Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Invandrare

01/10 -10 21:18 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

OOIZ skrev:
henjan skrev:
icke-europeer (o zigenare) borde kastas bort från Norra europa.
det blir bara mer våld knark o tjuvar när man släpper in dom(säger inte att alla är det men många är det).


Får du bestämma så hade Europa och Sverige blivit bankrutt.

Folk här i Sverige bör tänka på att största andelen av invandrare som kommer hit är svenskar som kommit tillbaka, människor från våra grannländer som främst Finland.

Sen pratar folk om att invandrare skapar problem, kolla bara på Hells Angels gruppbilder, vad ser det ut som?


Faktist helt rätt sagt enligt mig. Särskilt den delen med bankrutt, den instämmer jag på (+1).

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

02/10 -10 01:18 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

OOIZ skrev:
henjan skrev:
icke-europeer (o zigenare) borde kastas bort från Norra europa.
det blir bara mer våld knark o tjuvar när man släpper in dom(säger inte att alla är det men många är det).


Får du bestämma så hade Europa och Sverige blivit bankrutt.

Folk här i Sverige bör tänka på att största andelen av invandrare som kommer hit är svenskar som kommit tillbaka, människor från våra grannländer som främst Finland.

Sen pratar folk om att invandrare skapar problem, kolla bara på Hells Angels gruppbilder, vad ser det ut som?


Hur ser Bandidos (och X-teams) gruppbilder ut?
Hur ser Original Gangsters gruppbilder ut?
Black cobra och black scorpion?
Naserligan?
Kartellen och syndicate legion?
FFL?
Och så vidare, och så vidare.

Så det där var ett kasst exempel, de enda kriminella gäng som bara består av etniska svenskar som jag kan komma på är väl Hells Angels och Brödraskapet Wolfpack.

Sedan finns det gäng i Sverige som bara består av vissa andra etniska grupper, finns ett syrianskt gäng i Södertälje, ett jugoslaviskt sådant som finns lite överallt i landet och ett vietnamesiskt som är stora inom droghandeln.

Så rent generellt var det där faktiskt inte något bra argument.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

02/10 -10 02:10 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

Bara det att Hells Angeles är etablerat i hela världen och skapar problem i många länder..

02/10 -10 02:14 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

OOIZ skrev:
Bara det att Hells Angeles är etablerat i hela världen och skapar problem i många länder..

Och?
Vad har det att göra med Sveriges situation?

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

02/10 -10 02:15 Fresh

Fresh

4045 XP 612 inlägg

GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
Bara det att Hells Angeles är etablerat i hela världen och skapar problem i många länder..

Och?
Vad har det att göra med Sveriges situation?

Det finns inga bruna änglar...

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.

02/10 -10 02:16 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Fresh skrev:
GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
Bara det att Hells Angeles är etablerat i hela världen och skapar problem i många länder..

Och?
Vad har det att göra med Sveriges situation?

Det finns inga bruna änglar...

Och?
Jag svarade på det där i mitt förförra inlägg.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

02/10 -10 08:27 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
henjan skrev:
icke-europeer (o zigenare) borde kastas bort från Norra europa.
det blir bara mer våld knark o tjuvar när man släpper in dom(säger inte att alla är det men många är det).


Får du bestämma så hade Europa och Sverige blivit bankrutt.

Folk här i Sverige bör tänka på att största andelen av invandrare som kommer hit är svenskar som kommit tillbaka, människor från våra grannländer som främst Finland.

Sen pratar folk om att invandrare skapar problem, kolla bara på Hells Angels gruppbilder, vad ser det ut som?


Hur ser Bandidos (och X-teams) gruppbilder ut?
Hur ser Original Gangsters gruppbilder ut?
Black cobra och black scorpion?
Naserligan?
Kartellen och syndicate legion?
FFL?
Och så vidare, och så vidare.

Så det där var ett kasst exempel, de enda kriminella gäng som bara består av etniska svenskar som jag kan komma på är väl Hells Angels och Brödraskapet Wolfpack.

Sedan finns det gäng i Sverige som bara består av vissa andra etniska grupper, finns ett syrianskt gäng i Södertälje, ett jugoslaviskt sådant som finns lite överallt i landet och ett vietnamesiskt som är stora inom droghandeln.

Så rent generellt var det där faktiskt inte något bra argument.


Haha, snacka om att ha läst ''Svensk Maffia''.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

02/10 -10 16:27 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

Fresh skrev:
GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
Bara det att Hells Angeles är etablerat i hela världen och skapar problem i många länder..

Och?
Vad har det att göra med Sveriges situation?

Det finns inga bruna änglar...
HA är mycket bredare och större än alla andra och får support säkert från utlandet hit till Sverige. Så Sveriges medborgare är inte helt oskyldiga, ingen är, alla människor är brottsbenägna.

02/10 -10 18:51 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

OOIZ skrev:
Fresh skrev:
GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
Bara det att Hells Angeles är etablerat i hela världen och skapar problem i många länder..

Och?
Vad har det att göra med Sveriges situation?

Det finns inga bruna änglar...
HA är mycket bredare och större än alla andra och får support säkert från utlandet hit till Sverige. Så Sveriges medborgare är inte helt oskyldiga, ingen är, alla människor är brottsbenägna.


Vaddå mycket bredare och större?
Det vet jag inte om jag tror på, belägg för att de är såå mycket större skulle jag gärna vilja ha.
Sedan är ju t.ex. Bandidos också en internationell organisation, så vaddå då?
Och vaddå "alla människor är brottsbenägna", tala för dig själv, jag är då inte brottsbenägen.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

03/10 -10 00:53 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

Klart alla människor är brottsbenägna, det är lätt för dig att säga så beroende på hur din uppväxt har varit med familj och nätverk i det sociala.

03/10 -10 03:24 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

OOIZ skrev:
Klart alla människor är brottsbenägna, det är lätt för dig att säga så beroende på hur din uppväxt har varit med familj och nätverk i det sociala.

Nej, alla människor är bevisligen inte brottsbenägna då det finns många som aldrig i sitt liv skulle kunna tänka sig att bryta mot lagen, om du tror att alla är det så vet du inte vad "brottsbenägen" betyder.
Och förövrigt, vad vet du om min uppväxt?

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

03/10 -10 05:28 OOIZ

OOIZ

127 XP 21 inlägg

Jag vet inte något om din uppväxt, det kan vara så att det är skillnad på din uppväxt till andra och alla faktorer spelar roll på varför någon begår brott.

03/10 -10 14:18 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
Klart alla människor är brottsbenägna, det är lätt för dig att säga så beroende på hur din uppväxt har varit med familj och nätverk i det sociala.

Nej, alla människor är bevisligen inte brottsbenägna då det finns många som aldrig i sitt liv skulle kunna tänka sig att bryta mot lagen, om du tror att alla är det så vet du inte vad "brottsbenägen" betyder.
Och förövrigt, vad vet du om min uppväxt?


Så att om du körde bil och helt plötsligt kom galna gangsters bakom dig och börjar skjuta mot dig, skulle du då inte köra mot rött ljus? Det beror ju helt på vilket situation du är i, ena stunden är du inte brottsbenägen och ena kan du vara det.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

03/10 -10 16:23 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

antonfusk skrev:
GoldenMew skrev:
OOIZ skrev:
Klart alla människor är brottsbenägna, det är lätt för dig att säga så beroende på hur din uppväxt har varit med familj och nätverk i det sociala.

Nej, alla människor är bevisligen inte brottsbenägna då det finns många som aldrig i sitt liv skulle kunna tänka sig att bryta mot lagen, om du tror att alla är det så vet du inte vad "brottsbenägen" betyder.
Och förövrigt, vad vet du om min uppväxt?


Så att om du körde bil och helt plötsligt kom galna gangsters bakom dig och börjar skjuta mot dig, skulle du då inte köra mot rött ljus? Det beror ju helt på vilket situation du är i, ena stunden är du inte brottsbenägen och ena kan du vara det.


Återigen en kille som inte vet vad ordet "brottsbenägen" betyder.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

03/10 -10 16:47 kentan

kentan

1706 XP 85 inlägg

Brottsbenägen:Hur benägen du är att begå brott till detta räknas endast sådant som du gör frivilligt alltså inte nödvärn,under tvång eller självförsvar.

Källa:Jag

A penis has a sad live. His hair is a mess ,his
family is nuts, his neighbour an asshole,his best
friend is an pussy and his owner beats him


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar