Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

25/10 -10 15:55 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

det är intressant att alla har en sån olika musik smak men ändå hatar alla justin bieber. han måste vara väldigt dålig...

tjavagörs

25/10 -10 19:11 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

blablabla skrev:
Har en app till Firefox som censurerar alla texter och bilder där det står nåt om bieber eller där han är på bild. Riktigt fantastiskt faktist^^

länka till den snälla :D

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

25/10 -10 20:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slayer

Kigsz skrev:
ClioSofia skrev:
Slayer skrev:
ÄLSKAR HANS MUSIK!!!! <333333 :PPPPPPPPPPPP

tycker du om hans musik så mkt

Jag tror att han är en gnutta sarkastisk (baserat på hans thrash metal-inspirerade användarnamn...).

Själv försöker jag undvika Justin Bieber så gott det går och hittills lyckas jag ganska bra.

Rätt.

25/10 -10 21:00 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

QuakeNet skrev:
Har bättre saker för mig än att sitta bakom en datorskärm och säga hur mycket man hatar honom etc. Jag är neutral till honom, gillar inte "musik-stilen" riktigt men har heller inget emot honom. Alla är olika och det ska man respektera.
.

Exakt och senast jag kollade så gäller det alla. Alltså har folk lika mycket rätt att ogilla honom även om jag kan hålla med dig om att hatandet är lite överdrivet.

7 år på fuska.nu

25/10 -10 21:15 Yobbo

Yobbo

5149 XP 666 inlägg

Håller med Apower. Hatandet kan bli lite för mycket ibland. Man kan inte kolla på kommentarer på en musikvideo på Youtube utan att se en kommentar i stil med "68 Bieber fans has been here". Men jag kan absolut inte påstå att jag gillar hans musik.

25/10 -10 23:39 154k

154k

1086 XP 27 inlägg

Kan inte påstå att han är någon klockren sångare men han får väl ligga med sina fans (om han eller dom nu är könsmogna) så det är ju trevligt för honom.

26/10 -10 15:34 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Ni som ser ner på honom önskar själva att ni kunde ha tjejer flockandes omkring er, men nu kan ni inte det för ni sitter på denna sidan dag in och dag ut och hoppas på att ni en vacker dag ska få ett liv, helt gratis.

Har inget emot Justin Bieber. Gillar inte hans låtar men han har en bra sångröst. Kul för dom som gillar den musiken.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

26/10 -10 18:32 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

EXODUS skrev:
Börjar bli lite uttjatat att "hata" henne nu, eller?

honom tror jag du menar

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

26/10 -10 19:16 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Ni som ser ner på honom önskar själva att ni kunde ha tjejer flockandes omkring er, men nu kan ni inte det för ni sitter på denna sidan dag in och dag ut och hoppas på att ni en vacker dag ska få ett liv, helt gratis.

Att ha skrikande tjejer efter sig är inte kul i längden.
Det är kul när man är 10-25. Om man hittar en pojk/flickvän innan det blir det jobbigt redan innan 25. Ännu värre när man gift sig.
Ta åldrarna med en nypa salt, jag var lång ifrån exakt och detta varierar mycket från person till person.


honom tror jag du menar

Tror snarare att det var menat som ett skämt. Min kompis drog ett liknande här om dagen.

7 år på fuska.nu

26/10 -10 19:27 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Apower skrev:

Ni som ser ner på honom önskar själva att ni kunde ha tjejer flockandes omkring er, men nu kan ni inte det för ni sitter på denna sidan dag in och dag ut och hoppas på att ni en vacker dag ska få ett liv, helt gratis.

Att ha skrikande tjejer efter sig är inte kul i längden.
Det är kul när man är 10-25. Om man hittar en pojk/flickvän innan det blir det jobbigt redan innan 25. Ännu värre när man gift sig.
Ta åldrarna med en nypa salt, jag var lång ifrån exakt och detta varierar mycket från person till person.


honom tror jag du menar

Tror snarare att det var menat som ett skämt. Min kompis drog ett liknande här om dagen.


Beatles slutade turnera delvis på grund av brudarna.

*

27/10 -10 08:21 bobba313

bobba313

1933 XP 32 inlägg

Kan ju inte säga att han är en bra sångare rent ut sagt en usel sångare.
Men det finns ju folk som gillar han, Och som jag brukar säga det finns ju folk till allt.
Justin bieber är tja vad kan man säga USEL

better do die quick fighting on your feet
than live forever begging on your knees

27/10 -10 16:33 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

EXODUS skrev:
bobba313 skrev:
Kan ju inte säga att han är en bra sångare rent ut sagt en usel sångare.
Men det finns ju folk som gillar han, Och som jag brukar säga det finns ju folk till allt.
Justin bieber är tja vad kan man säga USEL


Nu när du fokuserar på sång får jag ta och fråga vilken sångare/sångerska du jämför med inom samma genre?

Typ Carola.

7 år på fuska.nu

27/10 -10 17:43 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

så mörk röst har inte bieber >_>

"Death is the beginning of immortality.."

27/10 -10 19:13 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

blablabla skrev:
så mörk röst har inte bieber >_>

Han är 17 och har inte kommit in i puberteten...

Beware...

27/10 -10 20:23 jamaboy

jamaboy

1681 XP 36 inlägg

louie skrev:
vad tycker ni om denna 17 åriga artist

är han 17 :S ser ut som 14


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar