Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



musik/klädstilar

21/06 -10 22:14 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

Jag vet inte..? min stil passar inte riktigt in där, det är mer en blandning av allt tror jag förutom fjortis då?

jag brukar ha ''häng'' rätt stora jeans. Vanlig t-shirt utan märken eller svart rock/kappa. mycke vax i håret, sen ''emo'' lugg. Mina polare kallar mig hippie emo D:

///////----~MOE~----\\\\\\\

22/06 -10 01:21 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Jag klär mig definitivt inte efter musikstilar.


Nepp. Du har glasögon och byxfickorna strax över bröstet.


Så jag ska skita i glasögonen för att det ser fult ut eller vad menar du? Du vet inte hur det är att ha dålig syn verkar det som så sånt där kan du bara skita i.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

22/06 -10 13:16 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Jag klär mig definitivt inte efter musikstilar.


Nepp. Du har glasögon och byxfickorna strax över bröstet.


Så jag ska skita i glasögonen för att det ser fult ut eller vad menar du? Du vet inte hur det är att ha dålig syn verkar det som så sånt där kan du bara skita i.


Naej, det ser inte fult ut. Om du har byxfickorna strax över bröstet då borde du börja fundera. Folk kommer skratta då, tro mig. Men om du bara har glasögon så är det lugnt, har själv haft. Ditt problem var nu att du missade den andra kombinationen.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

22/06 -10 13:21 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

UnlimitedDri skrev:
antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Jag klär mig definitivt inte efter musikstilar.


Nepp. Du har glasögon och byxfickorna strax över bröstet.


Så jag ska skita i glasögonen för att det ser fult ut eller vad menar du? Du vet inte hur det är att ha dålig syn verkar det som så sånt där kan du bara skita i.


Naej, det ser inte fult ut. Om du har byxfickorna strax över bröstet då borde du börja fundera. Folk kommer skratta då, tro mig. Men om du bara har glasögon så är det lugnt, har själv haft. Ditt problem var nu att du missade den andra kombinationen.


Okej, har inte byxorna så där.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

22/06 -10 13:39 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
antonfusk skrev:
UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
Jag klär mig definitivt inte efter musikstilar.


Nepp. Du har glasögon och byxfickorna strax över bröstet.


Så jag ska skita i glasögonen för att det ser fult ut eller vad menar du? Du vet inte hur det är att ha dålig syn verkar det som så sånt där kan du bara skita i.


Naej, det ser inte fult ut. Om du har byxfickorna strax över bröstet då borde du börja fundera. Folk kommer skratta då, tro mig. Men om du bara har glasögon så är det lugnt, har själv haft. Ditt problem var nu att du missade den andra kombinationen.

Mitt_tidigare_inlägg skrev:
Kool diss, men att blanda in synfel är pantat och ditt inlägg visar på din okunskap om mig då jag varken har fel på synen eller byxorna strax över bröstet.
Vill också påpeka att jag kör en ganska avslappnad stil, på vintern är det jeans (som till skillnad från dina inte är 5 nummer för stora) som sitter där de ska sitta, t-shirt och hoodtröja. På sommaren är det t-shirt och surfshorts som gäller.

Jag tänkte hoppa över ett motangrepp, men har inget annat för mig:
Du klär dig säkert i jeans som är stora som simbassänger som sitter i knäna, en tröja som du simmar i och en AK-47 innanför kalsongerna.

Vill bara att du ska se att jag svarade.

Vill också tillägga att bara för att du är avundsjuk på min svenska etc, etc så betyder det inte att du kan snacka skit. Man kan vara smart utan att ha konstiga kläder.

7 år på fuska.nu

22/06 -10 16:06 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Vem pratar du om/med? Iallafall, dem som är smarta kör med den kombinationen oftast. Men det finns smarta gangsters också vettu. Jag menade mitt förra inlägg mer som en fråga, eller mer för att jävlas. Men du leker stor.

''Stor i orden men ett litet barn på jorden''.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

22/06 -10 17:23 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Ja, en rätt normal klädsel, men samtidigt lite mer stil i. Det är iallafall bra så.

OnT: Man säger inte Hip-Hop'are till dem som klär sig med häng. Fail.

Rappare brukar säga: ''Rap is what we do, and Hip-Hop is how we live''. Så det har inte så mycket med hur man klär sig. Men det är det vissa sjuka horor tror, dom tror att man leker cool när man har häng. Vart fick dem cool ifrån? Jaja.. själv har jag märkes jeans och som Anton då, en Hoodtröja.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

22/06 -10 17:55 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

Tjejer får inte sticka ut med sina kläder, killar ska vara originella och sticka ut.
Vilket resulterar i att de flesta tjejer klär sig exakt likadant.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

22/06 -10 18:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Vem pratar du om/med? Iallafall, dem som är smarta kör med den kombinationen oftast. Men det finns smarta gangsters också vettu. Jag menade mitt förra inlägg mer som en fråga, eller mer för att jävlas. Men du leker stor.

''Stor i orden men ett litet barn på jorden''.

Smarthet och synfel är inte relaterat.
Nej, jag leker inte stor. Jag blir förbannad när folk är elaka och jag har lika stor rätt att hävda mig som du.

7 år på fuska.nu

22/06 -10 19:16 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Apower skrev:
UnlimitedDri skrev:
Vem pratar du om/med? Iallafall, dem som är smarta kör med den kombinationen oftast. Men det finns smarta gangsters också vettu. Jag menade mitt förra inlägg mer som en fråga, eller mer för att jävlas. Men du leker stor.

''Stor i orden men ett litet barn på jorden''.

Smarthet och synfel är inte relaterat.
Nej, jag leker inte stor jag blir förbannad när folk är elaka och jag har lika stor rätt att hävda mig som du.


Datanörd -> Sitta vid datorn 8 timmar om dagen -> Skadligt för ögonen -> Glasögon.

Nördar brukar faktist ha byxorna sittande högt uppe och glasögon för dem suttit framför datorn sa mycket. Det har folket gett ett namn till, namligen nörd.

Urs'kta stavningen med dem 3 sista bokst'verna i alfabetet. Tagentbordet har blivit lite cp.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

22/06 -10 19:23 Plawt

Plawt

3667 XP 824 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
UnlimitedDri skrev:
Vem pratar du om/med? Iallafall, dem som är smarta kör med den kombinationen oftast. Men det finns smarta gangsters också vettu. Jag menade mitt förra inlägg mer som en fråga, eller mer för att jävlas. Men du leker stor.

''Stor i orden men ett litet barn på jorden''.

Smarthet och synfel är inte relaterat.
Nej, jag leker inte stor jag blir förbannad när folk är elaka och jag har lika stor rätt att hävda mig som du.


Datanörd -> Sitta vid datorn 8 timmar om dagen -> Skadligt för ögonen -> Glasögon.

Nördar brukar faktist ha byxorna sittande högt uppe och glasögon för dem suttit framför datorn sa mycket. Det har folket gett ett namn till, namligen nörd.

Urs'kta stavningen med dem 3 sista bokst'verna i alfabetet. Tagentbordet har blivit lite cp.

Generaliseringen är underbar.

Ät skit, fatta eld och dö.

~ Plawt

22/06 -10 19:36 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Apower skrev:
UnlimitedDri skrev:
Vem pratar du om/med? Iallafall, dem som är smarta kör med den kombinationen oftast. Men det finns smarta gangsters också vettu. Jag menade mitt förra inlägg mer som en fråga, eller mer för att jävlas. Men du leker stor.

''Stor i orden men ett litet barn på jorden''.

Smarthet och synfel är inte relaterat.
Nej, jag leker inte stor jag blir förbannad när folk är elaka och jag har lika stor rätt att hävda mig som du.


Datanörd -> Sitta vid datorn 8 timmar om dagen -> Skadligt för ögonen -> Glasögon.

Nördar brukar faktist ha byxorna sittande högt uppe och glasögon för dem suttit framför datorn sa mycket. Det har folket gett ett namn till, namligen nörd.

Urs'kta stavningen med dem 3 sista bokst'verna i alfabetet. Tagentbordet har blivit lite cp.

För det första, jag sitter inte 8 timmar.
Sedan förstår jag inte vad varför du säger nörd, då du inte känner mig.
Nä, skaffa dig en kompis i skolan du kan generalisera med istället.

7 år på fuska.nu

22/06 -10 21:15 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Ingenting annat du kunde skriva om min fina generalisering? Du är fortfarande liten, och jag blev tvungen att göra det så enkeltförstått som möjligt.

För det första, jag frågade inte hur länge du sitter vid datorn eller något sånt. Sedan förstår jag inte varför du gjorde saken så stor när jag menade det mer som en fråga eller ett skämt. Du kunde bara ha sagt nej, så klär jag mig inte eller något. Men naej, du försöker leka tuff eftersom du käftar emot någon äldre person. Men jag ska säga dig att det inte räcker för att få någon status på denna sajten. Jag har sett hur du skriver i andra forum. Men just i debatt forumen leker eller spelar du lite äldre för att passa in. Det är så fult och omoget, sluta.

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

22/06 -10 21:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Ingenting annat du kunde skriva om min fina generalisering? Du är fortfarande liten, och jag blev tvungen att göra det så enkeltförstått som möjligt.

För det första, jag frågade inte hur länge du sitter vid datorn eller något sånt. Sedan förstår jag inte varför du gjorde saken så stor när jag menade det mer som en fråga eller ett skämt. Du kunde bara ha sagt nej, så klär jag mig inte eller något. Men naej, du försöker leka tuff eftersom du käftar emot någon äldre person. Men jag ska säga dig att det inte räcker för att få någon status på denna sajten. Jag har sett hur du skriver i andra forum. Men just i debatt forumen leker eller spelar du lite äldre för att passa in. Det är så fult och omoget, sluta.

Jag uppfattade det som ett hån och inget skämt då skämt är roliga.

För att du är två år äldre, betyder det att jag inte för säga ifrån när du är elak? Leker ja? Är du något jävla speicalbarn som får vara hur jävla elak som helst mot yngre?
Jag gör mig inte till, jag är mig själv. Är folk elaka är detta sättet jag reagerar på.
På tal om moget, moget för mig är när man respekterar folk oavsett ålder. Därför är du i mina ögon lika omogen som 77-årig hacker.

7 år på fuska.nu

22/06 -10 23:15 u5TheNewGene

u5TheNewGene

1741 XP 69 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Ingenting annat du kunde skriva om min fina generalisering? Du är fortfarande liten, och jag blev tvungen att göra det så enkeltförstått som möjligt.

För det första, jag frågade inte hur länge du sitter vid datorn eller något sånt. Sedan förstår jag inte varför du gjorde saken så stor när jag menade det mer som en fråga eller ett skämt. Du kunde bara ha sagt nej, så klär jag mig inte eller något. Men naej, du försöker leka tuff eftersom du käftar emot någon äldre person. Men jag ska säga dig att det inte räcker för att få någon status på denna sajten. Jag har sett hur du skriver i andra forum. Men just i debatt forumen leker eller spelar du lite äldre för att passa in. Det är så fult och omoget, sluta.


men pffff du börja ju det hela så han har väll rätt att försvara sig? Du borde växa upp själv innan du ställer dåliga kommentarer.

///////----~MOE~----\\\\\\\


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar