Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



musik/klädstilar

Svara
23/06 -10 12:01 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Tog det mer som ett skämt. Jag är 16.
Varför leker du så mycket? Är du något specialbarn då? Typ mobbad i skolan och antagligen därför tar du illa upp direkt. Om du inte gillar byxor eller glasögon kan du dra åt helvete nakenbarn. Du ska inte bli arg när man säger att du har byxor eller glasögon. Det är människorna själv som skapat dem :] Men det vet inte du snorunge.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

23/06 -10 13:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Tog det mer som ett skämt. Jag är 16.
Varför leker du så mycket? Är du något specialbarn då? Typ mobbad i skolan och antagligen därför tar du illa upp direkt. Om du inte gillar byxor eller glasögon kan du dra åt helvete nakenbarn. Du ska inte bli arg när man säger att du har byxor eller glasögon. Det är människorna själv som skapat dem :] Men det vet inte du snorunge.

Du vet mycket väl att du sa det på ett elakt sätt och det vet mycket väl att du beskrev mig som en nörd.
Leker? Nu får du för fan ta och skaffa sig ett liv. Det var för i helvete du som började och när jag försvarade mig så tycker du att jag leker? Får du vara elak för att du är 16? Nej, tänk om. Ta dina aggressions problem och gör oss alla en tjänst, lämna sajten. Du drabbar för fan människor.
Jag är inte mobbad i skolan, btw.

7 år på fuska.nu

23/06 -10 13:27 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Tog det mer som ett skämt, du fick förklaring i gästboken. Gå och läs! Mina aggressionsproblem har ingenting med detta att göra, jag är inte arg om jag säger att du har byxorna högt uppe :]
Jag kanske trodde det? Ännu en gång säger jag att mina aggressionsproblem har ingenting med vad jag tror att göra. Dumma unge. Jag drabbar inte människor bara för att du och jag inte kommer överens.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

23/06 -10 13:30 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Tog det mer som ett skämt, du fick förklaring i gästboken. Gå och läs! Mina aggressionsproblem har ingenting med detta att göra, jag är inte arg om jag säger att du har byxorna högt uppe :]
Jag kanske trodde det? Ännu en gång säger jag att mina aggressionsproblem har ingenting med vad jag tror att göra. Dumma unge. Jag drabbar inte människor bara för att du och jag inte kommer överens.

Meningen med skämt är liksom att de ska vara roliga.
Ska man driva med någon "på skoj" måste det ju i alla fall vara lite roligt.
Därför trodde jag att du menade allvar, men nu när vi rett ut det så är alltså facit att du drog ett riktigt uselt skämt.
Case closed.

7 år på fuska.nu

23/06 -10 13:57 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Ja, säger vi :]

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

18/07 -10 00:35 storken_123

storken_123

4076 XP 141 inlägg

Tycker inte att man borde klä sig på ett visst vis baserat på vilken musikstil man lyssnar på. Många musikstilar har väl inte direkt några klädstilar heller; till exempel jag som lyssnar på mycket blandat (jazz, blues, rock o.s.v) klär mig helt... o-influerat av vad jag lyssnar på om nu det är ett ord.

Atra esterní ono thelduin
Mor'ranr lifa unin hjarta onr
Un du evarínya ono varda

18/07 -10 09:20 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

storken_123 skrev:
Tycker inte att man borde klä sig på ett visst vis baserat på vilken musikstil man lyssnar på. Många musikstilar har väl inte direkt några klädstilar heller; till exempel jag som lyssnar på mycket blandat (jazz, blues, rock o.s.v) klär mig helt... o-influerat av vad jag lyssnar på om nu det är ett ord.


Svart kostym och Wayfarers
 

*

18/07 -10 13:00 storken_123

storken_123

4076 XP 141 inlägg

Eric_ skrev:
storken_123 skrev:
Tycker inte att man borde klä sig på ett visst vis baserat på vilken musikstil man lyssnar på. Många musikstilar har väl inte direkt några klädstilar heller; till exempel jag som lyssnar på mycket blandat (jazz, blues, rock o.s.v) klär mig helt... o-influerat av vad jag lyssnar på om nu det är ett ord.


Svart kostym och Wayfarers
 


Möjligtvis, men det hör ju inte till jazz/blues direkt ändå... Möjligtvis blues, men det finns ju en anledning till det. Anledningen till att många tänker på svarta kostymer och hattar när de hör "jazz" är väl för att det var populärt på 20-50 talet och då var det vardagliga kläder. Blues är ju också så då många av de fattigare bluesmännen åkte runt och hade samma kläder hela tiden.

Atra esterní ono thelduin
Mor'ranr lifa unin hjarta onr
Un du evarínya ono varda

18/07 -10 19:26 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

Killkläder börjar mer och mer likna tjejkläder. Finns inga vetta shorts längre, de ska ju helst sluta innan knäna. Snart kommer det väl kortkort för killar också. Fyfan vad vidrigt.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

01/09 -10 14:15 bobba313

bobba313

1933 XP 32 inlägg

jag är en stenhård hård rockare så jag klär mig så!!!
(hatar verkligen hip-hop) och dess förjävliga stil!! med guld hit o dit o kepsen på sne fyf an vad jag ahtar det!!!  bätrre med hård rockare o dess stil!!!!  :D

better do die quick fighting on your feet
than live forever begging on your knees

06/02 -11 15:10 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag är scene king!

Wii U PS4 XBone PC

07/04 -11 18:58 niwn

niwn

12277 XP 596 inlägg

Är väldigt influerad av musiken jag lyssnar på.

Klär mig rockigt, men framförallt så klär jag mig "glammigt". Med de menar jag dock inte att jag springer runt i fisknät, högklackade skor och smink. Men jag har ofta rätt tajta kläder, mycket svart/vitt. Ofta bandtröjor, svart tajta jeans/chinos. Brukar ha minst 2-3 armband (på vardera arm). 1 eller 2 ringar på händerna, nått halsband och självklart nått av nitskärpen.

Håret är inte så himla långt men väldigt fluffigt och stående åt alla håll. Ao, de är väl så jag brukar se ut.

Sex, Drugs & Rock N Roll
Other shit will kill my soul

07/04 -11 23:10 Erahnia

Erahnia

5533 XP 515 inlägg

Det va nån som la in steampunk i min spotifylista och så helt plötsligt började jag klä mig i brunt och blev förälskad i luftskepp och mekaniska klockor.

Majs
Är
Najs.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar