Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

28/10 -10 10:45 bobba313

bobba313

1933 XP 32 inlägg

Man kan inte jämföra bieber med någon han är rent ut sagt usel bara!! inte bra alls!!! jag känner inte någon som gillar bieber, USEL

better do die quick fighting on your feet
than live forever begging on your knees

28/10 -10 16:08 154k

154k

1086 XP 27 inlägg

Kul Bieberfakta:
Justin har den mest visade videon på youtube men med fler dislikes än likes.

28/10 -10 16:16 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Apower skrev:

Ni som ser ner på honom önskar själva att ni kunde ha tjejer flockandes omkring er, men nu kan ni inte det för ni sitter på denna sidan dag in och dag ut och hoppas på att ni en vacker dag ska få ett liv, helt gratis.

Att ha skrikande tjejer efter sig är inte kul i längden.
Det är kul när man är 10-25. Om man hittar en pojk/flickvän innan det blir det jobbigt redan innan 25. Ännu värre när man gift sig.
Ta åldrarna med en nypa salt, jag var lång ifrån exakt och detta varierar mycket från person till person.


Ser det hela lite som med Disney-stjärnor, visst justin bieber har inget med disney att göra men de flesta därifrån har sina stunder i rampljuset en glömms de bort. Tvivlar stark på att justin bieber är lika populär om ett par år och definitivt om ca 15år.

28/10 -10 16:36 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

QuakeNet skrev:
Apower skrev:

Ni som ser ner på honom önskar själva att ni kunde ha tjejer flockandes omkring er, men nu kan ni inte det för ni sitter på denna sidan dag in och dag ut och hoppas på att ni en vacker dag ska få ett liv, helt gratis.

Att ha skrikande tjejer efter sig är inte kul i längden.
Det är kul när man är 10-25. Om man hittar en pojk/flickvän innan det blir det jobbigt redan innan 25. Ännu värre när man gift sig.
Ta åldrarna med en nypa salt, jag var lång ifrån exakt och detta varierar mycket från person till person.


Ser det hela lite som med Disney-stjärnor, visst justin bieber har inget med disney att göra men de flesta därifrån har sina stunder i rampljuset en glömms de bort. Tvivlar stark på att justin bieber är lika populär om ett par år och definitivt om ca 15år.

Det kan man aldrig veta, men jag hoppas det.


Kul Bieberfakta:
Justin har den mest visade videon på youtube men med fler dislikes än likes.

Det beror på att alla galningar massklickar på videon för fler visningar.

7 år på fuska.nu

28/10 -10 17:47 hedenboys

hedenboys

780 XP 107 inlägg

Jag orkar inte bry mig om honom.
Men jag är inte en unge som typ blir sur (egentligen svartsjuk) på alla flickfavorit artister som t.ex Darin,E.M.D och Justing Jieber. Men dock respekterar jag ändå inte honom för att han en artist som sjunger ett ord eller en mening över 50 gånger i en låt som t.ex hans låt ''Baby''.

yada yada, gotta talk a lotta hem de lay la la
oochie walla walla um da  dah da dah da but you
gotta gotta

#BanApower

28/10 -10 21:27 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Han är inte 17 han är 16. Ett bevis på att ni inte har någon aning om vem killen är.

Wii U PS4 XBone PC

28/10 -10 21:37 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Konstigt att alla säger "fan va han är dålig" "förstår inte hur nån kan lyssna på honom" "blää" och allt men ändå är han så satans stor som han blivit? Jävligt skumt.

Men håller bara med, han är en mesig pojke som förmodligen skärde bort kulorna då han va liten för att hans pojkröst ska sitta kvar.

De nån nämnde om 15 år i framtiden så öh, ingen kommer minnas honom som den lilla pojken som tog världen med storm. Om 30 år är han helt bortglömd.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

28/10 -10 23:42 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

EXODUS skrev:
Inte för att försvara honom, men vad är ihågkommet om 30 år?

9/11, VM-brons 1994, George W. Bush, Apollo 11, Barack Obama, Sverigedemokraterna plats i riksdagen, Kronprinsessans bröllop, 2004-tsunamin, globala uppvärmningen, Saddam Hussein...

... Mötley Crüe, Eminem, Pink, Justin Timberlake, Michael Jackson, AC/DC, U2, Metallica, Slipknot, Justin Bieber, Gorillaz, Amy Diamond, System of a Down...

... Mina basketmatcher, RDs favoritfilm, Knewts försök till att starta en lyckad hemsida, Dnäs cykel, ToCs borttagande utav sin profil...

... Kl0n, TL, Knewt...

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

29/10 -10 16:41 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Forsa95 skrev:
EXODUS skrev:
Inte för att försvara honom, men vad är ihågkommet om 30 år?

Amy Diamond,

Är inte hon bortglömd redan nu?

29/10 -10 16:52 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Amy Diamond,

Nu kan du inte vara allvarlig?
Hon får ju som bäst göra barnprogram för tillfället.


Jag orkar inte bry mig om honom.
Men jag är inte en unge som typ blir sur (egentligen svartsjuk) på alla flickfavorit artister som t.ex Darin,E.M.D och Justing Jieber. Men dock respekterar jag ändå inte honom för att han en artist som sjunger ett ord eller en mening över 50 gånger i en låt som t.ex hans låt ''Baby''.

Så man får inte ogilla deras musik utan att vara svartsjuk? Tror du ska bli diktator när du blir stor, av dina talanger att döma.

7 år på fuska.nu

30/10 -10 09:48 henjan

henjan

6117 XP 806 inlägg

Gillar inte hans musik men har egentligen inget emot honom, min syster gillar honom och mitt rum är bredvid hennes o hon lyssnar ju ofta på honom ;/ blir irriterande men sätter bara på min egna mp3 då :)
Tror att skälet att han är så hatad är för att han har blivit så rik och berömd utan att förtjäna det, seriöst hans musik är kasst, ända skälet att han blivit så stor är att en massa småtjejer tycker han e snygg , det är samma sak med en massa andra
pop-artister. Tror inte han är hatad pga avund, utan mer för att han har gjort allt så lätt och kanske också för att dom tycker han är en fjolla.

?

30/10 -10 14:31 Hysteria

Hysteria

746 XP 25 inlägg

Galet skön artist, cleana lyrics, stil och livekonserter.
U Smile och One Less Lonely Girl, galet tÿnga.

everyday I wake up to stagnant bullshit
as soon as I escape theres more stagnant bullshit
this endless propaganda corporate agenda

30/10 -10 19:58 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

...

"Death is the beginning of immortality.."

31/10 -10 20:48 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

niwn skrev:
Konstigt att alla säger "fan va han är dålig" "förstår inte hur nån kan lyssna på honom" "blää" och allt men ändå är han så satans stor som han blivit? Jävligt skumt.

Men håller bara med, han är en mesig pojke som förmodligen skärde bort kulorna då han va liten för att hans pojkröst ska sitta kvar.

De nån nämnde om 15 år i framtiden så öh, ingen kommer minnas honom som den lilla pojken som tog världen med storm. Om 30 år är han helt bortglömd.

Fast varför skulle Justin bry sig? Han är nog fett rik då! :D XD

Wii U PS4 XBone PC

31/10 -10 20:57 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Hysteria skrev:
Galet skön artist, cleana lyrics, stil och livekonserter.
U Smile och One Less Lonely Girl, galet tÿnga.


Helt säker på att du skämtar, men man mår ändå illa av att se ngn skriva att man gillar henne. (japp Exodus, jag snodde dit skämt.)

*


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar