Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



På TV så sa dem att Habbo Hotell...

02/05 -09 22:41 Lolix

Lolix

1542 XP 20 inlägg

Många säger att ni inte blev beroenda,Fine. Men det finns vissa som blir det. Vissa kan bli så ''galen''  att dom tar sina föräldrars kreditkort. Helt sjukt att man egentligen  betalar för nåt som inte finns irl.

Gaaaaah.

Q_Q careface, nub.

03/05 -09 18:38 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Darkness_sky skrev:
oscis skrev:
Vem fan betalar massa pengar för att få fördelar i en låtsasvärld?

Det är ganska vanligt att man fastnar i spelet och betalar. Hörde om att en hade snot sin mammas kredit kort och köpt för allt hon hade han fick 50000 habbo mynt. Virutuella världar är framkallande.

Japp.

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

04/05 -09 21:53 Playerboy

Playerboy

933 XP 111 inlägg

Anton_007 skrev:
Asså töntar ni som spelar, sluta spela detta nördspel som handlar om pengar. Blir så jävla förbannad på detta skitspel bara lurar barn på pengar vilket är så jävla fult! Asså förbjud detta spel!  :|



Nej! Habbo lurar inte folk på pengar! Det kostar pengar att hålla igång habbo, det kostar pengar att ha anställda på habbo m.m ! Det är därför vissa saker kostar pengar!

Det här tog dig 2 sekunder att läsa,
haha nu tog jag ytterligare 2 sekunder av ditt liv

27/02 -10 13:54 vic_berg

vic_berg

296 XP 24 inlägg

cybertronx skrev:
På TV så sa dem att Habbo Hotell lurar folk på pengar, vilket jag redan vet. Dem sa att även om man struntar i att köpa möbler och bara chattar så är det ju gratis, men senare så kostar det pengar ändå säger dem.

Vilket idiotiskt spel asså!

Jag som tänkte börja på Habbo, men när jag såg detta på TV så blev jag besviken på Habbo hotel och sa "Skit spel!"

är det sant?! jag ska aldrig mer gå in på habbo!


äkta jäkla spel!!!!!!!!!!!!!

04/03 -10 20:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

vic_berg skrev:
cybertronx skrev:
På TV så sa dem att Habbo Hotell lurar folk på pengar, vilket jag redan vet. Dem sa att även om man struntar i att köpa möbler och bara chattar så är det ju gratis, men senare så kostar det pengar ändå säger dem.

Vilket idiotiskt spel asså!

Jag som tänkte börja på Habbo, men när jag såg detta på TV så blev jag besviken på Habbo hotel och sa "Skit spel!"

är det sant?! jag ska aldrig mer gå in på habbo!


äkta jäkla spel!!!!!!!!!!!!!

Kallas det här inte typ bumpning eller nåt?
Aja, men min vän var så beroende att han tog vår telefon sa att han skulle ringa hem och gick in på toan och ringde habbo! Pappa blev skitsur och trodde att det var jag som hade ringt för 400 kr, jag lovade att inte säga nåt om han inte gjorde om det + gjorde mig en tjänst. Efter det har min så kallade "vän" aldrig varit med mig mer

04/03 -10 21:41 FlaskPalt

FlaskPalt

57 XP 8 inlägg

Habbo är rent av sakt ett skitspel. Dom ljuger om att "kändisar" kommer . Man blir bannad och mutad för allt. :-?

Vad är palt utan fläsk? ^^

13/05 -10 17:26 Cuttyflam

Cuttyflam

746 XP 12 inlägg

Jag tycker habbo hotel är ungefär som MapleStorys NX jag blev lurad på 12,000kr på maplestory. nu har jag en lvl 51 och köper ej mer nx eftersom mina föräldrar dampade. Det glömmer jag aldrig. SPELA INTE SÅNNA SPEL!!

24/05 -10 14:24 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Det är sant att dom böhöver pengar, för andställda...
Även om dom går på svällt lönn på knappt 10 tusen/månaden.
Tror dock att mera skulle köpa om det var billigare.
Till exempel om dom ändrade från 15/sms till 5/sms, skulle 5x så många köpa mynt.

Personligen gillar jag inte idéen med habbo hotel och rekommenderar inte denna virtualla framkallande värld.
Men jag måste erkänna att jag har spelat det, betalt för det, blivit hycklad, ja, även (Försökt att) hycklat, köpt igen.

Dom bryr sig väldigt lite om dom som spelar, och mera om pengar nu.
Dom borde sänka alla priser med 1/3 del, hänga mera på hotellet själva, och snacka med folk.
Men, det kan va kul innan man märker att man slösar bort pengar på något virtuellt som kan försvinna snabbt.
Det finns såklart massa saker som är dyrare, och sånt.



Kortfattat; Spelet tar förmycket betalt, och då slänger man nästan bort pengarna.

Citera för svar!

24/05 -10 14:52 Lolix

Lolix

1542 XP 20 inlägg

Rita istället på paint.. Eller skaffa ett liv.

Q_Q careface, nub.

14/07 -10 23:31 knights

knights

507 XP 47 inlägg

Du bara för att du säger att habbo suger behöver inte alla hata det.

18/08 -10 11:28 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Har man inga möbler är man en tönt och ingen prata med en bara för att man är 'fattig' så det blir lixom ett tvång ett grupptryck.

~ Aye!

01/01 -11 22:43 yeehaa91

yeehaa91

971 XP 88 inlägg

knights skrev:
Du bara för att du säger att habbo suger behöver inte alla hata det.


Alla behöver visst hata det! lol

Signatur. Detta är en liten hälsning som kommer
dyka upp under dina foruminlägg och meddelande.
Denna säger hej =P

20/04 -11 18:54 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sportsnubben

Lolix skrev:
25sd det ´är inte riktigt helt sant. Visst man kan köra gratis om man INTE köpter saker osv. Men om man VILL ha mynt och möble å saker kostar det mkt pengar. Hörde att en pojke vart lurad på 3000spänn. Rekommenderar inte habbo.


Det var på programmet REA som det var en pojke som blev lurad på pengar.
Men det är det jag har sagt hela tiden börja inte med habbo!

25/04 -11 08:35 cheatbannan

cheatbannan

59 XP 23 inlägg

Anton_007 skrev:
Asså töntar ni som spelar, sluta spela detta nördspel som handlar om pengar. Blir så jävla förbannad på detta skitspel bara lurar barn på pengar vilket är så jävla fult! Asså förbjud detta spel!  :|

Du har helt rätt

25/04 -11 08:41 cheatbannan

cheatbannan

59 XP 23 inlägg

Habbo är det sämsta nöd spelet jag har spelat på länge
Ps.***** ni som spelar det


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar