med det dom gör, kanske inte på längden, men de lyckas.. Mastercard blir drabbade, nästa är väll VIsa, man får rösta vilka dom ska gå på (:

Att Sveriges anseende sänks, speciellt rättsystemet.
Hoppas han släpps bara..

och GG OP!

? ?? / ¦??? / ? ? / ??? / ? ¦?? / ? ?

08/12 -10 16:39 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag gillar det. Tycker att det fungerar sålänge andra inte blir "skadade" om infon kommer ut. USA har sagt att folk blir det flera gånger men det har inte hänt något hitlls så känns som tomma hot.

Och det är ju rätt kul info ibland x)

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

08/12 -10 20:49 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Såg en film på WikiLeaks där en amerikansk Apache helikopter skjuter typ 20 oskyldiga människor i Baghdad. Där till skadades också 2 små barn.

08/12 -10 22:59 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Noizyy skrev:
Såg en film på WikiLeaks där en amerikansk Apache helikopter skjuter typ 20 oskyldiga människor i Baghdad. Där till skadades också 2 små barn.

Älskar att flyga Apache på Bc2<3

Coucou

10/12 -10 22:09 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

USA borde sprängas och banta

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

12/12 -10 21:47 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

jek skrev:
USA borde sprängas och banta


Nä, utan dom hade vi varit döda. Eller iallafall, jag.

12/12 -10 21:50 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Fix_d skrev:
Noizyy skrev:
Såg en film på WikiLeaks där en amerikansk Apache helikopter skjuter typ 20 oskyldiga människor i Baghdad. Där till skadades också 2 små barn.

Älskar att flyga Apache på Bc2<3


Yesbox. Den såg jag också. Där är beviset på att allt inte ligger korrekt till. Sen när någon terrorist spränger någon byggnad i USA blir det genast mediaexplosioner. Men vem började först med att döda oskyldiga?

Själv gillar jag inte vad dom gör i Irak. Men mitt land hade definitvt varit kaoZ utan USA. Eller iallafall utan William J. Clinton.

NÅGON SOM VET VARFÖR USA inte gör något åt den här hemsidan. Ska väl inte vara så svårt att bara liksom stänga ner hemsidan eller?

12/12 -10 21:50 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

Noizyy skrev:
jek skrev:
USA borde sprängas och banta


Nä, utan dom hade vi varit döda. Eller iallafall, jag.


vrf

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar