Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fråga en (hjälp)moderator

Svara
03/02 -11 13:22 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Kevinek skrev:
Har någon nuvarande (hjälp)moderator någonsin förstört en stor tråd?


Kevinek skrev:
Nej, varför skulle man ens förstöra (ta bort) en tråd????


Danne_00 skrev:
Trevligt att du fått två svar, och att båda är lögn! :D

Nu ska vi se här... I ditt (Kevineks) först inlägg står där ordet förstöra, men sedan skriver du (fortfarande Kevinek) ordet ta bort. De är inte synonymer i min värld och därför ljög jag inte, som Danne_00 anser.

Så, för att svara mer utförligt:
Nej, jag har inte förstört någon tråd, men jag har tagit bort stora trådar, särskilt under den perioden då XP-trådar-regeln fanns.

~ Kigsz ~

2002-2012

03/02 -11 18:23 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Kigsz skrev:
Kevinek skrev:
Har någon nuvarande (hjälp)moderator någonsin förstört en stor tråd?


Kevinek skrev:
Nej, varför skulle man ens förstöra (ta bort) en tråd????


Danne_00 skrev:
Trevligt att du fått två svar, och att båda är lögn! :D

Nu ska vi se här... I ditt (Kevineks) först inlägg står där ordet förstöra, men sedan skriver du (fortfarande Kevinek) ordet ta bort. De är inte synonymer i min värld och därför ljög jag inte, som Danne_00 anser.

Så, för att svara mer utförligt:
Nej, jag har inte förstört någon tråd, men jag har tagit bort stora trådar, särskilt under den perioden då XP-trådar-regeln fanns.

Nja, missförstå mig inte. Att ta bort stora trådar räknas inte som att förstöra om man har grunder för att ta bort den. Om man däremot gör det av misstag är det en annan femma.

Have I ever told you the definition of insanity?

22/07 -11 16:41 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

BLAM!

Kan moderatorerna se vem som anmält inlägg?

Have I ever told you the definition of insanity?

22/07 -11 20:12 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Danne_00 skrev:
BLAM!

Kan moderatorerna se vem som anmält inlägg?

Nä.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

22/07 -11 21:51 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Kan hjälpmoderatorerna och moderatorerna fortfarande se vem som har anmält ett fusk alternativt speltest? Vet att man kunde det på min tid, intresserad om det fortfarande är så och varför man i sådana fall valt att göra en skillnad på anmälda inlägg och anmälda fusk/speltester.

22/07 -11 22:07 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

The_new_cake skrev:
Kan hjälpmoderatorerna och moderatorerna fortfarande se vem som har anmält ett fusk alternativt speltest? Vet att man kunde det på min tid, intresserad om det fortfarande är så och varför man i sådana fall valt att göra en skillnad på anmälda inlägg och anmälda fusk/speltester.

Ja det kan man, om de inte har ändrat det sen början av v5.

Coucou

22/07 -11 23:28 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Fix_d skrev:
The_new_cake skrev:
Kan hjälpmoderatorerna och moderatorerna fortfarande se vem som har anmält ett fusk alternativt speltest? Vet att man kunde det på min tid, intresserad om det fortfarande är så och varför man i sådana fall valt att göra en skillnad på anmälda inlägg och anmälda fusk/speltester.

Ja det kan man, om de inte har ändrat det sen början av v5.

Ja, vi kan se vem som anmält ett fusk/speltest.

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

23/07 -11 00:51 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Anser i så fall att namn även bör stå vid anmälning av inlägg. På så sätt är det bara att kolla efter mitt namn och ta bort :självaste-mister-green-i-egen-hög-person:

Have I ever told you the definition of insanity?

24/07 -11 01:23 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Blipi skrev:
Forsa95 skrev:
Danne_00 skrev:
BLAM!

Kan moderatorerna se vem som anmält inlägg?

Nä.

Jodå, det kan vi visst.

Där ser man, man lär sig något nytt varje dag.

Sedan när?

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

24/07 -11 15:10 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

The_new_cake skrev:
Kan hjälpmoderatorerna och moderatorerna fortfarande se vem som har anmält ett fusk alternativt speltest? Vet att man kunde det på min tid, intresserad om det fortfarande är så och varför man i sådana fall valt att göra en skillnad på anmälda inlägg och anmälda fusk/speltester.

Med "skillnad", menar du då att du undrar varför hjälpmoderatorer inte kan se anmälda inlägg?

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

24/07 -11 15:15 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Forsa95 skrev:
Blipi skrev:
Forsa95 skrev:
Danne_00 skrev:
BLAM!

Kan moderatorerna se vem som anmält inlägg?

Nä.

Jodå, det kan vi visst.

Där ser man, man lär sig något nytt varje dag.

Sedan när?

Sedan jag implenterade obligatorisk motivering vid anmälning av inlägg.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)

28/07 -11 20:17 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

FIQ skrev:
The_new_cake skrev:
Kan hjälpmoderatorerna och moderatorerna fortfarande se vem som har anmält ett fusk alternativt speltest? Vet att man kunde det på min tid, intresserad om det fortfarande är så och varför man i sådana fall valt att göra en skillnad på anmälda inlägg och anmälda fusk/speltester.

Med "skillnad", menar du då att du undrar varför hjälpmoderatorer inte kan se anmälda inlägg?


Nej, det förstår jag fullt ut. Jag antog bara att det Forsa95 sa stämde, och att moderatorerna inte kunde se vem som anmält ett inlägg. Vilket gjorde att jag började fundera på varför ni inte kunde se det när man kan se vem som anmält fusk/speltester (vilket i sådana fall skulle varit skillnaden mellan anmälda inlägg och anmält fusk/speltest).

07/01 -12 15:13 Markuz97

Markuz97

35975 XP 4201 inlägg

Varför är fuska.nu en så otroligt bra hemsida?

Medlem sedan version 4.

07/01 -12 16:05 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Markuz97 skrev:
Varför är fuska.nu en så otroligt bra hemsida?


Enligt den här omröstningen så verkar det vara för att vi har ett så pass välfyllt fuskarkiv och ett underhållande forum!

De eller dem?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar