Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



På TV så sa dem att Habbo Hotell...

21/10 -08 18:09 Cuttyflam

Cuttyflam

746 XP 12 inlägg

jag såg det! det var på ett nörd pogram! hehe

04/01 -09 13:21 Feger

Feger

63 XP 10 inlägg

Habbo hotel är dyrt och det är det som gör så att ingen vill gå med, men samtidigt vill dom ju ha pengar så att dom kan ha kvar hemsidan, men jag kan föredra Blipville först och främst så är det billigare
säkrare och bättre. Men nu har dom också börjat med att man måste ha pengar för göra allting  :|

Jag är alltid orginalet

08/03 -09 18:28 Qaveco

Qaveco

77 XP 5 inlägg

Jag gillar INTE Habbo men dom behöver pengar och det är därför dom gör som dom gör, men man behöver inte köpa om man inte vill. Det är ingen mening med spelet utan det är ett spel för mobbade/töntar som ska skaffa vänner -.- För att man ska bli  BRA på spelet MÅSTE man punga ut med flera tusentals kronor.

14/03 -09 15:01 Dhasse

Dhasse

952 XP 3 inlägg

Lolix skrev:
25sd det ´är inte riktigt helt sant. Visst man kan köra gratis om man INTE köpter saker osv. Men om man VILL ha mynt och möble å saker kostar det mkt pengar. Hörde att en pojke vart lurad på 3000spänn. Rekommenderar inte habbo.


Känner hans storebrorsa! Han går i min paralellklass!

Pokémon Diamond ÄGER!!!!! Relient K ÄGER!!!!
Min Fc till Diamond:(Diane) 044 0267 9593
Switchfoot ÄGER! Skriv i min gästbok plz :D

05/04 -09 00:24 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Lolix skrev:
25sd det ´är inte riktigt helt sant. Visst man kan köra gratis om man INTE köpter saker osv. Men om man VILL ha mynt och möble å saker kostar det mkt pengar. Hörde att en pojke vart lurad på 3000spänn. Rekommenderar inte habbo.

Jepp. Och Habbo börjar inte kosta om man inte köpt något man betalar bara för dom möblerna/mynten man köpt om man inte gör det då drass inga pengar.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

05/04 -09 16:03 Winchester

Winchester

653 XP 18 inlägg

Habbo är barnsligt...

Dad Wants Us To Pick Up Where He Left Off
Saving People , Hunting Things
The Family Business.

05/04 -09 16:27 Jelly

Jelly

1337 XP 107 inlägg

Winchester skrev:
Habbo är barnsligt...

Nubcakes are delicious.

05/04 -09 18:47 Winchester

Winchester

653 XP 18 inlägg

:O e det shiek på din bild :]?

Dad Wants Us To Pick Up Where He Left Off
Saving People , Hunting Things
The Family Business.

07/04 -09 20:51 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Klart, de gör allt för att käna pengar. Snälla, betala riktiga pengar för möbler som para är lite punkter, gör en i paint själv!  
Men habbo är inget roligt, men blipville är ännu värre! Bara massa töntar där som säger fula ord. En som bröt mot lagen, det var en pedofil som höll på med "sexinviter"(Jag blir väl inte anmäld för att jag sa det va? Det är ju sant) en gång när jag var inne(OBS! Jag spelar inte det! Var bara innne för att kolla). Och man kan inte anmäla på blipville häller. Tror inte man kan på Habbo häller. Aja det suger i alla fall. Men vissa tycker det är roligt, och de har rätt till att göra det och tycka att det är kul. Jag tycker Haboo är töntigt men man skall ända inte reta någon för det.

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

08/04 -09 07:40 Kike_Man97

Kike_Man97

4944 XP 270 inlägg

Jag har spelat det en gång i tiden. Man blir mer och mer beronede av det till slut börjar man köpa habbo mynt för att köpa habbo möbler! Det är ett ***** skit spel!

18/04 -09 10:17 yut

yut

1419 XP 54 inlägg

jag fattar inte hur man kan va så dum i huvet så man köper låssas möbler för riktiga pengar. Jag hatar habbo.

Mandalore the ultimate gonna kill you
If you don´t give him cash
mohahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

18/04 -09 21:36 oscis

oscis

5701 XP 501 inlägg

Vem fan betalar massa pengar för att få fördelar i en låtsasvärld?

R.I.P. Osama Bin Laden

20/04 -09 16:00 nissechrisse

nissechrisse

3051 XP 305 inlägg

själv lurade man folk på grejer 8)

In a pursuit of happiness
===CHR===
"It's a rich man's World"

21/04 -09 06:51 Facklan

Facklan

1590 XP 64 inlägg

Habbo är helt gratis så länge du inte vill bli VIP eller köpa mynt som du kan köpa t.ex. möbler för. Men om du inte vill något av åvanstående så är det helt gratis.

I am Dave! Yognaught and I have the balls
/salute

21/04 -09 06:56 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

oscis skrev:
Vem fan betalar massa pengar för att få fördelar i en låtsasvärld?

Det är ganska vanligt att man fastnar i spelet och betalar. Hörde om att en hade snot sin mammas kredit kort och köpt för allt hon hade han fick 50000 habbo mynt. Virutuella världar är framkallande.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar