Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Wikileaks, bra eller dåligt?

Svara
12/12 -10 21:53 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
USA borde sprängas och banta


Nä, utan dom hade vi varit döda. Eller iallafall, jag.


vrf


Bill Clinton, sprängde skiten ur serberna med B-2 Stealth Bombers. Hade det inte varit för honom hade vi utrotats från vårt land. Både ditt och mitt land ligger i Balkanhalvön. Så du borde väl veta? Eller jag vet hur gammal du är så jag ska inte klandra dig.

12/12 -10 21:57 jek

jek

3756 XP 182 inlägg

Noizyy skrev:
jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
USA borde sprängas och banta


Nä, utan dom hade vi varit döda. Eller iallafall, jag.


vrf


Bill Clinton, sprängde skiten ur serberna med B-2 Stealth Bombers. Hade det inte varit för honom hade vi utrotats från vårt land. Både ditt och mitt land ligger i Balkanhalvön. Så du borde väl veta? Eller jag vet hur gammal du är så jag ska inte klandra dig.


har aldrig hört att USA var emot serberna vi fick klara oss själva. så du är UD

...isjgfiajigjaeighjiaehjiaehjiepjhpeiohjopejgweio

12/12 -10 22:21 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
Noizyy skrev:
jek skrev:
USA borde sprängas och banta


Nä, utan dom hade vi varit döda. Eller iallafall, jag.


vrf


Bill Clinton, sprängde skiten ur serberna med B-2 Stealth Bombers. Hade det inte varit för honom hade vi utrotats från vårt land. Både ditt och mitt land ligger i Balkanhalvön. Så du borde väl veta? Eller jag vet hur gammal du är så jag ska inte klandra dig.


har aldrig hört att USA var emot serberna vi fick klara oss själva. så du är UD


Men nu vet du det iallafall.

13/12 -10 07:21 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg


NÅGON SOM VET VARFÖR USA inte gör något åt den här hemsidan. Ska väl inte vara så svårt att bara liksom stänga ner hemsidan eller?



Inte så lätt, dom har servrar över heeela världen.

*

13/12 -10 08:38 Noizyy

Noizyy

596 XP 70 inlägg

Eric_ skrev:

NÅGON SOM VET VARFÖR USA inte gör något åt den här hemsidan. Ska väl inte vara så svårt att bara liksom stänga ner hemsidan eller?



Inte så lätt, dom har servrar över heeela världen.


They are soooo screw'd :O

27/12 -10 16:03 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Jag tycker om Wikileaks men jag tycker inte om Assange. Det är bra att sanningen kommer fram, men jag är osäker på om det egentligen kanske bara för mer skada. Assange verkar förresten inte ha alla hästar i hagen.

De eller dem?

07/01 -11 23:36 SkyGamerZero

SkyGamerZero

15 XP 9 inlägg

Tycker om idéen om Wikileaks, men finns dock inte mycket att diskutera om hemsidan då den är nedlagd.

25/01 -11 15:48 detektiv

detektiv

430 XP 101 inlägg

klart att wikileaks är bra, julian är ju snygg!

skämt åsido. läste om wikileaks i skolan ett par veckor och började bara skämmas över att inte ha tagit reda på något om det innan. collateral murder är något av det äckligaste jag sett, soldaterna SKRATTAR. korruption behöver alltid avslöjas, hur brutalt det än måste bli.

make tea, not war

03/02 -11 18:23 ravirento

ravirento

325 XP 49 inlägg

En väldigt bra sak som trots sina politiska och juridiska konsekvenser resulterat i sådant som ingivit oss en bredare och mer sann vy bakom de politiska kulisserna. Vi får veta vad som egentligen händer och vad de parlament, presidenter och regeringar vi anförtrott oss till, valt att undanhålla eller rakt av förtränga. Detta kan vara sådant som har relevans och nytta för både politiska frågor men också för befolkningars förtroende till politiken och vad vi egentligen ska tro på. Wikileaks lutar mer åt det positiva än det negativa hållet. Garanterat

"Numbing the pain for a while will make it worse when you finally feel it" Albus Dumbledore

03/02 -11 20:45 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Wikileaks <3

Tonight's the night.

11/03 -11 21:24 Game_ninja

Game_ninja

3017 XP 215 inlägg

Jag tycker att det känns som om usa vänder på allt och säger att wikileaks har fela istället för att konfronterat soldaterna som MÖRDAT civila

"We dont say irl, we say afk, cuz we believe that
the internet is real"

16/04 -11 14:35 Kyssen

Kyssen

2390 XP 498 inlägg

Kevinek skrev:
Lite både och.

sålänge jag är nöjd med mig själv duger jag
såg er tsm i lag på biggest loser, såg att ni inte kom nån vart

16/04 -11 16:19 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Assange och hans team är hjältar, borde fan få någon form av pris.

*


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar