Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



[Låst] Behöver hjälp med redovisning i skolan

06/09 -12 08:33 gosseN

gosseN

2054 XP 630 inlägg

Jag ska redovisa en produktions kedja jag har valt att arbeta om bomull->kläder finns det något stort företag eller svenskt företag som finns inom bomulls eller klädbranchen måste skriva om produktionen så om man kan hitta information om den. Så jag skulle uppskatta om ni visste något företag man kan läsa om.

White Cotton är ett varumärke för certifierad ekologisk bomull. Sedan 1986 odlas White Cotton av självägande jordbrukare i Canetedalen och Chinchadalen i södra Peru. Det svenska textilföretaget Verner Frang AB administrerar dessa odlingar och säljer därefter White Cotton över hela världen. Varje år odlas över 1 000 ton White Cotton. Mer information finns under adressen: www.ecocotton.com Jag ska skriva om det här med egna ord vad ska jag skriva istället för "Verner Frang AB administrerar dessa odlingar"?



Varken judar eller norrmän har bra erfarenheter från läger.

06/09 -12 18:15 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Detta kan du ta i din Läxhjälps-tråd. Den finns här: http://fuska.nu/forum/trad.php?id=217...

Coucou


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar