Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fråga en (hjälp)moderator

16/09 -09 20:45 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg

Void skrev:
andiders skrev:
har jag aldrig sett... å ja har sett många som vill visa sina youtube-filmer... eller e de nåt du bara säger för att ni sska fraamstå som bättre? (ta inte illa upp). för jag har sett moderatorer och hjälpmoderatorer skriva i dessa utan nån som helst antydan på att ni vill flytta eller låsa tråden

Jodå, såna har jag låst flera gånger. Kan tyvärr inte ge dig några exempel eftersom alla trådar i Annat-forumet försvann...

du e trots allt ganska ny modde... ja pratar också om mycke innan din tid som modde

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist

16/09 -09 20:50 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

andiders skrev:
Void skrev:
andiders skrev:
har jag aldrig sett... å ja har sett många som vill visa sina youtube-filmer... eller e de nåt du bara säger för att ni sska fraamstå som bättre? (ta inte illa upp). för jag har sett moderatorer och hjälpmoderatorer skriva i dessa utan nån som helst antydan på att ni vill flytta eller låsa tråden

Jodå, såna har jag låst flera gånger. Kan tyvärr inte ge dig några exempel eftersom alla trådar i Annat-forumet försvann...

du e trots allt ganska ny modde... ja pratar också om mycke innan din tid som modde

Regler förändras.
Nuförtiden låses sådana trådar.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

16/09 -09 20:52 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag har en fråga.
Varför slutade Viond som moderator och sedan började igen.
Detta upprepades flera gånger.

16/09 -09 20:53 Eragon_Lover

Eragon_Lover

5487 XP 468 inlägg

GoldenMew skrev:
Nej.
Dubbelanvändare är inte tillåtna.
Du får bara skapa en ny användare om du först raderar din gamla.

Om man skapar en ny användare och ber moderatorerna att banna den gamla, då?

16/09 -09 21:00 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Eragon_Lover skrev:
GoldenMew skrev:
Nej.
Dubbelanvändare är inte tillåtna.
Du får bara skapa en ny användare om du först raderar din gamla.

Om man skapar en ny användare och ber moderatorerna att banna den gamla, då?

Det är tillåtet.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

16/09 -09 21:12 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Andiders skrev:
har jag aldrig sett... å ja har sett många som vill visa sina youtube-filmer... eller e de nåt du bara säger för att ni sska fraamstå som bättre? (ta inte illa upp). för jag har sett moderatorer och hjälpmoderatorer skriva i dessa utan nån som helst antydan på att ni vill flytta eller låsa tråden




Det var ett ganska löjligt antagande. Du får helt enkelt ta och acceptera att man gör misstag, sen har varje person en egen tolkning och regeln i sig kan ha misstolkats, vilket du verkar ha gjort. Bara för att man är moderator behöver man inte kunna tolka allt själv till 100%. Och att gå efter det gamla är ganska meningslöst, så länge det inte gäller något allvarligt, vilket det här knappast är.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

16/09 -09 21:16 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

petifeten skrev:
Jag har en fråga.
Varför slutade Viond som moderator och sedan började igen.
Detta upprepades flera gånger.

Beror helt enkelt på att jag är ett drygt attention whore som har svårt att bestämma mig. ^_^

Men ah, första gången så ångrade jag mig helt enkelt, andra gången så blev ju bara The_old_cake kvar till slut, så jag hade lite dåligt samvete och tyckte att det kunde vara skoj att börja om på ny kula. Fast om folk aldrig hade bett mig att komma tillbaka så hade jag heller inte gjort det, så ni får skylla på FIQ och Techno_ om ni blev tjuriga när jag kom tillbaka. >:)

16/09 -09 21:18 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


du e trots allt ganska ny modde... ja pratar också om mycke innan din tid som modde

Så du hänvisar till trådar som fanns för snart ett år sedan?

Have I ever told you the definition of insanity?

16/09 -09 21:24 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

GoldenMew skrev:
Iammurloc77 skrev:
Kan jag få ha en annan account till utan att ni bannar den?

Nej.
Dubbelanvändare är inte tillåtna.
Du får bara skapa en ny användare om du först raderar din gamla.

Tillfälliga undantag kan göras om din användare ifråga har blivit 10miss-ad (ngn har försökt logga in på ditt konto och misslyckats 10 ggr).

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

16/09 -09 21:29 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Det är minst 25 användare på min IP!

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

16/09 -09 21:34 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Hah, jag kom just på en fråga (:

Kan man bli bannad pga sitt användarnamn? Min polare (Anusplugg @ fnu. Förlåt för att jag hänger ut honom, men jag tror inte han bryr sig) gjorde sin användare i skolan utan att skriva ett enda inlägg, och han blev bannad bara någon dag senare. Var det pga hans användarnamn?

Have I ever told you the definition of insanity?

16/09 -09 21:35 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

kan en hjälp moderator ge minus xp? undrar detta eftersom jag retades med techno när han var h-mod och han gav mig aldrig minus xp (y)

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

16/09 -09 21:37 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Danne_00 skrev:
Hah, jag kom just på en fråga (:

Kan man bli bannad pga sitt användarnamn? Min polare (Anusplugg @ fnu. Förlåt för att jag hänger ut honom, men jag tror inte han bryr sig) gjorde sin användare i skolan utan att skriva ett enda inlägg, och han blev bannad bara någon dag senare. Var det pga hans användarnamn?

VemHarBajsat, fu_cKY_ou är bannade pga användarnamnet så ja, de bannar folk för deras användarnamn om det är något dylikt. Så ja, antagligen.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

16/09 -09 21:58 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

antonfusk skrev:
kan en hjälp moderator ge minus xp? undrar detta eftersom jag retades med techno när han var h-mod och han gav mig aldrig minus xp (y)


Bara som direkt svar på regelbrytande fusk och tester.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

17/09 -09 09:19 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg


Ähh, det var ju bara kul ju. Tog aldrig illa upp. ;)




Det där säger du bara! :w

Vilken i crewet har varit där längst nu?

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar